Ajuda em plzz! Lector RFID 2.45GHz

S

Saraa

Guest
Hola a tots, Aquest és el meu primer post i espero poder aconseguir ajuda .. Estic treballant en un projecte de "vigilància i seguiment dels pacients" que utilitza un lector de RFID activa i m'agradaria saber com calcular la distància entre el lector i les etiquetes RFID per localitzar les posicions dels pacients. En realitat, l'indicador de força de senyal rebuda (RSSI) pot ajudar també si m'assabento que és el paràmetre, però és realment difícil de trobar! Desafortunadament tots els manuals relacionats amb aquest enfocament en el dispositiu de guany ajustable. Realment estima la seva ajuda .. Gràcies, Sara

Hola, estàs segur que la distància és per RFID per mesurar? Si us plau digues-me el camí, o una solució, per això. Crec que, es pot (o ha de) tenir més antenes a l'habitació (s) i comprovar els contactes actius per antena emocionada en el seu sistema SW ... Per cert, SSI és per mi, no prou exacta, que la intensitat del senyal a 2,5 GHz és depenent de la bodywasser persones i alguns altres materials ambientals o situacions massa :-( K.

Gràcies per ur resposta .. En realitat, un codi de C # està escrit utilitzant l'algoritme que utilitza la trilateración els valors RSSI. En altres paraules; En capturar la distància d'almenys dos lectors, la localització absoluta de l'etiqueta es pot estimar mitjançant aquest algorisme. Així RSSI lectures és important per a la prova .. Gràcies de nou Sara

Sara estàs segur que el RSSI es porta a terme en el dispositiu? Si no, serà molt difícil de trobar ... Pel que he entès parlant amb alguns clients, RSSI se sol utilitzar amb l'algorisme que s'esmenta (suposo) en els sistemes WIFI per a la localització d'actius amb una precisió que amb prou feines va per sota de 2 m. Qualsevol informació més sobre el dispositiu que utilitzeu? Mazz

Hola, Gràcies 4, la resposta Mazz Aquest enllaç es relaciona amb el lector RFID utilitzada: i aquest vincle es relaciona amb les etiquetes: Podria dir-me si us plau quin tipus d'informació. el que necessita saber?

Del que puc veure en els enllaços que em vas donar, el més probable a l'interior que la RFID no és un transceptor NRF24L01 o un de similar. Hi ha més detalls en nordicsemi pàgines web. Aquests dispositius tenen la funció de RSSI. Saps com accedir directament als registres de ràdio, que són capaços d'anar a aquesta programació de baix nivell o hi ha un tipus d'interfície que la màscara que ells? Espero que pugui ajudar. Mazz

Hola, Gràcies per la resposta .. Mazz ho sento si no va respondre per un temps .. però en realitat fins ara no hi ha informació sobre el Tranciever ja que no hi ha cap manual disponible en línia ... la seva, Sara

Hellow a tots, sóc nou en la tecnologia RFID technologie, estic buscant informació sobre la SHF RFID banda de freqüència de 2,45 GHz en particular. Hi ha en el mercat de qualsevol equip de SHF RFID développement? O molts de treball un o treballat en aquest tema? Necessito documentació, llocs web, ... si us plau! el HELB serà apreciada! gràcies ..

Hellow a tots, sóc nou en la tecnologia RFID technologie, estic buscant informació sobre la SHF RFID banda de freqüència de 2,45 GHz en particular. Hi ha en el mercat de qualsevol equip de SHF RFID développement? O molts de treball un o treballat en aquest tema? Necessito documentació, llocs web, ... si us plau! el HELB serà apreciada! gràcies ..
Hola Laidensad, es pot comprovar en aquest enllaç que podria ajudar a obtenir més informació. http://www.datasheetarchive.com/

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back