| Autor | Missatge |
|---|
mbyka
Antiguitat: 12 de maig de 2002 Llocs: 509 Ajudar a: 1
| 27 d'abril 2004 23:53 que és el millor de soldadura i desoldadura estacions? | | | Etiquetes: millor estació de soldadura de soldadura de les millors estacions de l'estació de soldadura antex millor estació de soldadura de l'estació de soldadura de les millors estacions de soldadura de la millor estació de soldadura millor |
|
| hola a tots Quina és la millor soldadura de ferro i desoldadura de sistemes
Antex www.antex.co.uk JBC www.jbctools.com ERSA http://www.ersa.de/en/index.html i Weller www.cooperhandtools.com / marques / Weller / index.cfm
Vull comprar productes antex |
|
| Tornar amunt | |
 |
flatulència
Antiguitat: 19 de juliol 2002 Posts: 4977 Ajudat: 303 Ubicació: Terra Mitjana
| 28 d'abril 2004 0:54 Re: que és la millor de soldadura i desoldadura estacions? | | |
|
| | Metcal va ser la primera línia durant molts anys. Degut a això hi ha molts models més antics utilitzats pels baixos preus en la subhasta dels llocs web. |
|
| Tornar amunt | |
 |
gorkin
Antiguitat: 27 de febrer 2002 Llocs: 660 Ajudar: 11
| 28 d'abril 2004 1:02 Re: que és la millor de soldadura i desoldadura estacions? | | |
|
| | Jo ús l'estació de soldadura Weller durant molts anys sense cap problema ... és una bona eina! |
|
| Tornar amunt | |
 |
Beepster
Antiguitat: 21 de juliol 2001 Llocs: 144 Ajudar a: 5
| 30 d'abril 2004 16:52 que és el millor de soldadura i desoldadura estacions? | | | Etiquetes: soldapullt |
|
| Per part de treball no hi ha res millor que un Super Soldapullt. És impulsat per un moll buit eina manual anout 12.-20. Dòlars dels EUA Mantenir neta i lubed |
|
| Tornar amunt | |
 |
ME
Antiguitat: 14 de març 2002 Publicacions: 1776 Ajudar: 11
| 30 d'abril 2004 19:00 Re: que és la millor de soldadura i desoldadura estacions? | | | Etiquetes: millor estació de soldadura de soldadura de les millors estacions de l'estació de soldadura millor com triar la millor estació de soldadura de soldadura antex estació ERSA estacions de soldadura en el Regne Unit i badia més barata l'estació de soldadura |
|
| | mbyka va escriure: | hola a tots Quina és la millor soldadura de ferro i desoldadura de sistemes
Antex www.antex.co.uk JBC www.jbctools.com Ersa www.ersa.com i Weller www.cooperhandtools.com / marques / Weller / index.cfm
Vull comprar productes antex | Jo diria que cap de les anteriors és la millor. Crec Metcal és la millor que pots trobar. Tinc un munt de experince amb Weller i Metcal i he de dir que Metcal és molt millor que Weller. Una vegada que només s'utilitza Weller en el departament de servei d'una gran empresa a la que solia treballar per a, però després hem intentat Mectal un MX-500TS Soldadura / SMT Modifica Sistema de mà amb Talon i ara han substituït totes les estacions de Weller substituirà totes les estacions de Weller amb Metcal MX-500. Una de les millors coses sobre Metcal és que és tan fàcil canviar la punta, no ha de desenroscant res. Greart Una altra característica és que és càlid gairebé el mateix segon que ho encén, tampoc hi ha problema si has d'escalfar la soldadura d'un gran conjunt. Però el que més m'agrada de Metcal és que es mantingui com un llapis. Jo estava acostumat a Weller, per la qual cosa va ser una mica estrany al principi, però la primera vegada que s'acostumi a ella, és molt millor que la tradicional soldadura d'adherència amb una llarga soldertip. Res no es compara a Metcal realment en la meva opinió. La nostra empresa ha estalviat molt de temps i $ $ Bronka sobre PCB pastilles després de passar de Weller a Metcal. Substituïts un munt de paquets PLLC DME serviceing i després de les vendes i el nombre de pastilles trencades PCB va baixar després a Metcal canviant, per la qual cosa el preu differerence entre Weller Metcal i no importa en el llarg termini. Enllaç: http://www.metcal.com
Metcal però també és força car en comparació amb Weller o com a mínim el que solia ser quan jo treballava aquí, no sé els preus ara.
