| Autor | Missatge |
|---|
Hamidzia
Antiguitat: 17 maig 2004 Posts: 48 Ajudat: 2
| Juliol 25, 2004 9:52 De 3 dB Ample de banda | | |
|
| Assalam O Alekum!
Si us plau, expliqui el terme «3 dB Ample de banda".
Thankx |
|
| Tornar al principi | |
 |
GAM
Antiguitat: 25 març 2004 Posts: 117 Va ajudar a: 4
| 25 juliol 2004 10:44 Re: 3 dB Ample de banda | | |
|
| Ens Elsalam aleikom WRAWB,
Qualsevol amplificador té una resposta certa freqüència. Aquesta és el guany té una certa variació amb la freqüència del senyal.
3dB significa que el senyal és a la meitat del seu poder de
3dB ample de banda és el rang de freqüència es considera útil que el senyal està per sobre de la meitat de la seva potència màxima.
veure la freqüència adjunta / gràfica de la potència.
Salutacions cordials
GAM
|
|
| Tornar al principi | |
 |
Kevin Weddle
Antiguitat: 10 juliol 2004 Posts: 101 Ubicació: San Antonio, TX
| 25 juliol 2004 20:26 Re: 3 dB Ample de banda | | |
|
| | M'agrada la gràfica. Respon a la pregunta bé. El-3DB és inherent a l'equació db = 20log Voute / Vin. Per què el 70% o el sin 45? Això descriu el cercle unitat que té un radi igual a un. El adjacents és igual a un, el contrari és igual a un, la hipotenusa és igual sqrt2. L'sin 45 és aleshores 1/sqrt2 que és igual al 70,7% de la unitat de ràdio de cercle. |
|
| Tornar al principi | |
 |
Hamidzia
Antiguitat: 17 maig 2004 Posts: 48 Ajudat: 2
| 28 juliol 2004 10:51 Re: 3 dB Ample de banda | | |
|
| Assalam O Alekum!
Moltes gràcies a tots Especialment a GAM per un detall molt complet i gràfic.
Ara tinc una bona idea de la paraula.
Em diuen que podem anomenar 3dB ample de banda de la meitat d'ample de banda de poder?
Ample de banda de 3dB es té res a veure amb el valor numèric "3 dB?
És el valor numèric només utilitza sense cap raó?
Gràcies de nou |
|
| Tornar al principi | |
 |
Kevin Weddle
| 28 juliol 2004 16:50 Re: 3 dB Ample de banda | | |
|
| | El poder de la meitat prové del fet que sin 45 vegades la quantitat V al quadrat és igual a 5 V al quadrat, mentre que el poder més de R és igual al poder. Així que si es tracta de la meitat de la potència, però el bo és 1 / 2 enfront de 1 / 3. Crec que el nombre d'ofertes de màgia amb el fet que a 45 graus, el radi i el heighth són iguals a un, que és la dimensió de la circumferència unitat. Així que es podria dir que 70,7% és només un número. |
|
| Tornar al principi | |
 |
maxwellequ
Antiguitat: 27 juny 2001 Posts: 185 Ajudat: 11
| 28 juliol 2004 21:01 Re: 3 dB Ample de banda | | |
|
| La relació de poder (P1 i P2), expressat en dB es defineix com:
(P1/P2) dB = 10 log10 (P1/P2)
Si P1 = Pmax / 2 i P2 = Pmax s'obté:
((Pmax / 2) / Pmax) dB = 10 log10 ((Pmax / 2) / Pmax) = 10 log10 (0,5) = -3,01 dB
Per tant, una relació dels poders de 0,5 correspon, en el domini de registre, a -3 dB.
Tingueu en compte que es tracta d'una relació de dues coses amb la mateixa unitat (W). Una relació d'aquest tipus no té una unitat (s adimensional). La "unitat" dB només s'utilitza per subratllar el fet que li està donant la raó de les competències en el domini de registre i no en "lineal" de domini.
