¿Vaig a necessitar alimentació externa per unitat de GPS després de la interconnexió?

A

asic1984

Guest
hola perquè té excperience amb interfície amb gps, tinc la unitat Garmin eTrex Què necessito per la tensió d'alimentació externa a la unitat GPS, sabent que ja tenen bateries, per ser capaç d'utilitzar el RS232 (fer l'oferta a les necessitats d'alimentació externa RS232 que les bateries del GPS) gràcies per l'ajuda

Si voleu utilitzar el GPS per curt període de temps, la bateria serà suficient suficient, però si voleu que durant molt de temps, llavors millor opció és l'ús d'energia externa. Quant a la "RS-232" de la interfície es refereix, tingui en compte que la majoria de dispositius GPS (Garmin inclosos) funcionen només 0-5V el que en realitat no té res a veure amb els "veritables" nivells RS-232. Però com que per aquest nivell domèstic applictions 0-5V, és a dir, era més fàcil de generar, la majoria de PC contemporani, ordinadors portàtils, etc llegiran aquests dispositius .. I per aquesta raó (no adequada de RS-232 conductor) no necessita alimentació externa .. Una cordial salutació, IANP

hola gràcies IANP massa quedes són un veritable suport sentir vaig comprar el cable que connecta el GPS a PC ... quan puc mesurar la sortida del senyal que transmet a la PC em va semblar rang entre -4,5 i 1,5 ... el voltatge negatiu està bé ... però el rang positiu és petit com el que jo penso és que normalment, també necessito saber per què hi ha tan pins d'alimentació del GPS amb el cable ... és d'entrada o de sortida gràcies massa ajuda

La majoria dels receptors GPS tenen entrada per a l'alimentació externa. Abans de connectar qualsevol cosa allà consulti amb manual d'usuari per a la tensió màxima admissible per al dispositiu. En cas que vostè té una marca Garmin, és possible que aquesta tinta de gran utilitat: http://pfranc.com/projects/g45contr/assemb.htm Records, IANP

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back