També hi ha una altra interessant empresa encara no esmentats: PACE http://www.paceusa.com/_ShowSystems.asp?ProductSetID=1 No he provat personalment PACE (només ho va mirar), però una altra persona de la meva antiga empresa provat i que preferia Metcal, no he conegut a ningú que no Metcal pensament és la millor. Sembla que han PACE copided moltes de les idees en el Metcal PACE RP 100 i RP 200 HeatWise soldadura estacions.
No m'agrada Antex a tots, jo la meva opinió, només és bo per als aficionats i no complicat per soldadura SMD. L'única avantatge: és barat. Antex Crec que és la pitjor de les esmentades.
En el meu opinin Weller és també una bona soldadura de ferro, però sembla que ambdós PACE, JBC Ersa i han millorat els últims anys. Antex segueix sent els pobres vells "hobby" de disseny.
Si vols anar per la millor Metcal, si wan't una alternativa més econòmica que hauria d'examinar alternatives de Weller, PACE, JBC i Ersa. Seria millor tractar d'aportar les diferents marques abans que triï. Si vostè està en una gran empresa, els distribuïdors sortirà i demostrar de forma gratuïta. En cas contrari, vagi una fira d'electrònica per tractar de provar amb ells o en el seu distribuïdor local si pot.
Només tinc un munt de experince amb Metcal, Weller un Antex. Aquí està el meu experinces amb les tres marques:
Weller: En el meu experince la Weller soldertips són molt bones, de llarga durada ia preus raonables. Vostè pot comprar 3a Part soldertips per Weller, que són molt més barats que els originals, però no duren tan llarg que l'original Weller consells. En la meva antiga empresa que utilitza la 3a part consells i es va mostrar satisfet amb ells i que guarden alguns $ $ en el mateix temps. Weller és una marca respectada i probablement el més venut de qualitat de soldadura de ferro en el món (si més no està en la meva part del món).
Metcal: Metcal soldadura consells són molt cars, però com en tots els tamanys i formes i és molt ràpid per passar d'un extrem a un altre i la nova s'escalfa en poc temps. La calor de potència està molt ben regulat i no hi ha molt més calor per les grans reserves de potència que el conjunt de la soldadura d'altres marques, a causa de l'especial tecnologia de calefacció. Alguns Metcal soldertips pot fallar després d'un curt temps, però tenim tots els defectes soldertips substitueix de forma gratuïta si no fos pel desgast normal. Automàtica de l'hora punta de sortida augmenta la vida del cartutx. El MX-500P font d'alimentació si detecta la punta del cartutx s'ha utilitzat durant els darrers 30 minuts, i apaga automàticament per maximitzar la vida de la seva punta cartutxos.
Antex: Crec que la soldertips són de mala qualitat i no duren molt, el disseny és molt unhandy. Jo només ús senzill Antex per a soldadura i DESOLDADOR llocs de treball. Com un professional de servei que mai ús Antex.
A casa tinc una normal de 50W 24V Weller soldadura de ferro i és bastant satisfets. Crec que és el millor en aquest rang de preu. Allthough m'agradaria tenir un Metcal soldadura / DESOLDADOR estació a casa si pogués pagar. Estic estudiant la possibilitat de comprar un usat Metcal, però Metcal no és tan conegut a Europa com als EUA, per la qual cosa potser he de comprar a eBay d'EUA, però jo prefereixo comprar del meu propi país, si puc trobar .
