afegeix una referència en el muntatge de CADSTAR

V

v_kumar

Guest
Hola!
pot algú que em faci saber com afegir designadors de referència en la capa d'assemblea perquè CADSTAR-10 les exportacions només un designador referance que és útil a la capa de serigrafia

gràcies

No estic molt segur de Cadstar10, però ho he fet per Cadstar 9 .. Si vostè necessita, puc enviar el procediment ..

Podria ajudar-me en fer-ho en CADSTAR-10 tan amablement que em faci saber el procediment

Hi ha un programa addicional anomenat "addatrib" que duplica l'atribut en capes el que vostè desitgi.

Aquest està disponible en el grup d'usuaris de correu electrònic en els grups Yahoo Cadstar.
Vaig a tractar i afegir-lo a aquest missatge per a vostè perquè tinc una còpia.

Per a més informació sobre el que i com està a l'arxiu PDF dins de la cremallera.

Hola V_kumar,

si us plau seguiu el següent procediment;

1 - Afegir assembly_name origen en el moment de la creació de l'empremta. (S'ha de posar al centre del component)
2 - des del disseny de PCB, generar informes mitjançant l'ús d'afegir name.rgf assemblea

Eines-> Report Generator-> administrar informes-> Afegir name.rgf assemblea

Deseu l'informe en el sistema ur.

3 - Ara que l'informe d'importació en el disseny

Fitxer-> Importa-> RINF (format seleccioneu) -> Arxiu d'informe

amb això s'afegirà designador de referència a la capa de muntatge i la posició del designador de referència del lloc on es va mantenir assembly_name origen.

no dubti en posar-se en contacte, si necessiteu qualsevol aclariment!

Abhishek

He intentat amb la forma en abhi002 ha explicat i està funcionant.

Sí, jo també ho han intentat.

I Zuken ha d'haver sabut sobre ell també, els gossos - de manteniment de quiete sobre aquest Moviment Justícia i Igualtat.

Cheers Abhi, més útil.

Així que la base és que es necessita tenir la configuració d'origen en la capa que volem que sigui sobre, per cada empremta component que voleu que treballar.
(Això no funciona en punts de prova per la qual cosa necessiten eliminar l'arxiu de rep.).

Això pot ser una manera més ràpida que utilitzar el mètode que posa per sobre, vaig a tel el tipus que va baixar també.

En essència, per a cada refdes diferents en cada capa necessita un atribut en aquesta capa anomenada appropriatly.Llavors vostè pot buscar i reemplaçar en l'informe generat l'arxiu a ser el mateix que el nom i després importar polz

Per cert, quan es busca el fitxer d'informe després de seleccionar "RINF" el format, escriviu *.* al camp de nom de fitxer per mostrar tots.

També pot establir l'origen alineacions assembly_name com a centre i posar l'origen al centre de components.so quan la importació o informe de l'expedient, es posarà automàticament en el centre de referència de designació dels components .. simplement estalvi de temps.

Tinc tots els meus noms de referència fixat al centre de manera que un pick & place creació de programes Gerber els recollirà i no els confonen amb una altra cosa.

Ara vaig a utilitzar el seu mètode amb algunes modificació per registrar adequadament els arxius per posar els noms de referència en la capa de llegenda quan sigui necessari.
De fet fa un temps (informe repetit) em permetrà fer tot d'una sola vegada, la llegenda, el dibuix de col.locació, els noms de pla de conjunt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back