Regles | Enviaments recents | tema RSS | Cerca | Registre | Iniciar sessió

¿Quina és la diferència entre ... ?

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Índex Fòrum -> Disseny ASIC Metodologies i Eines (digital) -> ¿quina és la diferència entre ... ?
Versió en àrab Búlgar versió Versió en català Versió txeca Versió danesa Versió alemanya Versió grega Versió Anglès Versió en espanyol Versió finlandesa Versió en francès Versió Hindi Versió croat Indonesi versió Versió italiana Versió hebrea Versió en japonès Versió coreana Versió lituana Versió letona Versió neerlandesa Noruec versió Versió polonesa Versió en portuguès Versió romanesa Versió en rus Versió eslovaca Versió eslovena Serbi versió Versió Sueca Tagàlog versió Ucraïnès versió Versió Vietnamita Versió en xinès
Autor Missatge
aluzi

Antiguitat: 02 Sep 2003
Publicacions: 4

Post 12 agost 2004 7:09 quina és la diferència entre ... ?

I encoutered dues preguntes, i necessitem la seva ajuda.

1.
¿Quina és la diferència entre "high_fanout_net_threshold",
"physopt_hfs_hf_threshold" i "physopt_hfs_mf_threshold" en física compilar?

2.
mentre que d'acabar la col locació en PC, jo ús "report_constraint-all_vio". En l'informe, hi ha molts violacions a port d'entrada d'alta fanout, però quan "report_net" d'aquesta xarxa, l'fanout és en realitat 1. Després de comprovar la RTL, vaig trobar només hi ha 1 fanout d'aquests ports d'entrada. Però, per què?
Tornar amunt
View user's profile
aluzi

Antiguitat: 02 Sep 2003
Publicacions: 4

Post 13 d'agost 2004 11:45 Re: quina és la diferència entre ... ?

Necessitem la seva ajuda. Si us plau, venir i dicussed amb mi, no importa que vostè ho sàpiga, o no, potser la seva experiència i el seu assessorament em pot ajudar. Gràcies!
Tornar amunt
View user's profile
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Índex Fòrum -> Disseny ASIC Metodologies i Eines (digital) -> ¿quina és la diferència entre ... ?
Pàgina 1 de 1 Totes les hores són GMT 2 Hores

Abús | | Administrador | | Moderadors | | Ajuda | | Mapa del lloc
RSS tema