[50pts] Interfície 2 visualitzador Led

M

mouzid

Guest
Hola, Com puc enviar dades a dos microcontroladors visualitzador LED situat a 150 metres del meu PC?

Hola, es pot utilitzar un bus RS-485 per transmetre a aquesta distància. Només ha de connectar el PC a un convertidor RS232 a RS485, i en l'altre costat fan el contrari. Vostè pot aconseguir grans distàncies amb un bus RS485.

Gràcies Asena. Però tinc dos microcontroladors. Com assegurar el que sé només un μc pot comunicar-se amb a través de la RS232 Com resoldre aquest problema? Qualsevol altra solució millor?

Amb un bus RS485, que pot tenir molts dels participants junts. Anar a través de les especificacions del RS485 i vas a entendre millor. Només Google.

[Quote = Asena] Amb un bus RS-485, pot fer que molts dels participants junts. Anar a través de les especificacions del RS485 i vas a entendre millor. Només Google. [/Quote] Podria vostè per favor em refert un bon exemple?

[Quote = mouzid] Però tinc dos microcontroladors. Com assegurar el que sé només un μc pot comunicar-se amb a través de la RS232 Com resoldre aquest problema? Qualsevol altra solució millor? [/Quote] Quin és el problema amb communicationg tant MCU a través d'un RS232? Només ha d'afegir el díode de Tx línia per MCU no s'afecten entre si. almenys mentre no estan enviant les dades al mateix temps. Especialment si vostè necessita només la transmissió de dades a les pantalles. Amb un cable normal RS232 ha de funcionar per 150-9600 bps. L'única cosa que vostè necessita per afegir una mica d'abordar en el seu protocol que MCUs podia distingir si les dades que s'ha de mostrar o no és per a un altre MCU. Per descomptat, és millor fer servir la capa física d'anotar RS232 per a aquestes distàncies. Com es va dir, és la interfície RS485 diferenciat i més adequat per a això, però RS232 ha de treballar també.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back