Acoplador híbrid amb Agilent ADS

S

sangoogle

Guest
Hola a tots, m'agradaria dissenyar un acoblador híbrid Microstrip, Podria algú per favor m'ajudi amb el Procedeix encara més en l'ADS. acoblament b / w 1800MHz i 1900MHz: 3 dB d'aïllament: 20 dB Pèrdua de retorn: 20 dB Gràcies per avançat [/i]

No, no ho va fer ... com sóc nou en aquest programari ADS, m'agradaria saber més en ella ..... Podria vostè ajudar si us plau on puc trobar una Guia de disseny passiu ..... Moltes gràcies per la seva resposta .....

Pot accedir a la guia de disseny de circuits passius en el menú superior> DesignGuide> circuit passiu. Després de o fes clic s'obre la Guia de Disseny de circuit passiu window.From control d'aquesta finestra, feu clic a la icona de la paleta de components Microstrip Circuits.When fer clic al menú de selecció dels components apareix automàticament en el disseny de la window.Place un dels tipus d'acoblament a la schematic.After aquest lloc el material dielèctric i configurar el component dels valors de freqüència intel · ligent, és a dir, delta, etc A continuació, seleccioneu el component intel · ligent a la finestra del circuit de disseny de control passiu de guia i feu clic a la pestanya Disseny Asistant> Disseny. El programari automàticament sintetitzar la connexió de les especificacions que o gave.Then ús de simulació fitxa Assistent per simular els resultats. Això és tot. Salutacions ALP

Gràcies Mr.Alpuslu molt, la seva orientació sens dubte m'ajudarà a dur a terme el disseny de la meva .... Passar una bona estona ...... Moltes Gràcies i Salutacions Sant *

Espero que aquest article per ser útil. i li pot donar una lliure, si el poder de decidir. el meu correu és: pangtaishi@126.com

provar aquest [url = http://www.microwaves101.com/encyclopedia/hybridcouplers.cfm # 90] Els acobladors híbrids - Enciclopèdia Microones - Microwaves101.com [/url]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back