Ajuda ... quin tipus de circuit a utilitzar

F

~fuulthrottle~

Guest
Hola ... im a punt de fer un projecte final titulat Contaminació de gas Sistema d'Alerta ... l'abast d'aquest projecte és un laboratori que exposen a la fuga de gas perillós ... així que vull dissenyar un model de sistema que rep la sortida de gas del lector i calcular el percentatge de contaminació ... si la taxa és alta, el μC s'envia el senyal al sistema d'alarma i ventilació d'aire per operar en un temps desitjat fins que la taxa de contaminació és baix ... Gas lector --- Microcontroladors> (càlcul de la taxa de contaminació) -------> alarma i sistema de ventilació a la final --------> la pregunta és, quin tipus de circuit i la disposició dels components no he de fer servir per fer el procés anterior? com connectar les alarmes i ventilador a funcionar d'acord amb el programa de l'μC?

Entén tot, excepte a la seva pregunta. Cal circuit o se li demana que microcontrolador és el millor per a la seva aplicació?

Crec que primer cal definir quin tipus de gas que desitja detectar, ja que el sensor és diferent. En segon lloc, per exemple, de monòxid de carboni pot utilitzar MQ-7 sensor (es refereixen a aquest lloc: [url = http://www.sparkfun.com/products/9403] Sensor de Monòxid de Carboni - MQ-7 - Sparkfun Electronics [/url] ) i d'altres gasos, etc .. Llavors, si el seu projecte de gas és inflamable, s'ha de dissenyar el circuit que impedeixen de foc (no hi ha espurna de construcció). Per exemple, es pot utilitzar com a interruptor electrònic TRIAC i ... i ho sento pel meu anglès.

meu sensor es basa en el lector de gas ... vull a la interfície del lector de gas a aquest sistema ... vull saber el disseny del circuit que es pot utilitzar per a aquest sistema ... per connectar els lectors de gas, micro-controlador de fer comparacions i establir cronòmetre, alarma i control de la ventilació ... ho sento si la meva pregunta és una cosa poc confús ...

meu sistema serà interactuar amb aquest tipus de dispositiu a les Tecnologies de Cytron - Robot. Head to Toe: PIC Formació Malàisia, Microcontroladors PIC [/url]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back