Antena programaris de disseny

E

embeddedlover

Guest
Hola, vull per avaluar programes de disseny de les antenes. Que estic fent en R + D en aquest front. En l'actualitat, tinc les mans en només en EMPRO (d'Agilent). També sé que sobre el Mag d'antena, HFSS. Pot algú nomenar diversos altres programaris disponibles al mercat? Vull una comparació dels programes d'antena disponibles al mercat.

IE3D, FEKO, hora del centre, però, crec que la HFSS és més precís

Gràcies per la informació ... Qualsevol disseny de l'antena altres programes disponibles?

Gràcies per les seves respostes ... Una comparació dels programaris esmentats em pot ajudar, així com els altres ...

[Url = http://emcos.com/index.php?id=165] EMCoS Antena Laboratori virtual [/url] - Codi del mètode de moments

CST, HFSS, FEKO però FEKO és el més ràpid EMPRO sé que utilitza el mètode FDTD, CCT també utilitza FDTD HFSS utilitza FEKO FEM utilitza MOM si youdesign sistema de banda ultra ampla FDTD Methot és adequat si es vol una ràpida anàlisi FEKO ús (MoM) per a que molt molt ràpid utilitzar el mètode de regularització d'anàlisi i ús de C / C + + o Matlab

WIPL-D és un 3D altres EM Solver. Es sould ser molt bo, els nois de programació que realment sembla que ara el que fan, almenys en teoria (que va escriure diversos llibres sobre aquest tema). També hi ha una versió de prova gratuïta - però, no he pogut aconseguir alguna cosa útil fora d'ell ... així que en realitat no ho recomanaria.

Roxxon, did o provar els nostres dissenys en WIPL-D sezgyno, el que fa que el suport banda ultra ampla FDTD en comparació del MoM .... quina de les opcions que hem de fer al triar un simulador?

quan utilitzar el mètode FDTD que la malla de l'estructura i el domini del temps pulse.the temps de pols de domini inclou la seva bandwith.But freqüència d'ús quan la mare (de domini de freqüència) que la malla única estructura, però ha de calcular la freqüències per one.If seva estructura compta amb molts detalls mètode de MOM pot ser més lent que FDTD. T'aconsello quan desidn una antena tractar de programari de simulació de molts perquè en aquest moment vostè pot no saber els detalls del mètode de solució de manera que podria dissenyar defectuós.

Vostè podria intentar [URL = "http://www.antennasoftware.com.ar"] UN SOF-[/URL]. Aquest és un cable de MOM-codi amb el modelatge de la geometria conforme. És el codi de mare només amb segments corbs, que segueix exactament el contorn de les antenes d'hèlix, de bucle i l'espiral. Aquesta característica millora la velocitat de convergència en comparació amb el NEC basats en programari amb segments d'arc recte.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back