| Autor | Missatge |
|---|
Osama Ahmed
Antiguitat: 18 de juliol 2004 Llocs: 282 Ajudar a: 1
| 21 juliol 2004 19:48 ¿L'ona electromagnètica han àrea de secció transversal! | | |
|
| Jo fins que aquesta qüestió de com arribar a la meva ment, ara tots sabem que la llei del quadrat de la llum
A2 r2 ^ 2 ------ =------------ A1 r1 ^ 2
A1: àrea de superfície radiant A2: àrea de la superfície il luminada r: distància des de l'origen
de l'anterior EQU. és impossible que la zona d'origen de la llum igual a zero! Per tant, ha de tenir una certa àrea! |
|
| Tornar amunt | |
 |
flatulència
Antiguitat: 19 de juliol 2002 Posts: 4792 Ajudat: 312 Ubicació: Terra Mitjana
| 21 juliol 2004 21:01 Re: L'ona electromagnètica han àrea de secció transversal! | | |
|
| | Aquestes equacions són per a un model matemàtic que pot tenir un punt d'origen. Sovint en la física un model idealitzat s'utilitza en situacions del món real, perquè els resultats són prou a prop per que mesura la situació. |
|
| Tornar amunt | |
 |
bibo1978
Antiguitat: 01 de maig 2004 Llocs: 224 Ajudat: 6
| 25 juliol 2004 22:52 Re: L'ona electromagnètica han àrea de secció transversal! | | |
|
| | L'ona electromagnètica és un complicat model de l'equació d'ona dels fotons millor descrit per les equacions de Maxwell, per la qual cosa pot haver àrea de secció transversal, però el fotó és lliure no té una àrea transversal o pel que crec. |
|
| Tornar amunt | |
 |
sifeddin
Antiguitat: 28 Sep 2003 Llocs: 40 Ajudat: 2
| 24 d'agost 2004 18:33 Re: L'ona electromagnètica han àrea de secció transversal! | | |
|
| Estimat Ahmed ara a la vostra pregunta sembla de sentit perquè es basa en l'òptica geomètrica molt antiga que està obsoleta per la teoria electromagnètica. No obstant això, també conté tan profund significat si es pregunten sobre l'origen de l'EM a partir de les ones i on eminates. Atès que fins ara, fins i tot al meu coneixement més recent, ningú va dir que si l'electró o els anomenats fotons o les partícules fictous molts altres tenen el volum d'això i allò altre. I en Amr M. Selim 's Teoria de la Unitat, com sé que de moment, l'electró és el model com a punt de partícules que poden interactuar amb l'EM de radiació a la regió al seu voltant. Tanmateix, des del meu propi punt de vista, pot resultar que l'electró pot tenir un volum del seu propi per eliminar la densitat d'energia singularitat en la seva posició en l'espai. |
|
| Tornar amunt | |
 |
djalli
Antiguitat: 10 de novembre 2001 Llocs: 887 Ajudar: 15 Ubicació: 1600 Pennsylvania Avenue, Washington DC 20500
| 29 ago. 2004 6:53 Re: L'ona electromagnètica han àrea de secció transversal! | | |
|
| El que li està demanant una pregunta vàlida.
En un cable (cable permeten dir ronda només en nom de la simplicitat) un senyal viatja a 1 GHz (per exemple, encara!), D'acord amb efecte pell de fórmula ona EM viatja a permetre dir algunes 2mm de profunditat des de la superfície cap a l'interior del centre d'orquestra.
Ara anem a dir, augmentar la freqüència 9GHz. Què passarà? La profunditat de penetració serà menor. Per tant, l'àrea de secció transversal de l'EM en l'ona cable conductor és menor.
Tinc quadres. No et enuig amb mi. No sóc un artista, però esperem que clar què s'entén per efecte pell.
Tot és un filferro. Negre és l'àrea on l'ona EM no és viatjar allà. Blau és l'àrea (secció transversal) d'ona EM viatja i com aquesta zona augmenta la freqüència disminueix.
djalli
|
|
| Tornar amunt | |
 |
sifeddin
| 03 Sep 2004 22:06 ¿L'ona electromagnètica han àrea de secció transversal! | | |
|
| Benvolgut djalli Vostè sembla estar molt lluny la deriva de "la pregunta vàlida Osama Ahmed demana" la qüestió no és sobre la profunditat de penegtration en un metall o del seu "no-artístic" imatges en una "secció transversal del filferro finit", però si existeixen un nivell de radiació atòmica secció transversal de l'emissió. De fet, hi ha una quantitat utilitzada en l'anàlisi de molts tipus de làser que té nom, però això no significa que la radiació té una àrea de secció transversal (o de qualsevol àrea de la seva pròpia a tots els cat. Emesa quan) No es enutjat amb mi, però crec que tant vostè no està rebent l'essència de la qüestió o se li enganya, que li va demanar que |
|
| Tornar amunt | |
 |
wlcsp
Antiguitat: 16 d'agost 2004 Llocs: 177 Ajudar: 14
| 04 Sep 2004 0:00 Re: L'ona electromagnètica han àrea de secció transversal! | | |
|
| | Està determinada per la secció transversal radar |
|
| Tornar amunt | |
 |
djalli
Antiguitat: 10 de novembre 2001 Llocs: 887 Ajudar: 15 Ubicació: 1600 Pennsylvania Avenue, Washington DC 20500
| 04 Sep 2004 6:45 Re: L'ona electromagnètica han àrea de secció transversal! | | |
|
| Benvolgut sifeddin
". Osama Ahmed va demanar citar "L'ona electromagnètica és un complicat model de l'equació d'ona dels fotons millor descrit per les equacions de Maxwell, per la qual cosa pot haver àrea de secció transversal".