Darrera editat per ME el 30 d'abril 2004 20:22, editat 1 cop en total |
|
| Tornar amunt | |
 |
flatulència
| 30 d'abril 2004 19:54 Re: que és la millor de soldadura i desoldadura estacions? | | | Etiquetes: metcal patent |
|
| | Què fa tan bona és Metcal seus consells especials que mantenen la temperatura dins d'1 C durant la soldadura. Inductivament que la calor extrem i la punta està feta d'una aliatge metàl lica especial que canvia de dones amb la temperatura. Encara que la patent ha caducat, cap altra empresa ha estat capaç de reproduir l'aliatge. |
|
| Tornar amunt | |
 |
Davorin
Antiguitat: 07 de juny de 2003 Posts: 1491 Ajudar a: 8
| 30 d'abril 2004 21:03 Re: que és la millor de soldadura i desoldadura estacions? | | | Etiquetes: metcal aficionat |
|
| Només mirar el SP200 de Metcal ...
voltant de 450 euros ... amb exclusió de qualsevol distribuïdor de soldadura punta ... de manera definitiva no per aficionats (o;
Però recordant un tractat de fa molts anys ... i leightweight realment impressionant heatup temps ... hbut llavors que només s'utilitzen a través d'Bigge-pastilles-forat components .. Weller va ser tan bé (o;
Pregunto per què, almenys, una norma no s'inclou la punta ... |
|
| Tornar amunt | |
 |
flatulència
| 30 d'abril 2004 22:06 Re: que és la millor de soldadura i desoldadura estacions? | | |
|
| | La raó per la punta d'una norma no s'inclou és que fer dotzenes de consells i es venen per la qual cosa seria una pèrdua de diners per als clients a haver de pagar per un consell que mai ús. |
|
| Tornar amunt | |
 |
ME
| 30 d'abril 2004 22:21 Re: que és la millor de soldadura i desoldadura estacions? | | | Etiquetes: 5 connector DIN posat soldador antex estació de soldadura Weller metcal esquemàtica 800 ps qualsevol bon rebombori 5 soldador endoll és esquemàtic JBC soldadura eines millor metcal esquemàtica |
|
| | Davorin va escriure: | Només mirar el SP200 de Metcal ...
voltant de 450 euros ... amb exclusió de qualsevol distribuïdor de soldadura punta ... de manera definitiva no per aficionats (o;
Però recordant un tractat de fa molts anys ... i leightweight realment impressionant heatup temps ... hbut llavors que només s'utilitzen a través d'Bigge-pastilles-forat components .. Weller va ser tan bé (o;
Pregunto per què, almenys, una norma no s'inclou la punta ... | Acabo de veure el nou Metcal PS-800 per 259 a la Unió Europea distibutor, sembla com un millor tracte per als aficionats. Així mateix, utilitzar un nou disseny de la punta per PS-800, la qual cosa fa que les puntes més barat. | Cita: | Mínim cost de propietat
El PS-800 Sistema de Soldadura escalfador puntes reemplaçables fa servir en lloc de cartutxos, que el cost de propietat molt competitiu. L'únic disseny de dues peces de l'escalfador bobina separa de la punta. El calentador de llarga durada continua sent la bobina al mànec, mentre que els consells són fàcilment substituïbles, retira i se substitueix. El que és més important, el cost de l'escalfador consells és comparable a la dels consells convencionals. | Si 259 és encara massa Jo recomanaria Weller. És encara més barat i de bona qualitat. No perdi diners en Antex allthough és més barat que Weller. Després de mirar més de prop JBC ERSA i jo no triar qualsevol d'ells. I rember utilitzant un JBC recentment a casa dels meus amics i era de mala qualitat.
Això deixa només tres choises esquerra: Metcal PACE Weller
Metcal és car i sembla Weller fa millor que la soldadura de planxes PACE en el rang de preus barats, però si et vols gastar un poc més, alguns dels models més cars PACE és també una alternativa.