De vegades una relació de voltatges també es dóna en el registre de domini (per exemple, per referir-se el guany d'un amplificador de tensió: A = Vo / Vi). Prenent nota que la potència és proporcional al quadrat de la tensió s'obté:
(V1/V2) dB = 10 log10 (V1 ^ 2/V2 ^ 2) = 10 log10 ((V1/V2) ^ 2) = = 20 log10 ((V1/V2))
Espero que això ajudi |
|
| Tornar al principi | |
 |
Kevin Weddle
| 29 juliol 2004 16:30 Re: 3 dB Ample de banda | | |
|
| ((Pmax / 2) / Pmax) dB = 10 log10 ((Pmax / 2) / Pmax) = 10 log10 (0,5) = -3,01 dB
Aquesta equació és totalment correcta, però que no compleix un punt clau. Vostè podria obtenir una millor idea si s'ha utilitzat l'equació
V al quadrat / R = poder. Després, perquè s'utilitza 707 reducció de la tensió es converteix en (.707) la quantitat V al quadrat / R = poder. Això es converteix en 5 V al quadrat / R = 5 poder. |
|
| Tornar al principi | |
 |
maxwellequ
| 29 juliol 2004 20:29 Re: 3 dB Ample de banda | | |
|
| Kevin,
Si vostè llegeix detingudament el meu lloc també hi té l'explicació de la relació de tensions (Power proporcional a V ^ 2 ...). Bàsicament:
(V1/V2) dB = 20 log10 ((V1/V2)) Per tenir (V1/V2) dB =- 3dB ha de tenir (V1/V2) = 0.707. FYI que van ser els 0.707 apareix ....
Ara, a llegir de nou el seu lloc anterior (el que té "sin 45 vegades V"), però encara no puc entendre-ho. Pot vostè explicar a nosaltres? |
|
| Tornar al principi | |
 |
Kevin Weddle
| 29 juliol 2004 21:05 Re: 3 dB Ample de banda | | |
|
| | El sin45V diu que el seu nivell de voltatge discret és 707 el voltatge original. En un filtre, és a dir que el-3DB es produeix en el moment en què la tensió es va reduir en 70,7%. La seva equació simplement diu que Faneca / Pin = 5 que causa-3DB. Puc reduir la tensió i establir que la igualtat a 5 P en l'equació de la quantitat sin45V quadrat / R = 5 poder. El sen 45 al quadrat és igual a 5. |
|
| Tornar al principi | |
 |
escac i mat
Antiguitat: 26 febrer 2004 Posts: 489 Ajudat: 35 Ubicació: seient de vàter
| 29 juliol 2004 21:31 Re: 3 dB Ample de banda | | |
|
| | Kevin Weddle va escriure: | | El sin45V diu que el seu nivell de voltatge discret és 707 el voltatge original. En un filtre, és a dir que el-3DB es produeix en el moment en què la tensió es va reduir en 70,7%. La seva equació simplement diu que Faneca / Pin = 5 que causa-3DB. Puc reduir la tensió i establir que la igualtat a 5 P en l'equació de la quantitat sin45V quadrat / R = 5 poder. El sen 45 al quadrat és igual a 5. | La falla en la seva anàlisi és que es fixa la funció de transferència del circuit a la d'un òhmic, maxwellequ mentre que ha donat la prova general d'interès per a totes les funcions de transferència. Com que els filtres és de 99% no-òhmic, la seva deducció és correcta, però bastant inútil. No hi ha delicte aquí. |
|
| Tornar al principi | |
 |
maxwellequ
| Juliol 30, 2004 0:32 Re: 3 dB Ample de banda | | |
|
| Kevin,
Si us plau, no prendre el que jo vaig a dir (o escriure) personalment, però l'explicació és completament equivocat. El problema no és l'única d'aquest post, he vist a altres llocs de seu que simplement no té sentit.
Com vaig escriure abans de la relació de poders / voltatges / corrents a vegades es donen en el domini de registre. El dB és un (tipus de) la unitat que s'utilitza per subratllar el fet que es considera la relació figura en el registre de domini - com vostès saben aquestes proporcions realment no tenen una unitat.
Les definicions correctes són les que he presentat abans. El fet que el pecat (45 º) = 0,707 no està relacionat en absolut amb el fet que 20 * log10 (0,707) =- 3 dB. A continuació, utilitzar termes com "nivell de tensió discrets", que simplement no són aplicables aquí ... Saps el que estàs parlant?
El problema és que no són principiants usant aquest fòrum, la gent que realment fan un esforç per aprendre una mica més sobre l'electrònica. Si tot el món comença a parlar del que no saben, aquests tipus es posarà més i més confús. Per a mi, vostè pot escriure el que vulguis, que no van a patir ...
I sí, si vols saber que només escriure sobre el que sé.
