amplificador estèreo amb el baix de reforç

S

stringskipper

Guest
Hola everebody! En primer lloc he de demanar disculpes per la meva Anglès, no és molt bo i si faig alguns errors espero que ho entengui que m'interessa en algunes idees sobre aquest projecte. (Totes les solucions i trobar diferència entre ells) que han començat aquest Allready i tinc alguns problemes. La idea bàsica és crear amplificador d'àudio que amplifica totes les freqüències audibles, i afegir una mica de circuit que amplifica les freqüències baixes. (Pocs decibels). Tot això amb amplificadors operacionals. Per tant, la característica d'amplitud (ideal) es veurà així -> (foto 1) (guany en el rang baix ha de ser ajustable) Tinc crear aquest circuit -> (figura 2, això és només una quadra, no estèreo), però això no funciona correctament! Vaig tractar de col · locar circuit de filtre en una altra part de la informació (en paral · lel amb R1, per descomptat, amb els valors modificats de RC), però segueix sent el mateix resultat ...--- no canviar la freqüència de greus! Estic usant LM1877. (Poso aquests valors només per a la prova, de manera que la freqüència crítica es posa a 1 KHz. En el circuit real que necessita per amplificar les freqüències de 30 Hz a 170 Hz, sense pèrdua d'altes freqüències i el volum total). Quina solució té vostè sobre aquest tema, i com puc construir aquest circuit. Estic molt agraït a totes les respostes, idees i explicacions.

Bé, en primer lloc, veig que vostè no sap com s'usa amplificador operacional. El circuit serà el proveïment de la font d'alimentació simètrica, o si vols una sola font d'amplificador operacional que sigui necessari per afegir la terra virtual. http://www.edaboard.com/ftopic320431.html # 1.058.329 El circuit funciona de la següent manera: (suposant que l'oferta correcta)
49_1217970100.jpg
Per a la freqüència de baixa el guany és igual A_low = 1 + (R1/R2) = 101 [V / V] = 40 dB Quan la freqüència és l'elevació de la reactància (Xc) del condensador en què es disminució. Quan Xc = R3 en F = 0,16 / (C1 * R3) = 10.6KHz (C1 10nF? O 10uF) Per tant el guany és igual A = 1 + (R1 / (R2 | | (R3 + Xc) = 106 [V / V] = 40.5dB A mesura que augmenten encara més la freqüència (Xc

Gràcies per aquesta resposta. Vaig a fer aquesta modificació en el meu circuit. Em pot donar més consells sobre aquest tema? Una cosa així com els fonaments? Estic fent un projecte per a l'escola i he de fer la documentació en la qual he de demostrar més realitzacions i triar un d'ells per desenvolupar. També he d'explicar la va trobar diferència entre aquestes idees. Això no ha de contenir els valors, només diagrames de blocs, o alguna cosa així. He provat algunes idees amb dos amplificadors, un per augmentar i la segona per l'amplificació. Però necessito més. Quina és la seva opinió?

Em pot donar algunes explicacions sobre els càlculs el teu? Quin és el seu camí per trobar els valors de R i de C? Jo ho entenc de R, però tinc un problema amb el C. .. Com puc determinar els valors de més d'una funció de transferència? Estic tenint un problema amb un abordatge matemàtic. Quina és la forma més fàcil de construir aquest circuit es comporti com assignar en la trama d'amplitud? (En general, per a tot tipus de característica d'amplitud, no només això, que és en el meu cas).

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back