[Ajuda] requisit de memòria en el Sonet

N

northwilliam

Guest
Hola, sóc nova en les simulacions electromagnètiques, i jo ús Sonnet per simular. Dibuixa un patró que té capes dobles de metall i tractar d'analitzar en Sonnet. Els requisits de memòria és d'uns 3,4 GB, i el meu PC té 12 GB de memòria. Però quan ho analitzo, una "memòria" error passi. No sé per què, ja que la mida de la memòria requerida és menor que el que el meu PC té. Algú sap com solucionar-ho? Quan trio la "memòria guardar", els requisits de memòria es redueix a 1,7 GB, i després córrer. pg. la meva CPU Intel Core i7 930, placa base Asus P6T ES, SO és Windows XP x64 Edition. Gràcies. William

Hola, què versió sonet que s'executa? Les versions anteriors no suporta 64 bits, de manera que estan limitats en grandària del problema a 2 GB màxim. "Memòria salvar" redueix la mida de la matriu mitjançant l'emmagatzematge de nombres de "simple precisió numèrica", que augmenta el soroll numèric a baixa freqüència. A més, això alenteix l'anàlisi degut a que certes característiques dels processadors avançats no es pot utilitzar amb els números de precisió simple. En resum: utilitzeu aquesta opció amb cura. Aquests són alguns consells per a una eficient engranatge al Sonet: % http://www.muehlhaus.com/files/Efficient 20Meshing 20Sonnet.pdf% 20de% Salutacions Volker

Ho sentim, no vaig poder adjuntar l'arxiu en la resposta anterior, i tornar a connectar ara. William

Benvolgut volker_muehlhaus, gràcies per la teva resposta. La meva versió és el sonet "Sonet 9,52", i és massa vella per encaixar el sistema operatiu de 64 bits perquè el patró de disseny no pot excedir de 2 GB de memòria? Si és així, quina versió he d'utilitzar? Estic llegint la seva excel lent article "eficient mallat al Sonet" i tractar si puc modificar l'estil dels incisos (a canvi de l'escala de conformació). S'adjunta el model de rotllana (ha de ser un filtre de banda estreta), i que té algun suggeriment per reduir el requisit de memòria o per escurçar el temps per a l'anàlisi? Moltes gràcies. Best, William

Hola Guillem, correcta, el vell sonet 9,52 es limita a 32bit/2GB. Vostè ha d'actualitzar a Sonet 12, que poden fer treballs més grans (64 bits) i té la malla més eficaç per a aquest tipus de geometria. Salutacions cordials Volker

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back