0 ~ 50 volts, amplificador de baixa potència

A

ata90

Guest
Com dissenyar un circuit que pot amplificar 0 ~ 10V a 0 ~ 50V corresponent? (Suposeu 20mA de sortida de corrent)

Vostè pot utilitzar un amplificador operacional d'alta tensió http://www.ti.com/lit/ds/symlink/opa551.pdf OPA445 - 90V d'alimentació amb sortida 15mA continu en lloc de 60V, 200mA. OPA452 - 80V d'alimentació amb sortida 50mA continu en lloc de 60V, 200mA OPA551/OPA552 - http://www.analog.com/library/analogDialogue/archives/39-05/Web_Ch6_final_I.pdf o utilitzi un sortida de "reforç" per aconseguir la tensió necessària. Normalment, aquesta etapa es col · loca dins del bucle de realimentació de l'amplificador operacional perquè la baixa deriva i característiques estables de guany de l'amplificador es conserven.

Això és gairebé una bona feina per a un amplificador operacional, excepte que 50V és massa alt, els circuits tan discret probablement serà necessari. Què és això? És l'entrada de CC o simplement un senyal de control que es mou lentament, o ha de ser un circuit d'alta velocitat per exemple, per ultrasons o radiofreqüència? Són les entrades i sortides només voltatges positius o negatius poden anar també?

Informació molt útil .. Gràcies mister_rf OPA sèrie són components molt cars. així que és millor dissenyar. Segons aquestes referències, la tècnica Bootstrap s'ofereix. pel que no es pot reforçar la tensió de corrent continu. estic en el cert? ¿Hi ha alguna manera d'augmentar la tensió de corrent continu en el rang de 50 V també? similar a l'habitual amplificadors fer en el rang de 30 V

Quin és el tipus de senyal, la capacitància del cable i la impedància de càrrega? És aquest analògic o digital? DC o AC? Es pot dissenyar una solució simple si el problema està ben definit. Personalment m'agrada utilitzar velles bobines d'encesa de cotxes com potenciadors del senyal d'àudio .. Ha ha ha Funciona bé en 20mA Pot augmentar el voltatge DC de baixa potència utilitzant una sèrie de dobladors o Triplicadores ... Diode Cap ESR se sumen a les tapes, però sona com la càrrega 50V/20mA 2.5KΩ. Vostè pot utilitzar baix cost i 0.1uF Caps triar impedància de Tapes per la seva velocitat de rellotge triada amb una baixa impedància alta Clock driver corrent de 100 mA o més per bombar tapes cap amunt. Comproveu ESR conductor sigui el més baix ESR Cap o donar compte de contants Temps.

Això és simple. d'entrada és un senyal analògic de corrent continu que puc canviar en el rang de 0 ~ 10V. ara vull increment en el rang de 0 ~ 50V ferrocarril al ferrocarril. assumir la càrrega de sortida és de 15 mA.

Vostè pot utilitzar 10V a 50V DC usant un multiplicador 5stage amb qualsevol tipus de rellotge Totem pol de baixa impedància actual de la bomba per impulsar la cadena de CR-CR-C-C-C-CR a la freqüència apropiada per les tapes que ha triat. La ceràmica és adequada en aquests corrents baixes. Si vostè vol que regula, utilitzi una etapa 6 amb un LDO. Com es tracta d'un preu de penic parts, és només de béns arrels de PTP, però també es pot optar per una alça del 98% eficient regulador DC-DC per uns pocs dòlars (sense joc de paraules) de volum petit. Depèn de la resta és important. utilitzen díodes comuns classificats per a la seva aplicació. Schottky serà menor pèrdua de silici. Ceràmica 0,1 tapa està bé <2Ω @ 1MHz Trieu Freq tapa i, amb base en corrent desitjada i Z del nomograma en segons. components SMD són petits i barats, però el seu cost d'especificacions de disseny no està definit. També la seva aplicació prevista no s'esmenta! No siguis fluix propera vegada i donar tots els detalls. La meva bola de vidre diu que vostè realment vol un conductor de corrent constant per a una cadena de LED <50V, després hi personalitzats LED DC-DC de commutació CC aprofitar ara .. Però això és massa fàcil .. ;) Per exemple 1A 60V màx nominal CC o CV

M'agradaria discutir la qüestió de l'alimentació del circuit i el disseny d'amplificador separat. Si no desitja especials OP d'alta tensió, que pot referir-se als amplificadors de transistors discrets, o una combinació de transistors i PO estàndard per incrementar la precisió de la tensió. No ha especificat molt, excepte rang de tensió i 20 mA. Ha de definir també l'ample de banda respectivament rapidesa de resposta i l'error de voltatge acceptable. És una sortida sense capacitat d'embornal de corrent suficient.