for example a simple TEM wave (lets not complicate with light for now) does for sure have a cross-section area. Guia d'ones EM en el medi, per exemple, una simple ona TEM (permet no complicar amb la llum, per ara) no tenen segur per a una àrea de secció transversal. Imatges són vàlides per a aquest assumpte.
Em disculpa sincerament que vaig començar a llegir fil de la pregunta anterior, mentre que la pregunta era per una altra cosa.
Espero aclarir això. Anem sifeddin per què em torno boig. Les meves fotos estan bé. Bromejant.
| Osama Ahmed va escriure: | Jo fins que aquesta qüestió de com arribar a la meva ment, ara tots sabem que la llei del quadrat de la llum
A2 r2 ^ 2 ------ =------------ A1 r1 ^ 2
A1: àrea de superfície radiant A2: àrea de la superfície il luminada r: distància des de l'origen
de l'anterior EQU. és impossible que la zona d'origen de la llum igual a zero! Per tant, ha de tenir una certa àrea! |
Plaça de la llei és una cosa que pertany més a l'òptica de raigs-àrea en lloc de la llum el que realment haurien de ser estudiats. Per què dius això?
No importa de quina intensitat, polarització, etc pensar en una antena de la font de radiació d'ones EM que es ona de llum en el nostre cas.
Què raigs de domini sota l'òptica-estima és el fet d'origen font de radiació de la llum. És monopolares, dipolars, banya, un pedaç antena plana, helicoïdal font de radiació? Patró de radiació és "molt" de totes aquestes diferents fonts.
actually study of antennas start with radiating intefinitisimal point-sources of having cross-section area zero and these are valid. Citant que "és impossible que la zona d'origen de la llum igual a zero" en realitat l'estudi de les antenes de radiació intefinitisimal començar amb el punt de tenir fonts d'àrea de secció transversal zero i aquests són vàlids.
Osama Ahmed Espero un aclariment. Altres han afegit informació molt valuosa. |
|
| Tornar amunt | |
 |
sifeddin
| 07 Sep 2004 20:13 ¿L'ona electromagnètica han àrea de secció transversal! | | |
|
| Ok Una darrera hora: A la meva manera de veure l'ona EM NO tenen una secció transversal dels seus. Osama Ahmed va preguntar (en un mode retorçat) si geomètriques (raigs) òptica pot Handel la font de l'ona EM per a la resposta és definitivament NO!
bibo1978 realitat mixta Teoria de l'EM amb la imatge de fotons i crec que l'esquerra la qüestió unanswerd Així djalli i wlcsp pensament dels raigs òptics que Osama Ahmed va preguntar sobre EM, ja que només les ones i persued a la font i embornal
però vaig a tancar aquesta xerrada del meu costat amb què: Òptica de raigs: raigs de llum i ratlles és solament amb zero línies de la secció transversal Teoria EM: La llum és ona i l'ona es propaga en l'espai (és a dir, infinit, de secció transversal) Teoria quàntica: La llum és fotons i els fotons són les partícules amb gairebé zero restmass i no només no tenen un volum de amout (localitzat) l'energia que interactuen amb la matèria per donar (o prendre) més intensitat a la interacció d'ones que es propaguen en l'espai Això és tot falks Sóc d'aquí |
|
| Tornar amunt | |
 |
Google AdSense

| 07 Sep 2004 20:13 Anuncis | | |
|
|
|
|
| Tornar amunt | |
 |
bibo1978
Antiguitat: 01 de maig 2004 Llocs: 224 Ajudat: 6
| 17 Sep 2004 23:32 Re: L'ona electromagnètica han àrea de secció transversal! | | |
|
| sifeddin, ho sento jo no havia estat clar en la meva descripció vaig voler dir que l'equació de Maxwell és només una realització de l'ona quàntica dels fotons, que no és el shirt bag llum i d'acord amb la teoria quàntica de l'ona EM "que és la qüestió l'onada de fotons "pot ser realitzat com una onada de paquets" quan estem considerant diversos fotons junts per la qual cosa, de fet, la llum viatja a diferents velocitats en el transport en els diferents espais de permeabilitat ". Tanmateix, un fotó no pot tenir una àrea transversal, ja que no pot tenir simplement un paquet d'ona. Espero que això estava clar.
això és tot amics |
|
| Tornar amunt | |
 |