| Autor | Missatge |
|---|
abastament
Antiguitat: 16 març 2002 Missatges: 39 Va ajudar a: 1 Ubicació: Malàisia
| Novembre 30, 2004 8:55 Ús de sintonitzador de TV com "front-end per a la Comunicació Receptor | | |
|
| Em vaig trobar amb el següent lloc (http://hem.passagen.se/communication/supertuner.html) amb sintonitzador de TV com els receptors de la comunicació. El sintonitzador s'esmenta la font és difícil ara. ) : Amb la disponibilitat de targetes de TV barat per a la PC (amb sintonitzador de TV donar sortida de vídeo i àudio directament), es pot fer el següent (el sintonitzador s'eliminarà de la JCP i controlats directament amb un microcontrolador / PC utilitzant I2C):
Sintonitzador de TV Sortida de vídeo -> Mixer (amb DDS LO) -> filtre de 455kHz -> demodulador (FM, AM, CAC, etc) -> Audio.
La raó principal de la h (a) ck és permetre que la resolució de 1Hz a canvi de freqüència. La majoria dels sintonitzadors de només permeten 50kHz resolució.
Thanks & regards, |
|
| Tornar al principi | |
 |
IANP
Antiguitat: 05 de octubre 2004 Missatges: 6.490 Ajudat: 1542 Ubicació: Costa Oest
| Novembre 30, 2004 9:25 Re: Ús de sintonitzador de TV com "front-end per a la Comunicació Receptor | | |
|
| No crec que es pot fer d'aquesta manera. La sortida de sintonitzadors de TV de les targetes d'ordinador és el senyal de vídeo de banda base (després de la PM-desmodulació) i es Usless per a vostè. |
|
| Tornar al principi | |
 |
cozturk
Antiguitat: 02 d'abril 2002 Posts: 110
| 30 novembre 2004 11:06 Ús de sintonitzador de TV com "front-end per a la Comunicació Receptor | | |
|
| Tunning fi pot ser útil per a àudio Si l'escenari. Així podem fer un pas en 50kHz pas. Per la manera de ràdio FM, sintonitzador de pas es pot realitzar 31kHz. i pot ser reduït per canviar 4MHZ xtall a 3,58 MHz també.
Per descomptat que podem prendre en cas de senyal del mesclador IC AM a desmodular i per la nostra banda estreta, si l'escenari. Potser un preu AM / FM radio pot ser utilitzada. Jo ho vaig intentar per a la desmodulació d'FM. Èxit. Però no sóc la prova. Ràdios LO han de Ariadna de 30 MHZ.
http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=97874&highlight = |
|
| Tornar al principi | |
 |
Google AdSense

| 30 novembre 2004 11:06 Anuncis | | |
|
|
|
|
| Tornar al principi | |
 |
abastament
| 30 novembre 2004 15:42 Re: Ús de sintonitzador de TV com "front-end per a la Comunicació Receptor | | |
|
| | IANP va escriure: | No crec que es pot fer d'aquesta manera. La sortida de sintonitzadors de TV de les targetes d'ordinador és el senyal de vídeo de banda base (després de la PM-desmodulació) i es Usless per a vostè. |
Gràcies per posar de relleu l'anterior a mi. I palanca obrirà el mòdul de sintonitzador i agafar la sortida de VIF per a la tasca. Qualsevol bon lloc descriu les operacions de sintonitzador de TV? Jo sempre he estat "digital" de manera que aquest material RF no és del meu domini |
|
| Tornar al principi | |
 |
abastament
| Desembre 12, 2004 7:07 Ús de sintonitzador de TV com "front-end per a la Comunicació Receptor | | |
|
| Gurus,
Podria fer servir el senyal de Intercarrier en lloc de la VIF? El sintonitzador he TDA9801 que utilitza de sortida de vídeo / àudio Intercarrier. Vaig a utilitzar el Intercarrier, es barreja amb DDS i alimentar el senyal de sortida per al filtre de 5.5MHz i la unitat de desmodulació FM del TDA9801. No vull tornar a fer el circuit ja existeix 
Gràcies |
|
| Tornar al principi | |
 |