Algorisme de marques d'aigua per MATLAB

Z

zzoorroo

Guest
hola realment necessita qualsevol algorisme de marca d'aigua utilitzant MATLAB si us plau m'ajudi: cry:

qualsevol algorisme? o pot aplicar ja sigui en el domini espacial o en el domini de la freqüència. puc donar bons papers per referir-se a l'aplicació d'una bona tècnica de marca d'aigua.

és tan fàcil, si vol utilitzar marques d'aigua en base svd pot utilitzar MATLAB, s'ha SVD, i vostè pot escriure el seu algorisme en una línia d'uns pocs. hoewer Si vol el seu algoritme de Matlab im posar un missatge per a mi

hola gràcies per l'interès per itsthetimetodisco: Jo ús en Matlab (DCT), així que treballar en freq.domain. quan s'utilitza (DCT) que necessito per convertir la imatge a gris per fer la conversió i l'algorisme, però no sabia com veure la imatge en format RGB després de fer l'algorisme. Per Aznaveh01: el que es svd?

hi ha una fórmula de conversió estàndard per RGB a YUV ... o pot usar això per convertir el gris i tornar al color. google puc donar la fórmula.

hola si em coneix aquest tipus de conversió (rgb2gray), però vull la inversa de la que desitja (gray2rgb), però jo no el vaig trobar en matlab????

Jo no sé com WM en Matlab, però en C + +, que és tan fàcil de simple requisit. Feu això: for (tots els píxels de la imatge 1) per (tots el píxels de la imatge 2) {result.r pixel1.r = * 0.5 * 0.5 + pixel2.r ;/ / Canvi 0.5 per cent en el que necessita result.r = pixel1.g * 0.5 * 0.5 + pixel2.g; result.r pixel1.b = * 0.5 * 0.5 + pixel2.b;}

Hola gràcies per interessos Per itsthetimetodisco: Jo ús en Matlab (DCT), així que treballar en freq.domain. quan s'utilitza (DCT) que necessito per convertir la imatge a gris per fer la conversió i l'algorisme, però no sabia com veure la imatge en format RGB després de fer l'algorisme. Per Aznaveh01: què es svd
Hola a tots ... Pot algú donar-me codi de MATLAB per al (o que m'ajudi a aconseguir un) "Marca d'aigua d'àudio digital utilitzant DWT (Transformada Discreta Wavelet) i EVP (descomposició de valor singular)" ...? El meu correu electrònic id: keshava.gn @ gmail.com o simplement comentar aquí ... Com obtenir el marca d'aigua d'àudio també està bé ... (Igual que: DCT, etc, si vostè no sap per TPM i SVD) ... Gràcies per avançat ... Esperant la resposta, KESHAVA.GN

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back