Records |
|
| Tornar al principi | |
 |
Kevin Weddle
| Juliol 30, 2004 3:38 Re: 3 dB Ample de banda | | |
|
| Estic segur del que he calculat. M'atinc a les meves declaracions. No hi ha res dolent amb la seva afirmació que la 10Log.5 = 20log.707. Això és de fet un mitjà de poder i és igual a-3DB. Jo seria hardpressed per explicar la similitud entre els 6dB-per vuitena i la-20dB per dècada. Podria explicar això a mi?
Last edited by Kevin Weddle el 16 Ago 2004 17:45, editat 1 cop en total |
|
| Tornar al principi | |
 |
escac i mat
Antiguitat: 26 febrer 2004 Posts: 489 Ajudat: 35 Ubicació: seient de vàter
| Juliol 30, 2004 7:01 Re: 3 dB Ample de banda | | |
|
| M'he replantejat la situació i em vaig adonar de la necessitat de revisar la meva percepció que la seva deducció és correcta. L'ample de banda de 3dB s'utilitza per definir un rang de freqüència eficaç per a un sistema definit per una funció de transferència, on una entrada és processada pel sistema per a formar una sortida vàlida.
La seva derivació es basa principalment a P = sq (V) / R. Un punt que odi d'equacions és que sovint no tenen detalls. No podem utilitzar qualsevol equació que és la unitat coherent i assumeixi que ha de treballar. Vostè ha d'entendre les implicacions darrere d'ells. És per això que les lleis físiques se solen expressar en paraules, i la simplificació de les equacions. P aquí es refereix a l'energia consumida per un component òhmic. V es refereix aquí a la tensió en aquest component òhmic. R es refereix a la resistència d'aquest component òhmic. Així que no hi ha entrada o sortida en aquest cas, per tant, cap sistema. Quina és la investigació que ha definit en aquest cas? Si es pren el cas especial d'un sistema purament resistent, una resistència ideal no ha de canviar la seva producció per a una entrada idèntica, mentre es varia la freqüència, així que no hi ha tal cosa com l'ample de banda de 3dB a tots! La mateixa paraula "ample de banda" indica que s'associa amb la freqüència i la distorsió amb la freqüència és l'últim que m'havia associat amb una resistència.
De tota manera, aquestes són només les meves opinions. Vostè pot tenir els seus propis punts de vista sobre aquest tema, si us plau compartir-les. M'agradaria saber també si la meva fonaments elèctrics també són deficients.
Salut!! |
|
| Tornar al principi | |
 |
maxwellequ
| 30 juliol 2004 12:01 Re: 3 dB Ample de banda | | |
|
| Kevin,
Pel que fa a les seves preguntes sobre la relació entre l'-20dB/dec octubre i -6 dB /, aquí va:
Permet imaginar una primera comanda de filtre de pas baix, que té un pol en la freqüència Fp. Per f <fp el guany del filtre és aproximadament constant i per f> FP que comença a caure a un ritme de 20 dB / DEC (que redueix de 20 dB per a cada augment de 10 vegades en la freqüència) o de manera equivalent una taxa de 6dB/octave (disminueix el guany de 6 dB per cada increment de 2 vegades en la freqüència). La seva pregunta és la justificació per a aquest fet.
El guany d'un filtre de pas baix està donada per A (f) = A0 / (1 jf / FP) On A0 és el guany de baixa freqüència, f és la freqüència, la FP és la freqüència dels pols del filtre i j és la unitat imaginària (i = sqrt (-1)).
De l'equació que es mostra a dalt, pot relacionar la magnitud i la fase de l'entrada i sortida de sinewaves. Per respondre a la seva pregunta, estem interessats en la resposta de magnitud, la magnitud es pot escriure (recordar les seves classes de càlcul?):
| A (f) | A0/sqrt = (1 (f / fp) ^ 2)
Per f <<FP | A (f) | pot ser aproximada per A0, pel que aquesta es diu la "guany de baixa freqüència". Per f>> fp | A (f) | es pot aproximar
| A (f) | = aprox = A0 / (f / fp)
Ara podeu utilitzar aquesta simple equació per veure què passa amb la resposta de magnitud, quan f> fp. Quan es compara la magnitud del guany de voltatge del filtre per a la F1 i F2 = 10 F1, vostè té:
(| A (F2) | / | A (F1) |) dB = 20 log10 [(A0 / (f2/fp)) / (A0 / (f1/fp))] = = 20 log10 [(A0 / (10f1/fp)) / (A0 / (f1/fp))] = DB = 20 log10 [1 / 10] = -20
Així, quan la freqüència augmenta 10 vegades el guany d'un primer comanda de filtre de pas baix redueix de 20 dB.
