ajuda urgent en els filtres de disseny amb ADS

N

nassim1

Guest
Hola cada cos,

Sóc estudiant i em necessitat de dissenyar diferents tipus de prohibicions filtres de pas de les estructures (com, filtre de forquilla microtrip, microstrp amb filtre en línia ... etc) en anuncis de programari, hi ha alguna ajuda al respecte??

Tinc alguns llibres que parlen sobre els temes, però no espically detallada procediment .....

thx per endavant

M

Cyberprzestepcy atakują routery domowe, aby dostać się do kont bankowych Polaków - ostrzega zespół CERT Polska. W ten sposób przestępcy dążą do wyłudzenia danych logowania klientów banków i jednorazowych kodów autoryzacyjnych, a w rezultacie do kradzieży pieniędzy z kont. Eksperci podejrzewają także, że ten sam mechanizm może zostać w przyszłości wykorzystany w atakach na użytkowników w innych krajach.

Read more...

ADS pot simular els filtres però no es dissenyen per a vostè.Agilent Eagleware poden sintetitzar els filtres per a vostè.

THX, sé que els anuncis poden fer això, però estic buscant tutorial o manual en doc o pdf que es digni permitted filtre i
/ o fins i tot mesclador ....

pot ser que calgui els manuals??

thx per endavant

m

Hi ha un munt d'exemples en l'ADS \ exemples directori (o root \ exemples \ Momentum \ optimització té alguns exemples bon filtre també).També, si vostè té la llicència per utilitzar la guia de disseny (es diu alguna cosa així), llavors vostè pot entrar en les seves especificacions de filtre, i es maneta a terme un disseny per a vostè utilitzant l'equació de la forma tancada obtinguda a partir de microstrip / etc.components.Pel general, encara han de modificar lleugerament en l'impuls, però és un gran punt de partida.

Bona sort!

He pujat un tutorial per a vostè.Vostè pot trobar un exemple d'un filtre LP.
Malauradament, cal iniciar una sessió per veure aquest arxiu adjunt

Benvolgut masud_809, iamdrew,

Moltes gràcies per la seva ajuda ...

Existeix algun punt en el mesclador passiu microstrip (per exemple, doide ..)thx molt i per avançat,

M

Hola

I adjunt a les línies guia per al disseny de la RF / filtres de microones.

David

Estimat David,

Gràcies molt per la teva ajuda a mi ... pls, no yu tenen una Metodologia exemple en els anuncis de la taula de mescles suaus microstrip com mesclador anell ...

thx per endavant

M

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back