algunes qüestions sobre la OTA - problemes amb la simulació

S

shmilyzhyao

Guest
Hola, sóc un estudiant d'investigació noves que tenen un interès en el "disseny d'OTA". He llegit alguns articles sobre el disseny de la OTA i aplicacions. I ara, estic intentant dissenyar algunes típiques cèl · lules OTA. Per la meva decepció, tinc alguns problemes en la simulació de la següent manera: 1. Com simular el Gm d'un OTA totalment diferencial? En alguns documents, el resultat de la simulació Gm es dóna mitjançant l'escaneig de l'entrada diferencial. No tinc ni idea de com fer-ho. 2. Com simular o calcular la resistència de sortida R0 d'un OTA totalment diferencial? 3. Com simular el guany de llaç obert de voltatge d'un OTA totalment diferencial? Jo sé que el guany de llaç obert de voltatge d'una AMP pot ser simulat per una estructura de retroalimentació, en el qual pot ser el voltatge offset d'entrada té forma automàtica. OTA és una mica diferent de l'AMP, per la qual cosa és necessari per obtenir la compensació de tensió abans de la simulació? Si és així, ¿com fer-ho? 4. Com determinar el voltatge de manera comuna d'entrada? És sempre la meitat de VDD? Si no, com calcular? Els problemes que vaig trobar realment em deprimeix. Algú podria donar-me una mica d'ajuda sobre els detalls de simulació sobre ells? THX per endavant. Salutacions cordials

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back