Regles | Enviaments recents | tema RSS | Cerca | Registre | Iniciar sessió

antena de microones de mesurament

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Índex Fòrum -> RF, microones, antenes i Òptica -> antena de microones de mesurament
Versió en àrab Búlgar versió Versió en català Versió txeca Versió danesa Versió alemanya Versió grega Versió Anglès Versió en espanyol Versió finlandesa Versió en francès Versió Hindi Versió croat Indonesi versió Versió italiana Versió hebrea Versió en japonès Versió coreana Versió lituana Versió letona Versió neerlandesa Noruec versió Versió polonesa Versió en portuguès Versió romanesa Versió en rus Versió eslovaca Versió eslovena Serbi versió Versió Sueca Tagàlog versió Ucraïnès versió Versió Vietnamita Versió en xinès
Autor Missatge
scoppulal

Antiguitat: 18 d'abril 2004
Llocs: 129
Ajudar a: 1

Post 16 de maig 2004 12:05 antena de microones de mesurament

hola a todos,
ningú no pot ajudar en aquest tema?

El punt és que no puc comprar un analitzador de xarxes vectorials o coses així.

Qualsevol consell o comentari és apreciat.
records
Tornar amunt
View user's profile
pire

Antiguitat: 11 de desembre 2001
Llocs: 807
Ajudat: 9
Situació: Fase de centre

Post 16 de maig 2004 12:13 Re: antena de microones de mesurament

scoppulal va escriure:
hola a todos,
ningú no pot ajudar en aquest tema?

El punt és que no puc comprar un analitzador de xarxes vectorials o coses així.

Qualsevol consell o comentari és apreciat.
records

Hola!

Si esteu interessats en el coeficient de reflexió --

Vostè pot realitzar la mesura d'escalar, per exemple, amb acoblat 3DB híbrid i detector de microones.
Això és molt senzill, però ha de ser molt precisa construir. Sempre hi haurà errors sistemàtics.

Salut!

pire
Tornar amunt
View user's profile
plasma

Antiguitat: 20 de desembre 2001
Llocs: 572
Ajudar: 38

Post 17 de maig 2004 1:05 Re: antena de microones de mesurament

Localitzar al mapa del seu lloc de fàbrica que l'ús de l'analitzador de xarxa els paguen
Per a usar després d'hores de treball. O adreçar-se a la universitat probablement ho tenen i, a continuació, tractar d'obtenir ajuda allà.

RGZ
Tornar amunt
View user's profile
chinaing

Antiguitat: 05 de desembre 2003
Llocs: 35

Post 17 de maig 2004 8:25 Re: antena de microones de mesurament

si no ha analitzador de xarxa, vostè no pot mesurar qualsevol senyal s ~ ~ ~
Tornar amunt
View user's profile
Google
AdSense

Post 17 de maig 2004 8:25 anuncis

Tornar amunt
starchern

Antiguitat: 21 de febrer 2004
Llocs: 44
Ajudat: 2

Post 18 de maig 2004 4:46 Re: antena de microones de mesurament

antena els paràmetres (per exemple: guany, patró) poden mesurar sense NA.

pot utilitzar SG (generador de senyals) i espectre de potència o metro

mesurament de radiació poden obtenir fàcilment

però obtenir la mesura ha de tenir un nivell de guany d'antena
Tornar amunt
View user's profile
Kluge

Antiguitat: 04 de juliol 2002
Llocs: 750
Ajudar a: 5

Post 18 de maig 2004 10:47 Re: antena de microones de mesurament

Hmm, molt interessant. Tinc el mateix problema en els cables d'acer per mesurar 2,4 GHz

Què és la construcció d'aquest "analitzador de xarxa"?

Tinc 26MHz-1GHz mesura selectiva microvoltmeter (SMV8.5). Puc rebre 2,4 GHz amb 2,5 Ghz downconverter MMDS.

Per tant, necessito el generador de 2,4 GHz Hi ha alguna construcció de noice generador per a aquesta banda? O simple generador estable a prop?