Si vostè fa el mateix càlcul per a la F1 i F2 = 2 F1 (F2 és una vuitena per sobre de F1):
(| A (F2) | / | A (F1) |) dB = 20 log10 [(A0 / (f2/fp)) / (A0 / (f1/fp))] = = 20 log10 [(A0 / (2f1/fp)) / (A0 / (f1/fp))] = = 20 log10 [1 / 2] =- 6 dB
Per tant, quan la freqüència augmenta 2 vegades (una octava), el guany del filtre disminueix 6 dB.
Finalment, Kevin, t'ho dic una altra vegada, sin 45 no té res a veure amb dB ... |
|
| Tornar al principi | |
 |
Kevin Weddle
| 02 de agosto 2004 20:38 Re: 3 dB Ample de banda | | |
|
| Crec que el que es va fer és la-3DB i multiplicat per 2. En els filtres, no se suposa que l'ús de tensió en lloc de poder. Encara que la seva explaination supera la meva capacitat d'entendre. Vaig tenir la idea d'utilitzar el -20dB per dècada, i d'alguna manera arribar a la 6dB-per vuitena a través de l'ús de igualtats. Però no funciona d'aquesta manera. Crec que la millor manera d'explicar que és utilitzar la fórmula Xc = 1/2piFC i connectar els valors dels filtres en aquesta equació. Crec que el F es multiplica per 2 o 10 té alguna cosa amb ell. |
|
| Tornar al principi | |
 |
maxwellequ
| 04 de agosto 2004 15:33 Re: 3 dB Ample de banda | | |
|
| Kevin,
L'explicació que li vaig que s'ensenya a qualsevol curs d'enginyeria elèctrica. Vostè va preguntar com relacionar l'20dB/dec i 6 dB / octava, i això és el que he explicat.
És increïble com reconèixer que la "Explicació supera la meva capacitat d'entendre", i després suggerir que el que va escriure és incorrecte perquè no és possible relacionar l'-20dB/dec i la dB / octubre "a través de l'ús de les igualtats" - "no funciona d'aquesta manera", diu vostè. Si vostè no entén, a preguntar a la gent per explicar millor ... No es limiti a començar a dir que estan equivocats, sobretot quan no tenen els coneixements.
Créixer, estudiar una mica més i deixar de dir / escriure coses estúpides. |
|
| Tornar al principi | |
 |
boot_strap
Antiguitat: 02 de desembre 2003 Missatges: 20 Ajudat: 2
| 16 agost 2004 13:33 Re: 3 dB Ample de banda | | |
|
| seva la de la frequncy que la resposta de la seva més alta frequncy (A), arriba a A / (2 ^ 0.5) ..! |
|
| Tornar al principi | |
 |
yeechyan
Antiguitat: 14 juny 2004 Posts: 111 Va ajudar a: 1
| Agost 17, 2004 2:38 De 3 dB Ample de banda | | |
|
| | Kevin, ¿per què es va posar èmfasi en dir el valor de sin 45? Hi ha alguna relació entre els 45 graus i la sortida davant de la tensió d'entrada en aquest cas? |
|
| Tornar al principi | |
 |
Kevin Weddle
| Agost 17, 2004 4:57 Re: 3 dB Ample de banda | | |
|
| La relació és una de les meitats el poder si t'agrada el so d'aquest o de l'equació de la tensió 10log Voute / VIN on Voute / VIN és igual a la sin 45. Tant la igualtat de-3DB. M'agrada el so de sin 45 enfront de la mitjana potència, perquè demostra que s'està utilitzant una altra opció matemàtica que estableix que el oposades i adjacents són iguals a 1, que són les dimensions de la circumferència unitat. El fet és que vostè té un angle de 45 graus quan les dimensions són d'1 per 1, d'acord a la teoria del triangle. L'sin 45 és aleshores el contrari en la hipotenusa que és 707 que és un nombre representat per l'ona sinusoïdal de 45 graus i és un punt sobre el cercle unitat.