Per què voldria algú 50V analògica en alta impedància? 15 mA per un senyal analògic? hmmm COMÚ Tx per ratpenats amb transductor de quars i els clics de difusió amb Beethoven?

Vegi a continuació la imatge que mostra circuit ideal quadre negre. Només vull dir un circuit que pot multiplicar la tensió d'entrada de CC per 5. ample de banda i velocitat de resposta són paràmetres quan apliquem senyals sinusoïdals. aquí només tenim la variable d'entrada de voltatge de CC. que significa quan em vaig posar d'entrada a 5V, de forma permanent es manté en 5V. i espero que la tensió de sortida serà 25V. assumir error acceptable 5% o menys.

Què hi ha en la meva ment és el circuit a continuació: variant el potenciòmetre, la tensió de sortida de corrent continu de l'amplificador operacional està en el rang de 0 ~ 10V. multiplicar per 5, tenim tensió en el rang de 0 ~ 50V. així que la sortida del transistor de potència estarà en el rang de 0 ~ 48V.

• OK això sembla tasca ...
  • Has d'aprendre el veritable món de l'electrònica, així que vostè pot aprendre com especificar les peces per fer la feina.
  • Cal per començar a llegir les especificacions per trobar les limitacions com la gamma Vo prop de carril de l'alimentació.
  • Se suposa que sap com fer una obra única prestació d'aquesta assignació, a partir del que s'ha dit o demanar una millor pregunta. ok?
  • Intenta fer que un dels dos treballen suggesions per fer un PS 50V.
  • Disseny d'un amplificador de voltatge Op d'alt guany amb relació R de x5 és la seva tasca o trobar un. Utilitzeu DigiKey ja que té totes les peces i un motor de cerca al catàleg gran.
  • L'estabilitat és un problema amb els amplificadors realimentats no compensats, de manera que la compensació pot ser necessària.
  • Dissenyar un disseny de transistor bipolar. Puc suggerir un parell complementari de baix cost. http://www.onsemi.com/pub_link/Collateral/UMZ1NT1-D.PDF aquests són uns pocs centaus, si podeu trobar estoc.
  • Cal més lineal CI de transistors en un processador Intel i7 i ha de començar a buscar la manera de trobar-los.
  • Has de buscar pels paràmetres, en aquest cas rang de tensió d'alimentació
  • Aquí hi ha una altra opció http://cds.linear.com/docs/Datasheet/6101fh.pdf ~ $ 4 per 1

Gràcies pel seu temps SunnySkyguy Per tant, per la seva explicació, una solució és utilitzar HV amplificador operacional com OPA445 OPA551 o. d'una altra manera és el disseny de transistor bipolar complementari. si es pot treure algun esquema senzill que jo pugui imaginar la ment. Gràcies de nou

No hi ha necessitat de circuits especials, ús extern NPN transistors bipolars, així

No hi ha necessitat de circuits especials, ús extern NPN transistors bipolars, així
Bàsicament bo. M'agradaria substituir R8 per un circuit RC en sèrie per activar el controlador de tensió P en un PI i cancel · lar els errors estàtics (càrrega i les variacions de temperatura dependents de voltatge).

Gràcies nois per la seva recomanació vaig canviar alittle disseny mister_rf i el simulat per programari. funcionar molt bé. però quan s'implementa en tauler de pa, el que vaig veure en el seu abast era estrany .. tensió de sortida era com un senyal d'ona quadrada i el disseny de la meva feina com oscil · lador :: què ha passat?

L'amplificador d'error (OP) han de ser compensats pel guany de bucle estable. Ha canviat el disseny mitjançant l'eliminació de R8, però el disseny original no funciona tan bé, perquè l'entrada OP negatiu és accionat per una font de tensió i R8 no facilita la reducció de guany desitjat. PS: Possible compensació com a continuació. En cascada dues etapes en emissor comú al circuit actual va crear una alta guany i la demanda d'una compensació més forta.

@ FVM, Gràcies per la teva suggeriment em pot dir el valor dels components afegits?

@ Mister_rf, ja que la retroalimentació de voltatge de sortida no inversora de l'amplificador operacional pin. que fa que el disseny inestable. Que jo sàpiga, sempre hem retroalimentació al pin inversora de l'amplificador operacional. si us plau, seguiu el següent enllaç:

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back