A més, hi ha informació sobre les bones acoblament directe d'aquesta freqüència, que puc fer a casa les condicions?
Tornar amunt
View user's profile
goxy

Antiguitat: 25 de juliol 2002
Llocs: 268

Post 18 de maig 2004 13:01 Re: antena de microones de mesurament

@ Què gamma scoppulal vostè necessita, sigues senzilla construcció de 100MHz NA-1.3GHZ

@ Kluge
SG per tractar amb MAX2750, MAX2751, MAX2752 del VCO a 2,4 GHz, el preu és baix i permeten mostres gratuïtes.
Per poder utilitzar detectors de Maxim (MAX4000, MAX4001, MAX4002) o analògic. Detector de díode i també es pot utilitzar.

Acoblats es poden fer a casa en condicions FR4, la simulació és molt fàcil en Genesys o MWO (ús lineal, no és necessari simulador EM).
Tornar amunt
View user's profile
scoppulal

Antiguitat: 18 d'abril 2004
Llocs: 129

Post 18 de maig 2004 13:39 Re: antena de microones de mesurament

la banda d'interès és el de 2,4 GHz
tant per a les aplicacions dels satèl lits i de LAN sense fils que estic posant.

Però també la banda GOXY es podria parlar de ser interessant
knoledge compartir amb nosaltres si us plau.

Ciao
Tornar amunt
View user's profile
Sergio Mariotti

Antiguitat: 22 de desembre 2003
Llocs: 462
Ajudar: 41
Lloc: Itàlia

Post 18 de maig 2004 22:51 antena de microones de mesurament

Gairebé tots els paràmetres magnitud pot mesurar sense VNA.
Estic d'acord amb la majoria de les idees anteriors sobre SA. Un mesurador de potència s'ha d'utilitzar amb atenció, es corre el risc de rebre forta senyal no desitjada (TV, telèfon etc)

Jo recordo, he llegit un article sobre la measuremet de la fase centre sense VNA. Si esteu interessats vaig a buscar.

un SA (no necessarely sintetitzar) i un generador i són suficients per a mesurar | co-patró |, | transversal patró |. El mateix generador i SA, amb un bon acoblat direccional, pot mesurar el coeficient de reflexió també.

Una mesura precisa guanyar peraphs és el més difícil de fer la mesura, també amb un VNA. La majoria de les antenes estàndard cars, no tenen en compte per a la óhmico (dissipadora) pèrdua.
gaudir
Tornar amunt
View user's profile
goxy

Post 18 de maig 2004 23:12 Re: antena de microones de mesurament

Mira:

http://www.circuitcellar.com/psoc2002/winners/3.htm
http://www.circuitcellar.com/psoc2002/winners/3.pdf
http://www.circuitcellar.com/psoc2002/winners/3.zip

Prescaler necessiten ser reemplaçats amb alguns millor, per exemple amb Fujitsu MB506.

2,4 GHz per explicar que estic en el lloc anterior. Em vaig oblidar, i com a dispositiu de 2.4GHz 802.11b / g targeta pot ser generador de senyals. Detector de díode no pot detectar el veritable poder perquè senyal modulada. Detectar aquest valor han de ser convertits en depentency de la modulació, en Matlab o qualsevol simulador d'aquest sistema pot ser com a solucionador de Genesys, ADS, MWO .....

Per a les aplicacions dels satèl lits que vostè necessita de nou generador de senyals, VCO són expencive eliminar DRO (oscil lador dilectric ressonador) de baix del convertidor i utilitzeu, per a la senyal del detector de díode detector i 3dBcoupler (en alguns millor material Rogers, Gil ...).
Tornar amunt
View user's profile
divan

Antiguitat: 01 de març 2002
Llocs: 91
Ajudat: 2

Post 19 de maig 2004 4:58 Re: antena de microones de mesurament

@ Kluge
SG per tractar amb MAX2750, MAX2751, MAX2752 del VCO
Per poder utilitzar detectors de Maxim
Acoblats es poden fer a casa en condicions FR4, la simulació és molt fàcil en Genesys o MWO (ús lineal, no és necessari simulador EM).
[/ Quote]

Antena meashurement per guanyar el poder de Maxim's VCO no és suficient, ha de fer servir més l'Autoritat Palestina i aconseguir el poder a uns 20 / 26dBm de sortida.
I - molt important - la necessitat d'ús d'encès / apagat d'introduir TX, l'objectiu del present - es pot evitar el corrent compensada en part receptor amplificador i reduir els errors. possible per proporcionar a l'AP la font d'alimentació de commutació, 1.-10. kHz, per exemple.

