ajudar a cst mw estudi de cinc error - Els recursos de memòria esgotada

R

ravi8331

Guest
Hola estimats, quan l'antena simulats en capes dels mitjans de comunicació bio llavors hi ha un error produït en el programari de CST que són els següents? "Els recursos de memòria exhusted ... solucionador es va detenir per resoldre la matriu del programa ... avortada" si us plau digui com puc treure aquest error? un error més: "la waveport no és homogeni en les tres cel · les de malla" plz em diuen la seva solució ...

Hola Bé, jo suposo que la matèria biològica que s'està modelant o pot tenir una permitivitat molt alta pel que la seva longitud d'ona ha de ser molt petit com CST com engranatge es basa en la longitud d'ona de manera que no de les cèl · lules de la malla necessària per al model de la seva estructura pel que ha alçada que la memòria de l'equip és no és suficient per emmagatzemar les dades de processament. solució: es pot tractar de disminuir la densitat de la malla a costa de la precisió pel que fa a tema portuari. assegureu-vos de tenir com a mínim 3 línies de malla en la direcció longitudinal del seu port. Espero que això ajudi o cheerz

[Quote = shahid78] solució: es pot tractar de disminuir la densitat de la malla a costa de la precisió pel que fa a tema portuari. assegureu-vos de tenir com a mínim 3 línies de malla en la direcció longitudinal del seu port. [/Quote] No ho crec. Però si disminuir la densitat de la malla, que es pot resoldre problemes amb la memòria, però tindrà problemes amb el port - 3 línies de malla. Pel que ha de canviar el disseny de tot el port.

hola si estic d'acord. ha de fer servir malles locals per augmentar la malla prop de la regió del port només es refereix a

Gràcies a tots vostès ... Ara el meu problema està resolt, però la precisió no és molt bona. [Size = 2] [color = # 999.999] Afegit després de 12 segons: [/color] [/size] Thanx

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back