90s2313 generador de vídeo

Reviseu els voltatges de sortida, s'ha de 1Vpp. Comprovar els valors de muntatge i resistència. Que jo sàpiga, impedàncies de dispositius de vídeo es 75Ω, però en aquest circuit no ho són.

El més probable és que la impedància d'entrada de 75Ω del TV-Monitor ha atenuat la magnitud del senyal de vídeo .. Si el monitor té un interruptor que selecciona entre els d'alta impedància i 75Ω, posar-ho en alta impedància .. En cas contrari tindrà un buffer .. S'adjunta un exemple d'una sola unitat de guany de l'amplificador BJT / buffer .. Una cordial salutació, IANP

Hola IANP he afegit a la seva bufferand i ara tinc senyal de vídeo 1.2Vpp entrar al monitor de TV, però la imatge és en blanc i negre. Per què és que B & W?

Tractar de "jugar" amb els condensadors de càrrega al voltant del vidre 17.734MHz .. Per exemple, connecteu 100pF (o fins i tot més) al pin 4 (XTAL2) i 47pF al pin 5 (XTAL1) .. Una cordial salutació, IANP

Aquest fòrum és molt gran. M'han estat demanant una solució a aquest problema des de fa mesos. BINGO. Només la selecció de condensadors diferents de càrrega (+ 120pF 47pF) i el color està en ON. IANP, que va ser brillant suggeriment! : D Moltes gràcies. : D: D: D

Estic molt content de saber que el diagnòstic era correcte .. Una cordial salutació, IANP

Sí, s'està treballant::: DI reemplaçat 2x22pF amb 150pF i 47pF. Ara, com fer que la pantalla blava de tot::

En primer lloc, si vostè té la intenció de fer aquest treball correctament, ha d'utilitzar la segona versió del programari que ha posat en marxa tots els elements necessaris d'un fotograma de vídeo, és a dir, ecualizaciones H-sync, V-sync, i tot això .. En segon lloc, per produir un sol color de la pantalla que has de programar el microcontrolador per generar contínuament portadora de color per a la durada de la línia horitzontal tot .. Això requerirà una gran quantitat d'ús (vegeu el codi - 4 instuctions el formulari d'un cicle), amb cap altra operació (s) en el medi ..
Code:
 color_carrier: a PORTD, up_color terme Portbò unes quantes, un PORTD, down_color terme Portbò unes quantes, una ...
Si podeu, faci la seva tasca i calcular el nombre d'aquests cicles es necessita per omplir una línia horitzontal i de com això es relaciona amb la mida de memòria de programa del AT90S2313, en altres paraules, el codi complet cabre-hi , o no .. Una cordial salutació, IANP

Jo no estic molt familiaritzat amb 90S2313. Creu vostè que el codi no s'ajusta a flaix?

El AT90S2313 té "només" 2k de memòria de programa i no és prou gran per a aquesta aplicació (pantalla blava) .. Jo reconeixement que es podria fer si la memòria del programa estaven en algun lloc prop de 4k .. Si encara voleu utilitzar el mateix codi que ha de "pegar-se" amb la mateixa família .. Investigar si, per exemple, el AT90S8515 o ATMEGA8515 pot ser "una freqüència de rellotge" en 17MHz .. Una cordial salutació, IANP

Gràcies per la seva ajuda. Crec que puc utilitzar la pantalla amb barres de color i 90S2313. DrWho

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back