E
eee100
Guest
Hola a tots, estic treballant en un disseny de filtres i ús ADS Momentum per a la simulació. És un filtre microstrip que es troba en una forma complexa i no es pot establir en esquema ADS. Ara vull afegir un varactor en algun moment perquè sigui ajustable, però no sé com fer-ho. Així que suposo que he de fer-ho a la finestra d'esquema per a poder escombrar la tensió de polarització del varactor. He intentat afegir els ports per al filtre en què volia connectar varactor llavors he creat component, el va col.locar en esquema, connectat el varactor i la configuració de polarització i simulada, però això va arruïnar les característiques de sortida. Fins i tot sense el varactor la sortida no és el correcte a causa dels ports extra. Crec que no tinc ni idea de què fer, aquesta és la primera vegada que estic tractant de fer un disseny d'un filtre sintonitzable. La pregunta és, com puc incloure varactor en un esquema de traçat pur:: No és possible afegir directament en el disseny, ja que no compten amb les presentacions de ADS. Gràcies.