ADS Momentum simulació amb varactor?

E

eee100

Guest
Hola a tots, estic treballant en un disseny de filtres i ús ADS Momentum per a la simulació. És un filtre microstrip que es troba en una forma complexa i no es pot establir en esquema ADS. Ara vull afegir un varactor en algun moment perquè sigui ajustable, però no sé com fer-ho. Així que suposo que he de fer-ho a la finestra d'esquema per a poder escombrar la tensió de polarització del varactor. He intentat afegir els ports per al filtre en què volia connectar varactor llavors he creat component, el va col.locar en esquema, connectat el varactor i la configuració de polarització i simulada, però això va arruïnar les característiques de sortida. Fins i tot sense el varactor la sortida no és el correcte a causa dels ports extra. Crec que no tinc ni idea de què fer, aquesta és la primera vegada que estic tractant de fer un disseny d'un filtre sintonitzable. La pregunta és, com puc incloure varactor en un esquema de traçat pur:: No és possible afegir directament en el disseny, ja que no compten amb les presentacions de ADS. Gràcies.

Abans d'afegir un varactor pot afegir només un condensador i ajustar la seva capacitat en el rang de Cmax i Cmin del varactor. Veure com es comporta filtre, i si vostè és feliç amb només afegir el varactor i la polarització.

La pregunta és, com puc incloure varactor en un esquema de traçat pur
L'impuls no són compatibles amb el disseny pur disseny. Vostè ha de fer de components per al disseny, i simular amb condensador d'esquema.

Com vostè sap, la varactor són condensadors no lineals i per això és que es pot definir en una equació lineal amb coefficients.This dependent és molt senzill de posar en esquema ADS .. consulteu la guia de l'usuari, però primer ha de verificar que el filtre s'aplicarà amb condensadors variables, fins i tot es linear.If el filtre funciona correctament llavors vostè pot posar aquests blackbox amb definicions ploynomial en el seu esquema. Però primer de tot, ha de definir els coeficients mesurant o mitjançant l'ús de les dades del fabricant de caracterització.

Gràcies per totes les respostes. He intentat amb els condensadors i sembla estar funcionant tot i que necessita una gran quantitat de treball. Tractarem les equacions no lineals també. Salutacions.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back