Regles | Enviaments recents | tema RSS | Cerca | Registre | Iniciar sessió

Instal lació de Linux al disc dur dues

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Índex Fòrum -> Programari de Linux -> Instal lació de Linux al disc dur dues
Versió en àrab Búlgar versió Versió en català Versió txeca Versió danesa Versió alemanya Versió grega Versió Anglès Versió en espanyol Versió finlandesa Versió en francès Versió Hindi Versió croat Indonesi versió Versió italiana Versió hebrea Versió en japonès Versió coreana Versió lituana Versió letona Versió neerlandesa Noruec versió Versió polonesa Versió en portuguès Versió romanesa Versió en rus Versió eslovaca Versió eslovena Serbi versió Versió Sueca Tagàlog versió Ucraïnès versió Versió Vietnamita Versió en xinès
Autor Missatge
samkraju

Antiguitat: 20 de juliol 2004
Llocs: 10

Post 29 de juliol de 2004 8:58 d'instal lació de Linux en el disc dur dues

Tinc dos disc dur i vull instal lar Linux en ambdós de manera que vaig a ser capaç d'arrencar utilitzant linux des del gestor d'arrencada grub, o bé canviant l'ordre d'arrencada a la BIOS.
Si us plau, ajuda'm. Molt trist o plorar
Tornar amunt
View user's profile
trofim

Antiguitat: 26 de febrer 2004
Llocs: 8

Post 30 juliol 2004 13:35 Re: Instal lació de Linux al disc dur dues

Només dues de configuració de linux en diferents discs i, a continuació, canviar el fitxer de configuració de grub (afegeix un camp)!
Tornar amunt
View user's profile
Nexus Po

Antiguitat: 25 de juliol 2004
Publicacions: 6

Post 21 d'agost 2004 21:23 Re: Instal lació de Linux al disc dur dues

Antic que pugui semblar, un pot utilitzar un disquet d'arrencada, que li permetrà arrencar una partició d'arrencada no [per diverses raons]. En la meva experiència, Redhat i Slackware permet a través de les seves configuracions per crear els discs d'aquest tipus.

Si vols anar sobre l'evolució de la bios aquesta executant també obres d'instal lació i configuració amb el dret establert en la configuració BIOS. Si el bios canviant opció d'arrencada que es pot fer, però, pot convertir-se després d'un temps confús.
Tornar amunt
View user's profile
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Índex Fòrum -> Programari de Linux -> Instal lació de Linux al disc dur dues
Pàgina 1 de 1 Totes les hores són GMT 2 Hores

Abús | | Administrador | | Moderadors | | Ajuda | | Mapa del lloc
RSS tema