1 MHz de rellotge generació

D

donmarino

Guest
He de dissenyar un circuit per a la generació de rellotge.Freqüència de rellotge està en el rang de 1 - 10MHZ i el requisit és l'estabilitat de la temperatura (menor de 2%) i la freqüència d'oscil lació tunability amb 10 bits (el pas de 500Hz).
Crec que aquests requisits són una mica difícils d'aconseguir amb CMOS anell oscil lador.Probablement un oscil lador RC és la millor solució.Qualsevol suggeriment?
gràcies per endavant pel seu suport
Última edició per donmarino el 10 de juliol 2009 11:31, editat 1 cop en total

 
Z nadchodzących informacji wynika, że niemal jednocześnie z jednoprocesorową kartą graficzną Fiji XT wyjdzie jej dwuprocesorowa odmiana z oznaczeniem Fiji VR. Jednak nadchodzące informacje nie są pozytywne dla osób planujących rozbudowę swojego komputera o ten najnowszy wytwór AMD. Wygląda na to, że produkcja przeznaczonych dla tych kart pamięci ...

Read more...
 
massa possibles solucions.però en general, sona com vostè necessita un oscil lador controlat digitalment.hi ha molts d'ells allà fora.Fa poc vaig veure una es basa en la si570 xip, i vostè pot controlar a través d'una MCU.

estabilitat de temperatura és més difícil.un enfocament consisteix a utilitzar un transistor de potència com a element de calefacció, i un THERMIST com un sensor de temperatura per controlar l'actual passa pel transistor de potència.transistor de potència pal ni a la pastilla o el vidre per mantenir la temperatura.

 
Ho sento, em vaig oblidar de dir que ha de ser dissenyat en la seva totalitat costum tecnologia CMOS estàndard 0.18um

 
10 bits de control
s'assembla més a 9,7 KHz mida de pas per a mi.Quines són les freqüències exactes que vostè està intentant colpejar, o no l'atenció, en la mesura que es poden sintonitzar?Es pot utilitzar cristall ressonador extern?

 
Té vostè raó, no
m'importa exacta freqüència central (que acaba d'estar en el rang de 1MHZ - 10MHZ), el que és important és que es tracta de sintonitzar al voltant del seu valor amb 10 bits i el pas al voltant de 500Hz (ho sento, però el primer missatge d'aquest tema es uncurrectly "500KHZ de pas").Ressonador extern no pot ser utilitzat per a la reducció de costos, ni altres components externs

 
Crec RC podria aconseguir el seu objectiu.
Vostè pot usar un interruptor o commutador res gamma límit de gamma per sintonitzar la freqüència.

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top