8051 projecte dirigit a parpellejar amb AT89C52

M

mohannad100

Guest
hola necessito un projecte dirigit a parpellejar 8051 im utilitzant AT89C52 port sèrie RS232 DB9 freqüència de 12Mhz i la necessitat que en VB o C + + i necessita el codi funciona al 100% perquè he de establir una connexió en sèrie amb el meu pc, gràcies.

Què tal l'enviament d'un pre-programat MCU, oh millor encara, l'enviament de tot el projecte com la pizza ja feta que podria establir una connexió amb el PC. L'home acaba d'executar un Querry a google tinc atleast 6 hits de treball van realitzar projectes de parpelleig.

do u think ur divertit si tens algun tipus d'educació o llavors no dirà com que el discurs d'aquí discutir i aprendre a no jugar Moora

[Quote = mohannad100] hola necessito un 8051 projecte dirigit a parpellejar im utilitzant AT89C52 port sèrie RS232 DB9 freqüència de 12Mhz i la necessitat que en VB o C + + i necessita el codi funciona al 100% perquè he de establir una connexió en sèrie amb un agraïment als meus pc. [ / quote] Suposo que va portar es connecta al port 2 # inclue void main (void) {TMOD = 0x20; SCON = 0x50; TH1 = -3, mentre que (1) {P2 = 0xFF; SBUF = P2, mentre que (TI!); TI = 0; delay (), P2 = 0x00; SBUF = P2, mentre que (TI!), TI = 0;}} aquest codi de forma contínua parpellejant el led de PC i també envia el contingut a través de port de comunicació serial ...

Això no és un lloc de subhastes en tercerizar o codificador. sent vostè pot aconseguir ajuda per al seu projecte. buscar GetACoder o Elance.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back