VSWR per a la mesura pot utilitzar una línia de 50 ohms microcinta en FR4, prop de la meitat de l'ona, afegeix BTW antena i antena TX estretament a mida i de peu pel coeficient d'ona més simple amb un petit llaç detector d'estil sonda, en passar aquesta al llarg de la línia microcinta . Crec que per al homebrew de l'antena serà la manera més ràpida.
No us oblideu de fadding i multipista propagació fer quan guany d'antena de mesurament, shure no té càmera.

intentar!
Tornar amunt
View user's profile
Yakult

Antiguitat: 28 d'abril 2004
Publicacions: 7

Post 19 de maig 2004 7:28 Re: antena de microones de mesurament

Heu de connectar l'antena amb l'analitzador de xarxa. L'antena ha de posar dins d'una càmera per impedir l'error de mesurament de la reflexió.

Se suggereix que es connecta l'antena amb el dispositiu (per exemple, un telèfon mòbil) amb la finalitat d'obtenir resultats més precisos

Yakult
Tornar amunt
View user's profile
goxy

Post 19 de maig 2004 10:05 Re: antena de microones de mesurament

I / O LNA han d'utilitzar Somriure

8m de distància entre l'antena TX i RX, la pèrdua de 3DB cables i antenes de guany de 10dB espera poder és-47dBm.

Estic disseny acoblat amb dues sondes de la línia, si algú em pot enviar necessitat aquí.

sofà, pot explicar d'encès / apagat d'introduir TX tècnica o enviar alguns documents.

BTW. Crec que és millor utilitzar biaix PA després de commutació d'alimentació.
Tornar amunt
View user's profile
richard_pan

Antiguitat: 07 d'octubre 2004
Llocs: 16

Post 17 de gener 2005 6:16 Re: antena de microones de mesurament

qui em pot donar alguns materials sobre la mesura amb l'antena VNA, realment vull aquest tipus de coses, gràcies
Tornar amunt
View user's profile
Sergio Mariotti

Antiguitat: 22 de desembre 2003
Llocs: 462
Ajudar: 41
Lloc: Itàlia

Post 18 de gener 2005 0:09 Re: antena de microones de mesurament

richard_pan va escriure:
qui em pot donar alguns materials sobre la mesura amb l'antena VNA, realment vull aquest tipus de coses, gràcies

Rohde & Shcwarz i Agilent produir vectors instrumentacions adaptats a mesura d'antenes.
En la majoria dels casos, el vector de mesurament de camp proper per trucar a la mesura i per a un lloc de processament de dades per transformi en camp llunyà patró.
Pots buscar els instruments i que trobarà un munt de notes d'aplicació.

Vector de mesurament d'obrir la possibilitat de fer exoctic mesurament hologràfica com l'anàlisi de l'antena de miralls
Tornar amunt
View user's profile
iamchrisk

Antiguitat: 20 de desembre 2004
Publicacions: 7

Post 18 de gener 2005 17:02 antena de microones de mesurament

de radiació es pot mesurar mitjançant l'ús de generador de senyals i espectre.
però si vostè desitja mesurar el guany després NA seria el mètode més fàcil i més ràpid que anar.
Tornar amunt
View user's profile
dowjones

Antiguitat: 21 de novembre 2001
Llocs: 137
Ajudar a: 5

Post 20 de gener 2005 1:28 Re: antena de microones de mesurament

fonaments de l'antena de mesura de l'òrbita (posicionador fabricant)

Ho sentim, però necessita accés per veure aquest arxiu adjunt

Tornar amunt
View user's profile
lpgoal

Antiguitat: 27 de desembre 2003
Llocs: 16

Post 20 de gener 2005 2:40 antena de microones de mesurament

Si voleu mesurar el VSWR crec que seria necessari NA.
Tornar amunt
View user's profile
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Índex Fòrum -> RF, microones, antenes i Òptica -> antena de microones de mesurament
Pàgina 1 de 1 Totes les hores són GMT 2 Hores

Abús | | Administrador | | Moderadors | | Ajuda | | Mapa del lloc
RSS tema