S
stringskipper
Guest
Hola everebody! En primer lloc he de demanar disculpes per la meva Anglès, no és molt bo i si faig alguns errors espero que ho entengui que m'interessa en algunes idees sobre aquest projecte. (Totes les solucions i trobar diferència entre ells) que han començat aquest Allready i tinc alguns problemes. La idea bàsica és crear amplificador d'àudio que amplifica totes les freqüències audibles, i afegir una mica de circuit que amplifica les freqüències baixes. (Pocs decibels). Tot això amb amplificadors operacionals. Per tant, la característica d'amplitud (ideal) es veurà així -> (foto 1) (guany en el rang baix ha de ser ajustable) Tinc crear aquest circuit -> (figura 2, això és només una quadra, no estèreo), però això no funciona correctament! Vaig tractar de col · locar circuit de filtre en una altra part de la informació (en paral · lel amb R1, per descomptat, amb els valors modificats de RC), però segueix sent el mateix resultat ...--- no canviar la freqüència de greus! Estic usant LM1877. (Poso aquests valors només per a la prova, de manera que la freqüència crítica es posa a 1 KHz. En el circuit real que necessita per amplificar les freqüències de 30 Hz a 170 Hz, sense pèrdua d'altes freqüències i el volum total). Quina solució té vostè sobre aquest tema, i com puc construir aquest circuit. Estic molt agraït a totes les respostes, idees i explicacions.