En total, disposa d'un nombre real que representa a parts iguals d'un triangle i és un punt en l'ona sinusoïdal i és un punt sobre el cercle unitat. Aquestes tres coses es combinen per fer que el número corresponent. |
|
| Tornar al principi | |
 |
Google AdSense

| Agost 17, 2004 4:57 Anuncis | | |
|
|
|
|
| Tornar al principi | |
 |
Borbó
Antiguitat: 01 de enero 1970 Missatges: 1553 Ajudat: 117 Lloc: Eslovènia
| 17 agost 2004 19:12 Re: 3 dB Ample de banda | | |
|
| Sobre la primera qüestió que ha de ser resposta aquí és el que és ample de banda? Per a una comunicació o senyal de dades, una mesura de la quantitat d'espai SPECTRA senyal d'ocupat. En general, es dóna com la diferència entre les freqüències en les que l'amplitud del senyal és, nominalment, 3 dB per sota, amb respecte a l'amplitud en la freqüència central. Aquestes freqüències representen els punts de potència meitat de l'amplitud enfront de freqüència de la funció 2. També es diu NECESSARI DE BANDA. La quantitat mínima d'espai en l'espectre normalment es requereix per a la transmissió efectiva i la recepció d'una comunicació o senyal de dades. Per tant l'ample de banda sol estar determinada pels punts de -3 dB en funció de transferència, el que és generalment acceptat. Vostè pot usar altres punts, com-6dB però cal esmentar. |
|
| Tornar al principi | |
 |
ColdCold
Antiguitat: 10 setembre 2004 Missatges: 2
| Setembre 10, 2004 6:37 Re: 3 dB Ample de banda | | |
|
| maxwellequ i Kevin, la cosa és que tots dos estan en la seva majoria bé! No ets més que parlen idiomes diferents. maxwellequ sembla enganxar-se a la terminologia analògica contínua, mentre que Kevin, em sembla, es barreja la teoria amb la terminologia analògica digital d'ús comú en l'àmbit discretes, digitals, és a dir, l'ús d'unitats de càlcul trigonomètric i el cercle de la unitat (en última instància l'i-domini). Romandre Algunes persones se senten més còmodes en el continu, el món analògic i la descripció dels fenòmens exactament els mateixos amb sinusoides i continu càlcul trigonomètriques. Però no importa. He fet totes aquestes coses, tant amb paper i llapis i amb MATLAB i les respostes són sempre les mateixes - però no només això ... que es tradueixen en resultats precisos i mesurables vostè pot veure en el laboratori. maxwellequ declaració que "sin 45 no té res a veure amb la dB" és incorrecta. La resposta de freqüència sempre pot ser exactament descrit amb zeros i pols i dins del cercle unitat en el domini z-. Kevin és una cosa correcte en els seus arguments, encara que no molt clara en les seves explicacions, mentre que les declaracions maxwellequ són més detallats, però del tot correcte. I en resposta a l'escac mat al menyspreu per les equacions (falten detalls ??!)... "Nosaltres no podem usar qualsevol equació que és la unitat coherent i assumeixi que ha de treballar" - ¡FALS! Aquest és el punt sencer! Podem assumir la seva correcció, sempre. Les equacions MAI mentida i la major part de les afirmacions de Kevin, com l'establiment R = 1 a l'entrada i sortida, són totalment vàlids. Aquesta és la bellesa de les matemàtiques: es poden configurar algunes coses als valors coneguts i calcular REPONSABLE exacta de les incògnites. Les matemàtiques (fa correctament) mai s'equivoca, el meu amic. Concedides en el món real, en general hi ha diversos altres factors que poden o no haver tingut en compte en les equacions inicial, però si vostè sap el que són i / o si vostè pot mesurar, llavors ells també poden ser expressats en el seu equacions si es desitja. Només depèn del nivell de precisió que vol obtenir amb els models matemàtics.
Ara bé, com per a la banda de l'equivalència de 6dB/octave i 20dB/decade a la parada-(de rodar) ... Bé, estem en el domini de la freqüència de les parcel de Bode, per tant, si "cf" és la freqüència actual,
magnitud en l'(cf. * 2) en dB = 20 * log (cf. * 2) dB
20 * log (cf. * 2) = 6,02059991 on el 2 representa la vuitena 20 * log (cf. * 10) = 20,00000000 on el 10 representa l'última dècada
i també ...
