| Autor | Missatge |
|---|
sumei
Antiguitat: 09 d'octubre 2004 Publicacions: 7
| 09 d'octubre 2004 8:12 diagrama esquemàtic d'L293DNE H-pont controlar motor de CC | | | Etiquetes: diagrama esquemàtic d'un pont h l293dne com connectar el motor l293dne l293dne control de motor h pont en matlab l293dne esquemàtica matlab h-pont |
|
| Estic fent la meva tesi sobre el pèndol invertit. Estic davant d'un problema de disseny de diagrama esquemàtic d'un pont-H [L293DNE] per al control del meu motor de CC. La meva invertit pèndol està connectat a DSP TMS320C6711, després de DSP a Matlab. El meu problema és que no sé com connectar el meu H-pont i eix codificador òptic [connectat a la meva pèndol] per DSP. Té alguna idea per solucionar els meus problemes? Si us plau, respongui de tornada si vostè té les solucions ... Moltes gràcies !!!!! [/ I] |
|
| Tornar amunt | |
 |
onemilimeter
Antiguitat: 23 Sep 2004 Llocs: 65 Ajudat: 2
| 09 octubre 2004 14:07 diagrama esquemàtic d'L293DNE H-pont de control de motor DC | | | Etiquetes: disseny de pcb tms320c6711 h-motor de corrent DC a bord de pont esquema de motor dc h circuit de potència de motor optoacoplades esquemàtica h pont pcb disseny com connectar motor de corrent continu |
|
| Els esquemes estan en el full de dades http://focus.ti.com/lit/ds/symlink/l293.pdf
EVM TMS320LF2407 he fet servir abans. Igual que TMS320LF280 sèrie, que és molt més fort que 2407, està optimitzat per a control de moviment. El meu col TMS320C6711 utilitzat, però la fan servir per al processament de senyals. En 2407 està optimitzat per a control de moviment, té nombroses funcions per a control de motor, per exemple, molts canals de PWM, en un xip codificador de posició de circuits d'interfície, generador morta, etc, però, si no estic equivocat, en el termini de còmput poder, TM320C6000 sèrie és molt més superior a TMS320C2000 sèrie.
És molt senzill per al control d'H-pont (que es mostra a la figura no és realment un pont-H). Com es mostra en el circuit, vostè pot controlar (la clavilla 1A i 2A) al motor bi-direccional. També usé L293 davant projecte per a la línia següent, que va ser controlat per 8051 ucontroller. Tanmateix, al principi, no som reeixits perquè el nostre motor sempre detingut "a mig camí». Després de la solució de problemes, ens vam adonar que el circuit era molt sorollosa de motor quan estava en funcionament (especialment accelaration). Per tant, hem afegit optoacoplades per aïllar la terra del circuit digital de la terra del circuit controlador de motor, i després que va funcionar molt bé. Depèn del motor i el seu disseny de PCB tècnica. Si la potència del motor és baix i el disseny de PCB és bo, llavors probablement vostè no necessita tenir optoacoplades. En relació amb el codificador de circuit, crec TMS320C6000 sèrie no té interfície de circuits a bord d'codificador. Pot connectar-se a qualsevol captura-I / O (sèrie 6000 no té assegurança o no). Si no, llavors vostè ha de mantenir electorals generals d'I / O. Des de 6000 la sèrie és tan poderosa, no hauria de ser un problema per al control d'un motor de corrent continu.
|
|
| Tornar amunt | |
 |
sumei
| 09 octubre 2004 17:38 Matlab i TMS320C6711 problemes ... | | | Etiquetes: diagrama esquemàtic d'un pont h-com connectar el pont l293dne h a matlab l293dne ajudar esquemàtica l293dne matlab h-h pont pont matlab |
|
|  El meu projecte és el pèndol invertit. Aquest carret amb el pèndol a la part superior del mateix està connectat DSP TMS320C6711 llavors a Matlab. Obro tant CCS Matlab i al mateix temps. Tanmateix, quan estic corrent meva CCS, és un èxit, quan el tipus ccsdsp * * a la finestra de comandes de Matlab, que diu que no pot detectar la DSP a bord i que diu jo no configurar la meva placa. Per què passa això? Un altre problema és que els dos són d'E / S de 80 pins a TMS320C6711, però com puc connectar a la meva L293DNE H-pont i eix codificador òptic? Com l'esquema s'assembla a la de connectar els dos components a la meva DSP I / O agulles? Please help me out .....  Moltes gràcies !!!!!!!!!!! |
|
| Tornar amunt | |
 |
nicleo
Antiguitat: 06 Sep 2004 Llocs: 717 Ajudar: 60
| 10 d'octubre 2004 2:37 Matlab i TMS320C6711 problemes ... | | |
|
| | Suposo que estas utilitzant tipus de TMS320C6711 DSK o EVM. Pot donar-nos la PLS ventor del seu disseny o kit kit d'avaluació? Perquè no sabem els detalls dels dos connectors de 80-pins. Així mateix, pls estat la vostra versió del CCS i també la de Matlab. |
|
| Tornar amunt | |
 |
sumei
| 10 octubre 2004 16:45 Matlab 6 i TMS320C6711 DSK | | |
|
| L'he usat Matlab és Matlab 6; El DSP és TMS320C6711 DSK, de la CAC versió 1.23. Podria vostè si us plau que em ajudi a resoldre el problema que jo havia esmentat en el meu 2n missatge, el full informatiu es pot trobar a: h ** p: / / www.kanecomputing.co.uk/pdfs/spru197d.pdf
La propera vegada no s'expandeixen totes les preguntes sobre el tauler, mantenir-los en el mateix lloc si estan relacionats. I fusionada temes en un lloc, la propera vegada que un avís. Cluricaun
|
|
| Tornar amunt | |
 |
kesavay
Antiguitat: 02 de febrer 2007 Posts: 1
| 02 de febrer 2007 15:17 Re: diagrama esquemàtic d'L293DNE control de pont H-DC mot | | |
|
| hola cada organisme Estic utilitzant TMS320C6711 Per al control de pèndol invertit. Vull saber com puc obtenir el PWM (control de senyals) dels resultats de la DSK. si us plau ajuda en aquest cas. i serà molt agraïts a vostè. Kesava calvin.vaus (at) gmail.com |
|
| Tornar amunt | |
 |