Ajuda amb oscil lador en ADS

S

skyismylimit

Guest
la manera de comprovar si el meu oscil lador té suficient per començar a guanyar fins als anuncis?

Estic treballant amb un oscil lador colpitts.Jo podia executar la simulació transitòria com diu un munt de advertiments quan
s'utilitza l'ATV a partir de components ADS.

He utilitzat l'anàlisi de HB, però el manual diu que és un estat d'equilibri de simulació.Se'm demana que provi amb osctest component.Així mateix, esmenta que el valor de la impedància característica de la osctest component pot afectar els resultats.No estic segur Wat valor a utilitzar per al valor de Z al osctest component.

Hi ha alguna altra forma de posar a prova la posada en marxa?O qualsevol rectificació dels dos mètodes que he tractat?

Si us plau, ajuda ..

Quin és el transistor o ús, i quina és la freqüència?d'operació

Khouly

Comprovar el circuit tancat de guany i la fase de mantenir l'oscil lació condicions.Si són prou satisfets, el circuit oscil lar.

El millor mètode de comprovar l'aplicació d'una petita simulació transitòria, forçant un simple pols de més de bucle camí.

Estic utilitzant un nou dispositiu que és un SOI MESFET.Tinc un model no lineal per al dispositiu.és la freqüència de 400MHZ.

Vaig tractar de simulació transitòria, però és raonable que els valors de KV a la sortida.Hi ha advertències sobre els components del ATV Imapfreq quan executeu la simulació transitòria.

HB és l'anàlisi només per l'estat d'equilibri?

hola amic
També
s'enfronten amb el mateix problema ADS
La bona solució quan es treballa en el ADS està
Proveu els seus components individuals que
s'apliquen a la simulació transiant cada component (per
exemple microcinta línia)
i observar la resposta.
Si
s'espera directament per a la fabricació d'oscil lador.
millor de les sorts

HB és l'anàlisi que l'estat d'equilibri anàlisi.però és molt eficient en l'oscil lador de soroll de fase d'anàlisi i càlcul

khouly

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back