20 * log (cf. * 0.5) = -6,02059991 on el 0,5 representa la vuitena 20 * log (cf. * 0,1) = -20,00000000 on representa el 0,1 de la dècada
Té això sentit?? |
|
| Tornar al principi | |
 |
ColdCold
Antiguitat: 10 setembre 2004 Missatges: 2
| Setembre 10, 2004 8:10 Re: 3 dB Ample de banda | | |
|
| Ho sentim, no mostren l'equivalència, no?
vuitena * 2 = dècada = 10 * la diferència és un factor de 5
20 * log (5) = 13.9794001
20 * log (2) 20 * log (5) = 20 * log (10) = 20,00000000
ha de "provar" la línia té la mateixa pendent o alguna cosa ?????
No ho sé. els meus comptes és massa oxidat ... |
|
| Tornar al principi | |
 |
maxwellequ
| 10 setembre 2004 16:35 Re: 3 dB Ample de banda | | |
|
| ColdCold,
El meu punt és que les coses estan expressats en dB, ja que és convenient, en alguns casos, per calcular les raons de la mateixa cosa en el domini de registre. Això està molt ben definida, com he estat abans, per (P1/P2) dB = 10 log10 (P1/P2). No té res a veure amb les relacions trigonomètriques. |
|
| Tornar al principi | |
 |
Kevin Weddle
| 13 setembre 2004 20:45 Re: 3 dB Ample de banda | | |
|
| | El que em referia és la importància de-3dB que és 707 de tensió. El 707 de per sí que ha imporatance limitada. Els costats d'un triangle en el cercle d'unitat es 707 amb la hipotenusa és 1. Els costats iguals és el que fa que l'angle de 45 graus importants. El improtance de costats iguals és que mostra maginitude iguals. L'ona sinusoïdal no és el cercle unitat pel camí, però les accions de la circumferència i el radi a 90 graus. I que comparteixen un punt comú de 707 a 45 graus. Crec que la part maginitude la igualtat és l'únic aspecte important, si hi ha alguna. |
|
| Tornar al principi | |
 |
Borbó
| Setembre 14, 2004 7:04 Re: 3 dB Ample de banda | | |
|
| Kevin Vostè ha de ser presumming filtre de primer ordre (RC, RL, etc.) Crec que només en aquest cas l'angle és de 45 graus. En les funcions de transferència d'ordre superior de l'angle pot ser molt diferent. |
|
| Tornar al principi | |
 |
Kevin Weddle
| 14 setembre 2004 19:02 Re: 3 dB Ample de banda | | |
|
| | Realment no puc dir com relacionar tot això. Algunes persones se senten còmodes en la meitat de potència. Si hi ha només una manera de combinar aquestes teories per donar rellevància al 707. Potser la magnitud d'igualtat no és l'important. Potser sigui el fet que la 707 és el valor que es produeix a meitat de camí entre 0 i 90 graus. També, si vostè recordarà que el valor RMS és 707 V. La funció d'ona sinusoïdal s'eleva al quadrat, integrat, i després l'arrel quadrada es pren. La funció que està integrat utilitza una identitat trigonomètriques. Amb aquesta identitat es treu el vicepresident i el 1 / 2. Després d'integrar. Després de la integració que es queden amb 0. Llavors tot el que queda és el vicepresident i l'1 / 2. I, per descomptat, l'arrel quadrada de l'1 / 2 és 707. Per tant, es basa en la identitat trigonomètrica. |
|
| Tornar al principi | |
 |
Borbó
| 14 setembre 2004 19:37 Re: 3 dB Ample de banda | | |
|
| I do not think -3dB has anything to do with formal logic. En les funcions de transferència de primer ordre el marge de fase en la freqüència de cantonada és de 45 graus. La cantonada (pol) la freqüència passa a ser a-3dB de Responsabilitat, valor absolut. Diem que punt-3dB en l'escala de freqüència és d'ample de banda de la funció d'aquesta transferència. |
|
| Tornar al principi | |
 |
maharshi_qis
Antiguitat: 14 feb 2007 Posts: 247 Ajudat: 6
| Març 10, 2007 7:55 Re: 3 dB Ample de banda | | |
|
| | 3 pc PP és la freqüència en què el guany es reduirà en 3 dB banda a l'altra del seu valor màxim .. |
|
| Tornar al principi | |
 |