electrònica fòrum

Regles | Enviaments recents | RSS tema | Cercar | Registre | Entrar

Ús de sintonitzador de TV com "front-end per a la Comunicació Receptor

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Fòrums de discussió -> Hobby Circuits i Petits Projectes Problemes -> Ús de sintonitzador de TV com "front-end per a la Comunicació Receptor
Autor Missatge
abastament

Antiguitat: 16 març 2002
Missatges: 39
Va ajudar a: 1
Ubicació: Malàisia

Post Novembre 30, 2004 8:55

Em vaig trobar amb el següent lloc (http://hem.passagen.se/communication/supertuner.html) amb sintonitzador de TV com els receptors de la comunicació. El sintonitzador s'esmenta la font és difícil ara. ) : Amb la disponibilitat de targetes de TV barat per a la PC (amb sintonitzador de TV donar sortida de vídeo i àudio directament), es pot fer el següent (el sintonitzador s'eliminarà de la JCP i controlats directament amb un microcontrolador / PC utilitzant I2C):

Sintonitzador de TV Sortida de vídeo -> Mixer (amb DDS LO) -> filtre de 455kHz -> demodulador (FM, AM, CAC, etc) -> Audio.

La raó principal de la h (a) ck és permetre que la resolució de 1Hz a canvi de freqüència. La majoria dels sintonitzadors de només permeten 50kHz resolució.

Thanks & regards,
Tornar al principi
IANP

Antiguitat: 05 de octubre 2004
Missatges: 6.490
Ajudat: 1542
Ubicació: Costa Oest

Post Novembre 30, 2004 9:25

Re: Ús de sintonitzador de TV com "front-end per a la Comunicació Receptor

No crec que es pot fer d'aquesta manera.
La sortida de sintonitzadors de TV de les targetes d'ordinador és el senyal de vídeo de banda base (després de la PM-desmodulació) i es Usless per a vostè.
Tornar al principi
cozturk

Antiguitat: 02 d'abril 2002

Post 30 novembre 2004 11:06

Tunning fi pot ser útil per a àudio Si l'escenari. Així podem fer un pas en 50kHz pas. Per la manera de ràdio FM, sintonitzador de pas es pot realitzar 31kHz. i pot ser reduït per canviar 4MHZ xtall a 3,58 MHz també.

Per descomptat que podem prendre en cas de senyal del mesclador IC AM a desmodular i per la nostra banda estreta, si l'escenari. Potser un preu AM / FM radio pot ser utilitzada. Jo ho vaig intentar per a la desmodulació d'FM. Èxit. Però no sóc la prova. Ràdios LO han de Ariadna de 30 MHZ.

http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=97874&highlight =
Tornar al principi
Google
AdSense
Google Adsense

Post 30 novembre 2004 11:06

Anuncis

Tornar al principi
abastament

Post 30 novembre 2004 15:42

Re: Ús de sintonitzador de TV com "front-end per a la Comunicació Receptor

IANP va escriure:
No crec que es pot fer d'aquesta manera.
La sortida de sintonitzadors de TV de les targetes d'ordinador és el senyal de vídeo de banda base (després de la PM-desmodulació) i es Usless per a vostè.

Gràcies per posar de relleu l'anterior a mi. I palanca obrirà el mòdul de sintonitzador i agafar la sortida de VIF per a la tasca. Qualsevol bon lloc descriu les operacions de sintonitzador de TV? Jo sempre he estat "digital" de manera que aquest material RF no és del meu domini Somriure
Tornar al principi
abastament

Post Desembre 12, 2004 7:07

Gurus,

Podria fer servir el senyal de Intercarrier en lloc de la VIF? El sintonitzador he TDA9801 que utilitza de sortida de vídeo / àudio Intercarrier. Vaig a utilitzar el Intercarrier, es barreja amb DDS i alimentar el senyal de sortida per al filtre de 5.5MHz i la unitat de desmodulació FM del TDA9801. No vull tornar a fer el circuit ja existeix Somriure

Gràcies
Tornar al principi
Versió en àrab Versió búlgara Versió en català Versió txeca Versió danesa Versió alemanya Versió grega Versió Anglès Versió en espanyol Versió finlandesa Versió francesa Versió hindi Versió croat Versió indonèsia Versió italiana Versió hebrea Versió en japonès Versió coreana Versió lituana Versió letona Versió neerlandesa Versió noruega Versió polonesa Versió en portuguès Versió romanesa Versió russa Versió eslovaca Versió eslovena Versió sèrbia Versió sueca Versió en tagal Versió d'Ucraïna Versió en vietnamita Versió en xinès
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Fòrums de discussió -> Hobby Circuits i Petits Projectes Problemes -> Ús de sintonitzador de TV com "front-end per a la Comunicació Receptor
Pàgina 1 de 1

subj

text

Totes les hores són GMT 1 Hora
Temes similars:
Front sintonitzador d'FM de disseny final-Primer necessari. (10)
RF front-end i el sintonitzador de concepte són els mateixos? (1)
Ajuda en BPF frontal del receptor design_which final he d'utilitzar (5)
Receptor de Front-End ", Phase Shifter"? (11)
Com fer un receptor de BPSK usant un sintonitzador d'AM? (2)
Diferència btw Back End i Front-End a VLSI (5)
Eficient davant IC-final cap al final eines (1)
Què és la part davantera i part posterior? (3)
Front end i back-end? (6)
Front-end per a tornar transició final (8)

Abús | | Administrador | | Moderadors | | Suport a nosaltres | | Mapa del lloc
RSS tema