Regles | Enviaments recents | tema RSS | Cerca | Registre | Iniciar sessió

àmplia gamma de sintonització VCO problema

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Índex Fòrum -> RF, microones, antenes i Òptica -> àmplia gamma de sintonització VCO problema
Versió en àrab Búlgar versió Versió en català Versió txeca Versió danesa Versió alemanya Versió grega Versió Anglès Versió en espanyol Versió finlandesa Versió en francès Versió Hindi Versió croat Indonesi versió Versió italiana Versió hebrea Versió en japonès Versió coreana Versió lituana Versió letona Versió neerlandesa Noruec versió Versió polonesa Versió en portuguès Versió romanesa Versió en rus Versió eslovaca Versió eslovena Serbi versió Versió Sueca Tagàlog versió Ucraïnès versió Versió Vietnamita Versió en xinès
Autor Missatge
gggould

Antiguitat: 10 d'abril 2004
Llocs: 26

Post 10 d'abril 2004 5:43 àmplia gamma de sintonització VCO problema

Hola a tots,

Estic amb el disseny d'un VCO varactor i canviar la tapa per cobrir els 800 MHz d'ample. Però em sembla que el guany de VCO i amplitud les variacions són grans problemes. Ambdós Kvco i augmentar l'amplitud de sortida amb la freqüència de funcionament ...

Alguns consells o consells?

Moltes gràcies ...
Tornar amunt
View user's profile
flatulència

Antiguitat: 19 de juliol 2002
Ajudat: 307
Ubicació: Terra Mitjana

Post 10 d'abril 2004 6:26 Re: àmplia gamma de sintonització VCO problema

La seva millor opció seria la d'afegir un bucle de AGC. Mesurar la tensió de sortida després d'un amplificador d'amortiment i utilitzar-lo per canviar el biaix en l'oscil lador de transistors. Una altra cosa perquè el control seria un atenuat.
Tornar amunt
View user's profile
IICCEE

Antiguitat: 24 de desembre 2001
Llocs: 233
Ajudat: 2

Post 10 d'abril 2004 6:36 àmplia gamma de sintonització VCO problema

pot utilitzar diversos ** ** el varactor, un lloc prop de la E-BJT, alguns a prop de BJT-B;
i ha de ser acuradament el disseny d'amortiment a la banda de treball, afegir un bucle de AGC.
Tornar amunt
View user's profile
gggould

Post 11 d'abril 2004 6:10 Re: àmplia gamma de sintonització VCO problema

Gràcies per tots els teus comentaris ...

Però encara no sé com obtenir una més constant Kvco. Ara Kvco a la banda alta (~ 4GHz) és gairebé 1,7 vegades la Kvco a la banda baixa (~ 3GHz).

IICCEE Hola, no entenc bé el que vol dir. Podria explicar el concepte una mica més? Ara estic posant un parell de back-to-back entre varactor creu juntament BJT-C per afinar.

A més, hi ha alguna cosa que hauria d'examinar deigning mentre que els d'amortiment (seguidor emissor)? Jo només sé que he de comprovar parasitàries gorres.

Gràcies de nou!
Tornar amunt
View user's profile
IICCEE

Antiguitat: 24 de desembre 2001
Llocs: 233
Ajudat: 2

Post 11 d'abril 2004 9:24 àmplia gamma de sintonització VCO problema

Em refereixo no només permeten varactor entre creu juntament BJT-C per afinar, sinó també de copulas BJT-E.and utilitzant més de dos varactor. (com els circuits de mini-producte)

i també pots utilitzar ADS dissenyador guia per fer això, i fer algunes per modificar la seva sol licitud.
Tornar amunt
View user's profile
VSWR

Antiguitat: 07 de febrer 2002
Llocs: 735
Ajudar: 69

Post 11 d'abril 2004 22:20 Re: àmplia gamma de sintonització VCO problema
Etiquetes: VCO kvco gamma

La seva VCO està sintonitzat en aproximadament el 23% rang de freqüència (800 MHz/3.5 GHz). Un canvi de sensibilitat Kvco VCO de 1,7 no és inusual en una gran gamma de freqüència de sintonització. I el canvi de potència de sortida, com els canvis durant l'oscil lador Q afinació.
Varacor díode que s'usa?
Què tan gran el canvi de voltatge d'ajust és necessari per a la sintonització de 800 MHz?
Què és el canvi en la potència de sortida?
Tornar amunt
View user's profile
gggould

Post 11 d'abril 2004 23:57 Re: àmplia gamma de sintonització VCO problema

Gràcies, IICCEE. Ara ho tinc.

Estic utilitzant NMOs a N_well varactor amb 0,3 ~ 2.5V Vtune.
"VCO" (sense buffer) de sortida dels canvis de 4 a 7 VPP VPP.

Gee, Kvco el canvi és realment un gran mal de cap per a mi.
Com puc dissenyar el circuit de filtre per compensar la variació Kvco.
A més, el - 20% varactor procés de variació (que causa al voltant de 300MHz torn) també pixar fora de mi ...
Tornar amunt
View user's profile
flatulència

Antiguitat: 19 de juliol 2002
Ajudat: 307
Ubicació: Terra Mitjana

Post 12 d'abril 2004 0:37 Re: àmplia gamma de sintonització VCO problema

Pel que fa a l'afinació de sensibilitat va vostè té dues opcions. Un és fer que el bucle de paràmetres prou àmplia com per ser estables amb tots els valors. L'altra és fer un circuit de compensació que redueix o augmenta el guany de bucle a la baixa o de gamma alta. Això es pot fer amb un divisor de tensió amb la sèrie de diodes i resistències en el camí de derivació. També pot fer-se amb el díode-resistència de les xarxes en la retroalimentació d'un amplificador op.
Tornar amunt
View user's profile
lijulia

Antiguitat: 05 de gener 2003
Llocs: 78

Post 13 de maig 2004 8:20 àmplia gamma de sintonització VCO problema

sobre com utilitzar la sintonització gruixuda per compensar el procés Temp variació?
Tornar amunt
View user's profile
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Índex Fòrum -> RF, microones, antenes i Òptica -> àmplia gamma de sintonització VCO problema
Pàgina 1 de 1 Totes les hores són GMT 2 Hores

Abús | | Administrador | | Moderadors | | Ajuda | | Mapa del lloc
RSS tema