20 punts per suggerir un bon llibre em

K

kingmakerbull

Guest
Vaig tenir Kurose i Ross (ones electromagnètiques i camps) com a part del meu curs. Però la bokok era molt complicat i difícil d'entendre. Ara estic fent una passantia en una empresa de fabricació de xips GPS. Sento que he de entendre els conceptes bàsics de les ones i camps electromagnètics d'una punt de vista d'enginyeria com la manera de construir transmissors d'antenes i altres coses. Pls aconsella un bon llibre o tutorial sobre aquest Gràcies per endavant

Crec que molts llibres pot satisfer la seva petició. Hi ha massa per enumerar. També això depèn de quin és el seu nivell actual i objectiu.

Perquè les coses més bàsiques que vostè pot comprovar Enginyeria de Microones per David m. Pozar publicat per John Wiley & Sons Inc Electromagnetisme Enginyeria de William H Hayt, Jr i John A. Buck publicat per Tata McGraw Hill

Hi 'Wentworth: Fonaments d'Electromagnetisme amb aplicacions d'enginyeria' El llibre de Wentworth és molt bo per a la comprensió dels conceptes bàsics. Té programes de Matlab per explicar cada concepte. Salutacions cordials Jithesh

Em preferits són els següents 1. Alta freqüència i Microones Enginyeria - E da Silva (Butterworth-Heinmann Publishing) 2. Electromagnetisme enginyeria - N.Ida (Sptinger Verlag) 3. Camps i Ones de Comunicació Electrònica - Ram, Whinnery & Van Duzer (John Wiley & Sons) Best of Luck

si el que desitja és aprendre D EM llibre Cheng: arxivades i electromagnetisme d'ona. El text és bastant bàsic i profund matemàticament. Per a un aprenentatge basat en la física més (amb això vull dir cada concepte s'explica), llavors vostè ha d'utilitzar el llibre Ulaby (Fonaments d'Electromagnetisme Aplicat). Si vostè vol construir un transmissor de l'antena, llavors aquests llibres no ajudarà. Es necessita una mica d'electrònica de microones. El llibre Pozar (enginyeria de microones) és perspicaç i bastant bàsic. Crec que vostè aprendrà com construir els diferents components, però en realitat no es parla de com combinar-los per fer un transmissor. El que vull dir és que vostè aprendrà sobre els filtres, amplificadors, oscil · ladors, etc No et diuen que per combinar però. Per saber com els combinar - ara vostè està buscant en la part de sistemes d'enginyeria elèctrica. I ara estic atrapat ...

1.High freqüència i Enginyeria de Microones - E da Silva (Butterworth-Heinmann Publishing) 2. Electromagnetisme enginyeria - N.Ida (Sptinger Verlag) 3. Camps i Ones de Comunicació Electrònica - Ram, Whinnery & Van Duzer (John Wiley & Sons)

un llibre molt bo és Fonaments d'Enginyeria de Microones, RECollin, Wiley-IEEE Press

el llibre d'harmònics en temps electromagnètica per Harrington és molt bo d'ona electromagnètica i

Aquests llibres o pot veure per ur disseny d'antena: 1. Antena Teoria per CABalanis, John Wiley and Sons, Inc 2. Antena de disseny per JDKraus 3.Microstrip antena per James i Hall 4. Microcinta antena manual de disseny per Inder i Bahl.

Jo Pozar: Enginyeria de Microones, com per més d'aplicació de RF. Balannis són bon llibre per a la teoria de l'antena, també Electromagnetisme Advanced Engineering per Constantí A. Balanis és molt bo per al nivell d'avanç EM, i Electromagnetisme inen d'Enginyeria de Umran S. inen, Aziz S. inen Rústica, 800 pàgines, publicat 1998, EUA Ed Edició bo per al nivell d'entrada.

aquí anem: 1.Read de engg electromagnètica de Hayt i elctromagnetic del llibre sadikku 2.wentworth 's en electromagnetisme 3.Go a Massachusetts lloc univ i anar a través dels vídeos que mostren donem exptl de diversos conceptes dubti en fer qualsevol pregunta tècnica

Electromagnetisme Enginyeria de William H Hayt és la millor. ens hem referit per al subjecte.

EM Modelatge d'Antenes i components de RF per comunicació sense fils Sistemes de descàrrega: http://applo.5d6d.com/thread-897-1-1.html Per Frank Gustrau, Dirk Manteuffel, Publisher: Springer Nombre Nombre de pàgines: 276 Data de publicació: 2006.06.02 Rank: 676093 ISBN / ASIN: 3540286144 EAN: 9783540286141 Enquadernació: Tapa dura Fabricant: Springer Estudi: Springer Descripció del llibre: El llibre se centra en els aspectes pràctics de l'electrodinàmica computacionals. Un breu repàs de la teoria del camp electromagnètic i una introducció als conceptes bàsics il · lustratiu dels mètodes numèrics proporcionen la base matemàtica i física. La major part de les guies del llibre el lector pas a pas pel procés de modelatge: "quina és la pregunta que la resposta haurà model" des de l'inicial, passant per la creació d'un model d'ordinador mitjançant la creació de geometria, condicions de contorn, fonts, ..., per publicar el processament, validació i optimització. Un nombre de freeduan.com antena i exemples de filtres demostrar els avantatges i desavantatges dels diferents mètodes numèrics. Així que el llibre ofereix una visió realista de les possibilitats i límits de la tecnologia d'última generació sobre el terreny en 3D i simuladors de com aplicar aquest coneixement de manera eficient a EM anàlisi i disseny d'aplicacions de RF en sistemes de comunicació moderns.

Crec que el següent llibre és el llibre més fàcil per al curs electromagnètica: ona electromagnètica i la teoria bu david k. cheng, 3 ª edició

punt de vista d'enginyeria [/b] com la manera de construir transmissors d'antenes i altres coses. Pls aconsella un bon llibre o tutorial sobre aquest Gràcies per endavant
provar aquests buks poden eliminar la major part del bàsic ur ones EM i aplicacions GPS

També CHENG, llibre s sobre els camps electromagnètics i la teoria es donen els conceptes bàsics i avançats. També Schaum Sèries, llibre sobre EMT donarà alguna satisfacció.

També pot c el llibre "Els camps electromagnètics i les ones" d'Edward C.jordan., Sinó que també cobreix alguns temes d'antenes. Espero que sigui útil per o per conèixer bàsiques camps electromagnètics i les ones

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back