àmplia gamma de sintonització VCO problema

G

gggould

Guest
Hola a tots, estic dissenyant un VCO amb varactor i la tapa per cobrir el canvi de 800MHz d'ample. Però em sembla que el guany de VCO i variacions d'amplitud són grans problemes. Tots dos Kvco i augmentar la producció de l'amplitud amb la freqüència de funcionament ... Qualsevol consell o consells? Moltes gràcies ...

La seva millor aposta seria la d'afegir un llaç de AGC. Mesurar la tensió de sortida després d'un amplificador de memòria intermèdia i l'utilitzen per canviar el biaix en el transistor de l'oscil lador. Una altra cosa perquè el control seria un atenuador.

Vostè pot utilitzar diversos ** ** el varactor, en algun lloc prop del BJT-E, a uns prop de BJT-B, i que ha de ser acuradament el disseny de la amortiment a la banda de treball, també se sumen un llaç de AGC.

Gràcies per tots els seus comentaris ... Però jo encara no sé com aconseguir un Kvco més constant. En aquest moment el Kvco a la banda alta (~ 4 GHz) és gairebé 1,7 vegades la Kvco a la banda baixa (~ 3 GHz). Hola IICCEE, jo no entenc molt bé el que vols dir. Podria explicar el concepte una mica més? Ara mateix m'estic posant un parell de back-to-back entre varactor creu juntament BJT-C per a un ajust fi. A més, hi ha alguna cosa que hauran de tenir en compte, mentre que dignar als buffer (seguidor d'emissor)? Només sé que vaig arribar a veure les tapes parasitàries. Gràcies de nou!

vull dir no només que varactor entre la creu juntament BJT-C per l'ajust fi, però també còpula BJT-E.and amb més de dos varactor. (Com mini-circuits de producte) i també es pot utilitzar ADS guia de disseny per fer això, i fer alguna cosa de modificar per a la seva aplicació.

La seva VCO s'ajusta més informació sobre la gamma de freqüència del 23% (800 MHz/3.5 GHz). Un canvi de sensibilitat VCO Kvco de 1,7 no és inusual en una àmplia gamma d'ajust de freqüència. I el canvi de potència de sortida, com oscil lador canvia Q durant la sintonització. Que varacor díode s'utilitza? Com canvi gran de la tensió d'ajust és necessari per a l'ajust de 800 MHz? Quin és el canvi en la potència de sortida?

Gràcies, IICCEE. Ara ho tinc. Estic usant NMOS en varactor N_well amb 0,3 ~ Vtune 2,5 V. "VCO" (no buffer) canvia la sortida de 0,4 Vpp a 0,7 Vpp. Vaja, el canvi Kvco és realment un gran mal de cap per a mi. Com puc dissenyar el filtre de bucle per compensar la variació Kvco. A més, el + - 20% de la variació del procés varactor (que causen al voltant del canvi de 300MHz) també em cabregen ...

Pel que fa a la sensibilitat d'ajust va vostè té dues opcions. Una d'elles és fer que els paràmetres de bucle prou àmplia com per a ser estables amb tots els valors. L'altra és fer un circuit de compensació que baixa o puja el guany de llaç a la part baixa o alta. Això es pot fer amb un divisor de tensió amb díodes i resistències de sèrie en la ruta de derivació. També es pot fer amb les xarxes de resistència del díode en les votacions d'un amplificador operacional.

com sobre l'ús de sintonia gruixuda per compensar la variació de temperatura del procés?

No estic segur exactament el que el seu rang de freqüència és. He tractat de dissenyar VCOs d'al voltant de 3 GHz i que no és fàcil. Si es tracta d'un fora de disseny, consideri comprar un comercial. Si necessita alinear el seu ajust assegurar-se que està utilitzant un varactor abrupta hiper. Vostè ha esmentat que està canviant els condensadors per cobrir el rang de les bandes? Que garanteixi la Kvco canviarà. Un mètode millor, encara que més costós és canviar en dues o tres VCOs per cobrir tota la gamma. Regular díodes Schottky pot aconseguir això fàcilment encara díodes PIN tindrà una menor pèrdua i proporcionar una major producció. Si voleu alinear el Kvco perquè estàs preocupat per l'estabilitat del bucle, no. Una àmplia Kvco de 1,7 no és dolent. Tria el Kvco mitjana i el disseny del seu filtre de bucle de 56 graus al marge de la mitjana i trobareu que vostè està probablement encara millor que el marge de 45 graus en els extrems.

Una de les solucions és l'ús de 2 o 3 varactor MOS en paral lel amb diferents punts de polarització. Això l'ajudarà a tenir una relació lineal C-Vtune (o en realitat el que necessita lineal freqüència-Vtune) característic de tanc varactor MOS. Hi ha diverses topologies per a aquest problema, es pot comprovar algunes patents. Em desinging un VCO de 2,45 GHz banda ISM, vostè pot trobar algunes de les figures en l'adjunt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back