Alternativa per SWITCH / SI en mikroC

A

arash_micro

Guest
Hola estic tractant de fer un teclat amb ADC amb "mikroC". Però quan inserit la línia 5, els personatges a la pantalla LCD es perdran. És bo utilitzar "switch-case", però pot utilitzar una sola condició. Canviar //***************************** (t) {case 3554: etc} //****** *********************** En en "SI" s'utilitza if (t> 3553 & & t

No es pot utilitzar "switch-case" com "si". Vostè encara podrà utilitzar "if-else" si (cond1) {.... } Else if (cond2) {.... } Else if (cond3) {}

Si veus al meu projecte, es pot trobar una secció en la qual observo it.remove l'observació i compilació de la project.you veure que charater LCD es perd

Jo no tinc compilador microc i no es pot compilar el projecte. Mira diferència entre aquestes el meu codi d'exemple i el seu codi: En el codi: if (cond1) {.... } If (cond2) {.... } If (cond3) {... } En el codi: if (cond1) {... } Else if (cond2) {.... } Else if (cond3) {... Cond1}, cond2, cond3 hi ha condicions d'excepció es el que quan cond1 és "veritable" llavors tots els altres són "falsos". El codi no és òptim, ja que independentment de la realització de qualsevol de les condicions, la condició microcontrolador sempre actuant de verificació de cada bloc "if".

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back