Advertència Circuit Brunzidor per font d'alimentació redundant

S

strape81

Guest
Hola a tots, necessito un circuit senyal acústic per a una font d'alimentació redundant. El sistema es componia de dues fonts d'alimentació (sortida: 12V) i després de cada font d'alimentació que utilitza un díode de desacoblament. L'alarma funciona quan una de les fonts d'alimentació falla. Si us plau, podria donar-me algunes idees o indicacions a? Si un circuit està disponible, llavors estaré agraït. Moltes gràcies per endavant!

molt simple si s'utilitza una font de corrent continu a continuació, només ha d'utilitzar una resistència i una porta no està connectat en paral · lel a la font de l'opció del no està acoblat a una campana o un LED d'avís que produirà el resultat requerit

Recentment vaig tenir l'obligació de fer alguna cosa semblant (jo volia un brunzidor per alarmar si la potestat originària per establir meu router mort), i al final, em vaig anar per una cosa senzilla i super-vell-tech - una pila no recarregable alimentat per brunzidor. La bateria tindrà una durada d'anys, i sonarà una alarma durant hores abans de morir (la meva font de còpia de seguretat no és recarregable, ja que serà una ocurrència rara per a mi). Això satisfà les meves necessitats perfectament. El timbre es pot sostenir en la posició 'off' en qualsevol mètode que triï - per exemple, un relé.

el més simple és el mètode més eficaç serà amablement et complicar això, ja que pot al seu torn adormir la ment

Gràcies Jeffrey ... Crec en solucions simples, eficaces i fiables també ... He fet una recerca i no he pogut trobar un CI que podia encaixar meva sol · licitud. Necessito dos no-Gates i el brunzidor funciona en 12V/6mA. La tensió i les especificacions actuals es pot trobar, però els circuits integrats del convertidor tenen generalment de 6 NO-Gates que les fan poc atractiu tenint en compte els costos. Així que vaig decidir buscar un TTL NO-Gate circuit i he trobat un circuit que s'adjunta. Ha implementat algú això?
59_1346317563.png

lògica ttl són fresques reemplaçament, però no són el cost efectiu d'una sola TTL no més gran que el d'un ic 7404

Si voleu que la ruta dispositiu discret, llavors això va a funcionar. Reemplaçar R1 amb el seu timbre. Quan l'energia de 12V està desconnectat (per exemple, a través d'un interruptor), el brunzidor sonarà. Un brunzidor 12V ha d'estar ben corrent 9V. No és necessari utilitzar 9V, només assegureu-vos que és un valor proper a 12 V o una tensió lleugerament inferior, per aquest circuit per treballar. O un únic relé és barat, si això no és un circuit 1-off per a la producció.

Connecteu un pont de díodes entre la sortida de dos positives (terminals de CA). Connecteu un brunzidor 12V estat sòlid entre els terminals + i - CC. Franco

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back