Per hobby electrònica Jo recomanaria Weller WTCPT / WTCPTD a la part inferior d'aquesta pàgina: www.cooperhandtools.com/brands/weller/index.cfm?model_list=1&att_id=WEL003&att1=Soldering% 20Stations industrial i att2 =% 20Soldering% 20Stations Aquest és el més barat industrial Weller estació de soldadura amb temperatura controlada per la punta de selecció. Ferrormagnetic Un sensor de temperatura a la punta controla la temperatura de la punta - sense controls són necessaris. Consells estàndard disponible en 3 rangs de temperatura: 600 ° F, 700 ° F i 800 ° F (316 ° C, 371 ° C i 427 ° C). Si voleu encara més barat que vostè ha de comprar el llapis soldador TC201T substitució de l'estació de soldadura WTCPT sense soldadura de l'estació i després comprar una 1.75A (min.) transformador de 24V i el va posar en un habitatge amb un fusible. Això és molt més barat que comprar l'original de l'estació de soldadura Weller / transformador. Moltes empreses opten per fer-ho i això és el que he fet a casa també. Llavors vostè aconsegueix una qualitat molt barat estació de soldadura. Si voleu tenir una estació de soldadura amb temperatura controlada manualment
Llapis TC201T substitució de soldadura per soldar WTCPT Estació: www.cooperhandtools.com/brands/weller/index.cfm?model_list=1&att_id=WEL012&att1=Soldering% 20Stations i att2% = substitució 20Soldering% 20Pencils Ferro PH1201ESD Stand: www.cooperhandtools.com/brands/weller/index.cfm?model_list=1&att_id=WEL011&att1=Accessories&att2=Stands Sèrie PT consells: www.cooperhandtools.com/brands/weller/index.cfm?model_list=1&att_id=WEL007&att1=Tips% 20and% 20Nozzles i att2% = PT 20Series Weller electrònic Eines de soldadura i desoldadura Catalouge: www.cooperhandtools.com/brands/cf_files/act_download.cfm?type=Literature&filename=550147.pdf
Jo mai comprar qualsevol de les estacions de soldadura Weller consumidor sinó que s'adhereixen a la substitució de soldadura industrial TC201T Llapis i comprar un estàndard de 24V 2A tranformer, i un habitatge amb un fusible i un 3 o 5 pins DIN endoll per adaptar-se a la soldadura de ferro endoll . La gamma de soldadura del Consumidor és una mala qualitat en comparació amb TC201T, però TC201T segueix sent prou barat per als aficionats. Aquí està l'original Weller esquemàtica, com es pot veure és fàcil de comprar la seva pròpia transformator i construir el circuit. L'esquema està pres d'aquest pdf: www.cooperhandtools.com/brands/cf_files/act_download.cfm?type=Parts_Lists&filename=WTCPT_OI_PL.pdf
|
|
| Tornar amunt | |
 |
ME
| 01 de maig 2004 1:44 que és la millor de soldadura i desoldadura estacions? | | |
|
| També hi ha una empresa anomenada Edsyn que fa que els sistemes de soldadura i DESOLDADOR: http://www.edsyn.com |
|
| Tornar amunt | |
 |
BigBoss
Antiguitat: 17 de novembre 2001 Llocs: 993 Ajudar: 55
| 01 de maig 2004 3:03 Re: que és la millor de soldadura i desoldadura estacions? | | | Etiquetes: Weller WSL www.cooperhandtools.com |
|
| Weller és el millor ...
He estat utilitzant Weller des de 1983 i no va passar res ...
Recentment aquest ús i recomano ..
http://www.cooperhandtools.com/brands/cf_files/act_download.cfm?type=Hi_Res_Images&filename=WSL_300.jpg |
|
| Tornar amunt | |
 |
TheDane
Antiguitat: 30 de gener 2002 Llocs: 20
| 10 de maig 2004 15:58 que és el millor de soldadura i desoldadura estacions? | | |
|
| Fa poc van passar a Metcal, i no vaig de nou a Weller.
