B
biff44
Guest
Jo no sóc un tipus DSP per qualsevol mitjà.Però tinc un problema que podria resoldre millor per un xip DSP.Si tinc un senyal FI, diguem a 10 MHz portador no modulada, i vull calcular la seva fase d'una resolució de 0,1 graus, com he de processar-lo.En altres paraules, quin tipus de rellotge ADC, quants bits en l'ADC, i quantes mostres del senyal de 10 MHz hauria de prendre per arribar a aquesta resolució.
Vaig tenir que algú em digui que puc utilitzar un Downconverter digital (DDC) per multiplicar la meva resolució de fase per un factor de 100.
He de prendre mostres suficients per calcular la fase, i després molt ràpidament saltar a una nova senyal, i fer-ho tot de nou.Em pregunto quant de temps necessito per viure (quantes mostres ADC) a cada senyal per obtenir la resposta.
Vaig tenir que algú em digui que puc utilitzar un Downconverter digital (DDC) per multiplicar la meva resolució de fase per un factor de 100.
He de prendre mostres suficients per calcular la fase, i després molt ràpidament saltar a una nova senyal, i fer-ho tot de nou.Em pregunto quant de temps necessito per viure (quantes mostres ADC) a cada senyal per obtenir la resposta.