_Altium Dissenyador Autorote preferent ample de

F

Fala

Guest
Hola a bord, és de totes formes que podem dir Autoroute utilitzar wdth preferit per a l'enrutament, però si no aconsegueix trobar una manera de que pugui utilitzar més estrets amples encara dins del rang definit per la norma d'ample?
Gràcies

N - El domini no és prou intel ligent com perquè canviï automàticament a una amplada menor quan no pot ruta amb l'ample predeterminat.El router funciona de les normes de disseny que han establert.Vostè ha de tenir una norma per defecte per l'amplada d'enrutament que cobreix l'amplada d'encaminament més comuns utilitzats en el tauler, a continuació, afegiu les normes amb posterioritat a atacar selectivament a les altres xarxes, classes de xarxes i així successivament.

Moltes gràcies House_Cat,
Tinc dues preguntes més, per favor,
1 - Quina és la forma més eficient d'utilitzar Autoroute,
a) Xarxes de grup en els esquemes i després de pre-enrutament sensibles i / o xarxes de difícil ús Auto-Ruta Tots els
b) Després de la col.locació i pre-encaminament automàtic d'ús Ruta Component / Net rutes bona pany i de nou Auto-Net de la ruta / Component ...
Si "a" és més eficient quan és més útil utilitzar Auto-Ruta Component / Internet / Zona / Sala
Crec que això no és una bona pregunta perquè la situació pot variar de tauler a tauler, però si em fas un tema bàsic que es pot aplicar a molts (si no la majoria) les sales del que és la forma més eficient d'utilitzar domini Auto-Router ( a partir d'esquemes) I really appreciate it.

2 - En alguns mesos recordo que vaig fer una pregunta sobre dels anells de guàrdia i em va mostrar un vincle que hi havia algunes gràfiques experimentals van mostrar que els anells de guàrdia no són molt millor que la liquidació només en augment.Des de llavors em vaig trobar amb moltes fulles de dades de diferents fabricants Analog Devices / Burr-Brown, ..que estrictament recomanar l'ús d'anells de guàrdia per a alguns ICs sensibles.per exemple, electròmetre molt alta impedància opamp ,..., per què són tan comunament recomanada?Són útils si vostè no pot augmentar l'espai suficient, sinó que pot inserció molt estreta, la guàrdia baixa taxa d'aclariment entre la via i fer un seguiment agressiu víctima?

Gràcies de nou,

La forma més comuna d'utilitzar la Autoroute és manualment la ruta de la sensibilitat / rastreja crítica i circuits.A continuació, tanca totes les pistes, i utilitzar el Autoroute per acabar la manca de rutes crítiques.Aquesta tècnica generalment requereix la difusió del els primers xips més grans, després ruta crítica, el bloqueig, a continuació Autorouting.Utilitzant aquesta tècnica, que es defineix requisits especials de xarxa utilitzant les directives i les classes en el nivell d'esquema per establir les regles de disseny per a la targeta.

Hi ha dues qüestions diferents, amb anells de guàrdia i els rastres de guàrdia.Una d'elles és el seu ús a les pistes per separat per evitar la dissociació.Aquesta és l'única que no és necessari.Vostè pot aconseguir el mateix objectiu amb el disseny cura i la separació.El segon ús dels anells de guàrdia / rastreja és aïllar els circuits sensibles dels corrents de fuga.Això és el que Burr Brown es refereix a les seves notes d'aplicació.La gran guany, alta impedància, amplificadors estan treballant amb els senyals d'entrada molt petites (tant de voltatge i corrent).Es recomana que utilitzi els anells de terra de la Guàrdia / pistes per garantir que cap corrent de fuga a través de l'aïllament del material es junta en els circuits d'entrada sensible.Des de la meva experiència, una cosa és només un problema en ambients extrems, quan les empremtes s'executen en les proximitats de les capes superficials de la PCB.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back