Weller està bé per als petits projectes amb components de plom, principalment. Si estem tractant amb una gran quantitat de DME <small> haurà de treballar una mica més difícil amb què amb Metcal Weller. |
|
| Tornar amunt | |
 |
toonafishy
Antiguitat: 18 de juny 2002 Llocs: 444 Ajudar: 23
| 10 de maig 2004 18:03 Re: que és la millor de soldadura i desoldadura estacions? | | |
|
| | Per la seva banda soldadura difícil de superar, però la Metcal $ $ $. Per soldar grans BGAs, em permeto suggerir la Sniper. |
|
| Tornar amunt | |
 |
mbyka
Antiguitat: 12 de maig de 2002 Llocs: 509 Ajudar a: 1
| 10 de maig 2004 23:14 Re: que és la millor de soldadura i desoldadura estacions? | | |
|
| bé gràcies a tots
Però vull comprar antex.How és això?
www.antex.co.uk
o
|
|
| Tornar amunt | |
 |
borisov57
Antiguitat: 11 de maig de 2001 Llocs: 43 Ajudat: 2
| 11 de maig 2004 10:01 Re: que és la millor de soldadura i desoldadura estacions? | | |
|
| | No gastar diners en desoldadura Weller, i si s'obté de forma gratuïta, que es desfacin d'elles. Vostè s'estalviarà molt de temps i nervis. |
|
| Tornar amunt | |
 |
Davorin
Antiguitat: 07 de juny de 2003 Posts: 1491 Ajudar a: 8
| 15 de juny 2004 0:56 Re: que és la millor de soldadura i desoldadura estacions? | | | Etiquetes: estació de soldadura metcal |
|
| Acabem d'escoltar avui en dia que es pren com a mínim fins a finals d'agost per rebre la nova estació de soldadura PS800 de Metcal aquí al meu país aaarrrgghhh ...*
Sembla Metcal és de 2.000 unitats per darrere de la producció ..
Algú sap d'una empresa que té en stock? |
|
| Tornar amunt | |
 |
SEBI
Antiguitat: 02 de gener 2002 Llocs: 63 Ubicació: Hongria
| 15 de juny 2004 9:05 Re: que és la millor de soldadura i desoldadura estacions? | | |
|
| | Estic d'acord, borisov57. La bomba de buit-només la punta de refrigeració, però no suficient buit |
|
| Tornar amunt | |
 |
betanorm
Antiguitat: 13 d'agost 2001 Llocs: 44
| 15 juny 2004 11:32 Re: que és la millor de soldadura i desoldadura estacions? | | | Etiquetes: passatemps barat soldadura soldadura estació estació |
|
| Un suggeriment per al hobby usuari:
Si no disposa de fons suficients per comprar una bona estació de soldadura, tinc un consell que ha treballat durant anys sense cap problema.
Vaig posar un diode 1N4148 a la punta d'una alimentació barata soldadura, i connectat a un circuit de comparació amb un relé per a la soldadura. El díode de silici en un cable que és resistent a la calor i embolicada aroun a la punta. Hauria d'haver una comparació histèresi en el circuit ...
betanorm |
|
| Tornar amunt | |
 |
retard
Antiguitat: 11 de juny 2004 Llocs: 219 Ajudat: 3 Ubicació: cinturó de Van Allen
| 29 juliol 2004 20:33 Re: que és la millor de soldadura i desoldadura estacions? | | |
|
| IMHO Hakko sèrie 92X. Goot també té alguns bons.
