ajuda no pickit 2 de treball

M

Malhi

Guest
He connectat pickit 2 amb l'explorador de 16 Junta de Desenvolupament han pic24fj128ga010
Pickit 2 no detecta el dispositiu, ho vaig fer manualment ..
El problema no és m capaç d'escriure el meu programa del controlador que ve és l'error en l'arxiu adjunt

please help me
Malauradament, cal iniciar una sessió per veure aquest arxiu adjunt

Hola,

Crec que hauries de anar al menú PICKIT2 - Eines, solucionar problemes i seguir el diagnòstic amb un voltímetre - sona com que no s'ha connectat correctament o tinc algun altre dispositiu connectat als pins de programació - vegeu la secció ICSP l'PICKIT2 manual tenir.

wp100 va escriure:

Hola,Crec que hauries de anar al menú PICKIT2 - Eines, solucionar problemes i seguir el diagnòstic amb un voltímetre - sona com que no s'ha connectat correctament o tinc algun altre dispositiu connectat als pins de programació - vegeu la secció ICSP l'PICKIT2 manual tenir.

i senyor ha intentat el mateix, el seu treball no estic rebent l'error de [ "programació no en la direcció de memòria de programa "]... No rebo és el que significa

Malhi va escriure:

He connectat pickit 2 amb l'explorador de 16 Junta de Desenvolupament han pic24fj128ga010.
Pickit 2 no detecta el dispositiu, ho vaig fer manualment ..

El problema no és m capaç d'escriure el meu programa del controlador que ve és l'error en l'arxiu adjunt.
please help me

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back