ajuda per a la "cadència de disseny IC 6.1.0" Instal · lació

A

aminmahdi

Guest
Hola vull instal · lar "cadència disseny de circuits integrats 6.1.0" a linux Fedora 10 o Ubuntu . Quan vaig fer clic a " setup.sh " arxiu en cdrom1 a "IC610_lnx86.ISR200612081658 "carpeta, mostra aquest massatge. vaig fer clic a "RUN", però no va succeir res. si algú té alguna informació sobre instal ·, si us plau ajuda me.if és possible si us plau m'ajudi per instal · lar [size = 6] per les imatges "pas a pas [/size] " per descomptat que vaig veure el enllaç amb el següent i altres enllaços mateixos, com ara [o] edaboard.com [/u], però tinc aquest problema encara. http://www.piemontewireless.net/Cadence_IC610 en el passat, estic intentant instal · lar cadència en linux en vmware suau. moltes gràcies

Intenta executar el script de shell de la terminal. Obre un terminal, al vostre "" al directori on és present setup.sh i després escriu ". / Setup.sh" al terminal.

gràcies, però si és possible si us plau ajuda'ma Insall cadència completament en Linux Fedora 10 imatges per , pas a pas No he treballat amb Linux abans. és una vesion de disseny de circuits integrats cadència que treballa en finestres

Bé, jo no estic segur que hi ha una versió per a Windows d'IC ​​cadència. A més, no tinc la versió de cadència al meu costat, enviar els seus dubtes en el fòrum, vaig a tractar d'ajudar.

hola no és qualsevol que instal · lar cadència IC dsign 6.1.0 abans i m'ajudi per instal · lar en linux? (pas a pas) gràcies

hola el que és installscape em pot donar més informació: D em pots ajudar a instal · la'l a linux pas a pas (si és possible per les imatges, perquè cadència disseny de circuits integrats d'instal · lació és difícil). creu vostè que és un fet?? gràcies

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back