demora (retard de la tecnologia) |
|
| Tornar amunt | |
 |
rauol
Antiguitat: 02 d'octubre 2002 Llocs: 364 Ajudar: 11
| 30 juliol 2004 19:25 Re: que és la millor de soldadura i desoldadura estacions? | | | Etiquetes: antex soldadura antex estació de l'estació de soldadura |
|
| Tenia dues estacions de soldadura amb Antex Potenciómetre lliscant per al control de la temperatura (10 anys) i es va treballar bé durant uns 5 a 6 anys. Però és difícil canviar la punta, va ser una mena de lliscament sobre arrangemet amb un clip. |
|
| Tornar amunt | |
 |
Tekno
Antiguitat: 05 de març 2005 Publicacions: 4 Ajudar a: 1
| 28 d'abril 2005 15:41 Re: que és la millor de soldadura i desoldadura estacions? | | | Etiquetes: eina capaç de soldadura de 800 Weller WSL www.cooperhandtools.com soldadura estació marques soldadura marques barates estacions de soldadura de soldadura de l'estació de més baix preu |
|
| Acabo de començar l'aprenentatge d'electrònica de l'any passat i en el moment m'he comprat un soldador molt barat a començar amb. (Quan dic "barat", vull dir que he donat al secretari un projecte de llei de deu dòlars i va rebre el canvi en el canvi de tema.) Vull millorar, de preferència a una estació completa, però estic tenint un poc lleugera dificultat amb la publicitat dels termes.
El que em confon és la connexió entre la temperatura i la publicitat de watts.
Des del meu entendre, es necessita una punta de la temperatura del voltant de 361F (183C) per fondre la soldadura 63/37 eficient. Tanmateix, un gran nombre de soldadors i soldadura de les estacions, així com, només anunciar un voltatge de qualificació, alguns donen tant, i alguns només donen la seva temperatura. Jo no sóc exactament com certs potència es tradueix directament en la temperatura de qualificació.
M'adono que l'electricitat es mou a través de la resistència i la resistència que causa la calor i la potència dissipada es pot mesurar en watts. M'estic perdent alguns connexió simple? Jo crec que els dos eren alienes, com el tipus de pla de comercialització de lighbulbs en watts que no tenen res a veure amb la seva sortida de llum (en lúmens). Cal suposar que, per descomptat, major voltatge produeix més calor (o llum), però això simplement no és sempre cert. Propietats tèrmiques de les substàncies implicades, les bàsiques de construcció, així com altres factors que s'han figurat en el també.
Com un a part, m'he adonat de publicitat de la soldadura amb la punta temperatures regulables entre 350F i 800F, però la seva publicitat watts eren completament diferents (per a una 42W a 80W en comparació a l'altra). M'han dit (i llegit en un nombre de places en línia) que vint-i-cinc a trenta-cinc watts va ser prou bona per l'electrònica de treball. Tanmateix, no puc comprendre "prou bo". Significa això que no he de tenir una mica més de trenta-cinc watts per por de fer malbé els components (que, una vegada més, tendeixen a creure que té més a veure amb la temperatura real de potència) o que alguna cosa amb menys potència simplement no escalfen prou? (He d'assenyalar que he vist alguns 15W soldadors amb la punta de temperatures 600F).
L'única relació que jo pugui d'alguna manera és atribut de la investigació en la transferència de calor en l'articulació pròpiament dita. Superior potències transferiria la mateixa quantitat de calor més ràpid que una menor potència que per la mateixa temperatura. Jo crec que això seria favorable a la millor i més ràpid de soldadura, sempre que vostè no va decidir somni en el moment exacte en què va decidir la soldadura d'una articulació. Aquesta és una altra raó per la qual la qüestió 25W a 35W "regla". En cas que no qualsevol soldador capaç de subministrar una quantitat adequada de la seva 360F punta temperatura ser "prou bo?"
Per últim, les dues estacions de soldadura que estic considerant la compra d'(el Hakko PF-102 i la CooperTools / Weller WSL, tant comparativament preu a 200 $ USD i el que han pressupostat per gastar en una nova estació de soldadura) són bastant més de la 35W es recomana per a treballs d'electrònica. Estava tractant de crear una imatge més clara del que ha de buscar en la compra del meu company de soldadura per al proper número d'anys.
