Regles | Enviaments recents | RSS tema | Cercar | Registre | Entrar

Edifici xip receptor GPS

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Fòrums de discussió -> RF, microones, antenes i Òptica -> Construcció xip receptor GPS
Autor Missatge
nuntha

Antiguitat: 01 de abril 2004
Missatges: 22

Post 10 juny 2004 10:47

Edifici xip receptor GPS

Hola,
Tinc la intenció de construir un xip receptor GPS a la CMOS. Com que jo no sóc un tipus bon sistema tinc una pregunta del sistema.

El GPS rep el senyal és-130dBm
Receptor NF = 10 (fins a última IF amp)
soroll BW = 2MHz (abans despreading)
SNR de sortida en l'últim SI amplificador és-23dB (finde aconseguir 20dB SNR després de despreading com el guany de codificació és 43dB)

Per tant conèixer la relació senyal soroll de sortida de l'última si és ampliar-23dB ¿quin és el nivell del senyal ouput en l'últim amplificador de FI en dBm?

Gràcies per endavant
Tornar al principi
Google
AdSense
Google Adsense

Post 10 juny 2004 10:47

Anuncis

Tornar al principi
brmadhukar

Antiguitat: 21 juny 2002
Ajudat: 29

Post 12 juny 2004 16:20

Re: Construcció de xip receptor GPS

Hola,
Vaig estar involucrat molt en el GPS per OEM, tant en RF / del sistema.

Vostè necessita saber que l'ADC requereix de suficient força del senyal d'entrada per la quantització. Només el soroll ha de ser capaç de desencadenar la quantització.
Així que una "cotització" perquè els nivells de ADC. Llavors vostè serà capaç de decidir el guany total.

BR
Madhukar
Tornar al principi
Versió en àrab Versió búlgara Versió en català Versió txeca Versió danesa Versió alemanya Versió grega Versió Anglès Versió en espanyol Versió finlandesa Versió francesa Versió hindi Versió croat Versió indonèsia Versió italiana Versió hebrea Versió en japonès Versió coreana Versió lituana Versió letona Versió neerlandesa Versió noruega Versió polonesa Versió en portuguès Versió romanesa Versió russa Versió eslovaca Versió eslovena Versió sèrbia Versió sueca Versió en tagal Versió d'Ucraïna Versió en vietnamita Versió en xinès
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Fòrums de discussió -> RF, microones, antenes i Òptica -> Construcció xip receptor GPS
Pàgina 1 de 1

subj

text

Totes les hores són GMT 1 Hora
Temes similars:
la construcció d'un receptor de am (14)
Estic construint un amplificador a un powerhorn. Què xip amp ... (6)
zero-IF disseny dels receptors de xips (10)
Ajuda si us plau: Receptor FM projecte CHIP (15)
Provar el receptor del xip del transceptor. (12)
Necessito ajuda sobre el disseny d'un únic receptor multimode xip!! (1)
problema de la intermodulació del receptor - 85dB IM en un receptor de VHF (2)
Simulació de PPI (8255) de xips en un xip de 8051 (2)
com suprimir fora 0.1uF xip en el xip PIC regulador de tensió (9)
Diferència b / w xip de prova i el xip normal (4)

Abús | | Administrador | | Moderadors | | Suport a nosaltres | | Mapa del lloc
RSS tema