ADC problema de la conversió

S

seyyah

Guest
Tinc un ADC Sigma Delta (CS5532).Estic tractant de convertir les senyals petites MVS és a dir, en digital.Compta amb una font de 5V i un voltatge de 2,5 V ref que es troba a 2,490 o 2.495V i mantingut per una baixa baixa ppm ref IC soroll de tensió.L'ADC és a la manera unipolar.Així, els valors negatius es mesuraran a zero i que és el cas en la seva majoria.M'estic posant algunes mesures que no són coherents.Per exemple:

@ Guany de 1.

Si el voltatge d'entrada està entre 0 i 5,5 mV, la sortida és igual a la d'entrada.
Si l'entrada està entre 5.5mV i ~ 10mV llavors la sortida és 10mV per sota de l'entrada, és a dir, de-4.5mV a 0
Si l'entrada està per sobre de la ~ 10mV llavors la sortida és de nou el mateix amb l'entrada.

Jo no podia entendre i resoldre'l.He tractat de dissenyar el circuit des del principi i va tractar de cs5532s diferents, però res va canviar.Té sentit això per a vostè?Si us plau, ajuda'm si té alguna idea, gràcies.

Hola

És ddepend el que les eines de mesura està utilitzant i el que és la impedància d'entrada de l'ADC

És vostè mesurar el voltatge de CC?

Està utilitzant problemes de qualitat bo per a la mesura?

La seva dosi de problemes prou curt?

per a la creació d'utilitzar un amplificador de baix soroll en el buffer d'entrada del ADC insted de la connexió directa de la senyal de l'ADC

També veiem que el subministrament d'amortiment és l'adequada per al tipus de measurment vostè tracti de preformes - per exemple, a mida de baixa tensió en el rang mV ha de proveir al buffer amb guies bipolar.

All the best

Bobi

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back