Ho sento per el llarg post i gràcies a tots per avançat ...
I had inadvertently copied the melting point for lead alone. Edit: jo havia copiat inadvertidament el punt de fusió per donar lloc per si sol. He corregit les meves dades a representar correctament "ideal" de l'electrònica de soldadura punt de fusió. |
|
| Tornar amunt | |
 |
hugo
Antiguitat: 01 Gen 1970 Llocs: 271 Ajudar: 25
| 31 de gener 2006 3:21 Re: que és la millor de soldadura i desoldadura estacions? | | | Etiquetes: 5 connector DIN posat soldador antex estació de soldadura Weller metcal esquemàtica 800 ps qualsevol bon rebombori 5 soldador endoll és esquemàtic JBC soldadura eines millor metcal esquemàtica |
|
| | ME va escriure: | | Davorin va escriure: | Només mirar el SP200 de Metcal ...
Pregunto per què, almenys, una norma no s'inclou la punta ... | Acabo de veure el nou Metcal PS-800 per 259 a la Unió Europea distibutor, sembla com un millor tracte per als aficionats. Així mateix, utilitzar un nou disseny de la punta per PS-800, la qual cosa fa que les puntes més barat. | Cita: | Mínim cost de propietat
El PS-800 Sistema de Soldadura escalfador puntes reemplaçables fa servir en lloc de cartutxos, que el cost de propietat molt competitiu. L'únic disseny de dues peces de l'escalfador bobina separa de la punta. El calentador de llarga durada continua sent la bobina al mànec, mentre que els consells són fàcilment substituïbles, retira i se substitueix. El que és més important, el cost de l'escalfador consells és comparable a la dels consells convencionals. | Si 259 és encara massa Jo recomanaria Weller. És encara més barat i de bona qualitat. No perdi diners en Antex allthough és més barat que Weller. Després de mirar més de prop JBC ERSA i jo no triar qualsevol d'ells. I rember utilitzant un JBC recentment a casa dels meus amics i era de mala qualitat.
Això deixa només tres choises esquerra: Metcal PACE Weller
Metcal és car i sembla Weller fa millor que la soldadura de planxes PACE en el rang de preus barats, però si et vols gastar un poc més, alguns dels models més cars PACE és també una alternativa.
Per hobby electrònica Jo recomanaria Weller WTCPT / WTCPTD a la part inferior d'aquesta pàgina: www.cooperhandtools.com/brands/weller/index.cfm?model_list=1&att_id=WEL003&att1=Soldering% 20Stations industrial i att2 =% 20Soldering% 20Stations Aquest és el més barat industrial Weller estació de soldadura amb temperatura controlada per la punta de selecció. Ferrormagnetic Un sensor de temperatura a la punta controla la temperatura de la punta - sense controls són necessaris. Consells estàndard disponible en 3 rangs de temperatura: 600 ° F, 700 ° F i 800 ° F (316 ° C, 371 ° C i 427 ° C). Si voleu encara més barat que vostè ha de comprar el llapis soldador TC201T substitució de l'estació de soldadura WTCPT sense soldadura de l'estació i després comprar una 1.75A (min.) transformador de 24V i el va posar en un habitatge amb un fusible. Això és molt més barat que comprar l'original de l'estació de soldadura Weller / transformador. Moltes empreses opten per fer-ho i això és el que he fet a casa també. Llavors vostè aconsegueix una qualitat molt barat estació de soldadura. Si voleu tenir una estació de soldadura amb temperatura controlada manualment
Llapis TC201T substitució de soldadura per soldar WTCPT Estació: www.cooperhandtools.com/brands/weller/index.cfm?model_list=1&att_id=WEL012&att1=Soldering% 20Stations i att2% = substitució 20Soldering% 20Pencils Ferro PH1201ESD Stand: www.cooperhandtools.com/brands/weller/index.cfm?model_list=1&att_id=WEL011&att1=Accessories&att2=Stands Sèrie PT consells: www.cooperhandtools.com/brands/weller/index.cfm?model_list=1&att_id=WEL007&att1=Tips% 20and% 20Nozzles i att2% = PT 20Series Weller electrònic Eines de soldadura i desoldadura Catalouge: www.cooperhandtools.com/brands/cf_files/act_download.cfm?type=Literature&filename=550147.pdf
Jo mai comprar qualsevol de les estacions de soldadura Weller consumidor sinó que s'adhereixen a la substitució de soldadura industrial TC201T Llapis i comprar un estàndard de 24V 2A tranformer, i un habitatge amb un fusible i un 3 o 5 pins DIN endoll per adaptar-se a la soldadura de ferro endoll . La gamma de soldadura del Consumidor és una mala qualitat en comparació amb TC201T, però TC201T segueix sent prou barat per als aficionats. Aquí està l'original Weller esquemàtica, com es pot veure és fàcil de comprar la seva pròpia transformator i construir el circuit. L'esquema està pres d'aquest pdf: www.cooperhandtools.com/brands/cf_files/act_download.cfm?type=Parts_Lists&filename=WTCPT_OI_PL.pdf |
És possible aply la seva idea a un (MX) Metcal l'estació de soldadura? Estic pensant comprar un MX-Modifica RM3E substitució de mà amb el cable (~ 100 $) i un punta (~ 40 $)! Són les puntes de treball @ 24V massa? Algun consell?
Gràcies |
|
| Tornar amunt | |
 |
vdaniel
Antiguitat: 08 d'octubre 2004 Llocs: 216 Ajudat: 9
| 10 de febrer 2006 14:02 Re: que és la millor de soldadura i desoldadura estacions? | | |
|
| | Molt bo i relativament barat d'aire calent eina Hot-Jet S de www.leister.com |
|
| Tornar amunt | |
 |
zolam
Antiguitat: 03 d'octubre 2005 Llocs: 102 Ajudat: 9
| 10 de febrer 2006 14:35 Re: que és la millor de soldadura i desoldadura estacions? | | |
|
| sens dubte WELL al nostre laboratori tenim uns 120 i que hem intentat durant 20 i diferents empreses, inclosos els EUA i japonès |
|
| Tornar amunt | |
 |
vdaniel
Antiguitat: 08 d'octubre 2004 Llocs: 216 Ajudat: 9
| 10 de febrer 2006 16:00 Re: que és la millor de soldadura i desoldadura estacions? | | |
|
| | Si us plau, comparar preus Leister i Weller. |
|
| Tornar amunt | |
 |
george.leman
Antiguitat: 20 de febrer 2007 Posts: 1 Lloc: Bèlgica
| 20 de febrer 2007 21:16 Re: que és la millor de soldadura i desoldadura estacions? | | | Etiquetes: fòrum metcal Weller |
|
| Estic realment sorprès de que en aquest fòrum ningú ha parlat de la Brand of equipment manufactured by Bokar International X-KAR de marca dels equips fabricats per Bokar Internacional que crec que és realment eficient i precís.
for my company and my Jo havia utilitzat diverses Canviar els sistemes de la meva empresa i el meu since 8 years and they can tell Empleats Bokar unitats han utilitzat des de fa 8 anys i es pot dir vostè, que ha al llarg dels anys només uns petits comentaris sobre aquestes eines, que van ser ràpidament modificats en general pel fabricant.
www.bokar.com o lloc als EUA www.bomir.com
M'agradaria que vostè compare i que em digués el que X-KAR Productes no tenen en , Pace or Weller and Metcal that everybody is talking about? comparació amb els seus competidors com Hakko, Pace o Weller Metcal i que tothom està parlant?
Hem d'aconseguir uns sistemes i la seva experiència pot ajudar-nos. |
|
| Tornar amunt | |
 |
harrybeafull
Antiguitat: 27 de març 2009 Llocs: 17
| |
| Tornar amunt | |
 |