| Autor | Missatge |
|---|
gggould
Antiguitat: 10 d'abril 2004 Llocs: 26
| 10 d'abril 2004 5:43 àmplia gamma de sintonització VCO problema | | |
|
| Hola a tots,
Estic amb el disseny d'un VCO varactor i canviar la tapa per cobrir els 800 MHz d'ample. Però em sembla que el guany de VCO i amplitud les variacions són grans problemes. Ambdós Kvco i augmentar l'amplitud de sortida amb la freqüència de funcionament ...
Alguns consells o consells?
Moltes gràcies ... |
|
| Tornar amunt | |
 |
flatulència
Antiguitat: 19 de juliol 2002 Posts: 4989 Ajudat: 307 Ubicació: Terra Mitjana
| 10 d'abril 2004 6:26 Re: àmplia gamma de sintonització VCO problema | | |
|
| | La seva millor opció seria la d'afegir un bucle de AGC. Mesurar la tensió de sortida després d'un amplificador d'amortiment i utilitzar-lo per canviar el biaix en l'oscil lador de transistors. Una altra cosa perquè el control seria un atenuat. |
|
| Tornar amunt | |
 |
IICCEE
Antiguitat: 24 de desembre 2001 Llocs: 233 Ajudat: 2
| 10 d'abril 2004 6:36 àmplia gamma de sintonització VCO problema | | |
|
| pot utilitzar diversos ** ** el varactor, un lloc prop de la E-BJT, alguns a prop de BJT-B; i ha de ser acuradament el disseny d'amortiment a la banda de treball, afegir un bucle de AGC. |
|
| Tornar amunt | |
 |
gggould
| 11 d'abril 2004 6:10 Re: àmplia gamma de sintonització VCO problema | | |
|
| Gràcies per tots els teus comentaris ...
Però encara no sé com obtenir una més constant Kvco. Ara Kvco a la banda alta (~ 4GHz) és gairebé 1,7 vegades la Kvco a la banda baixa (~ 3GHz).
IICCEE Hola, no entenc bé el que vol dir. Podria explicar el concepte una mica més? Ara estic posant un parell de back-to-back entre varactor creu juntament BJT-C per afinar.
A més, hi ha alguna cosa que hauria d'examinar deigning mentre que els d'amortiment (seguidor emissor)? Jo només sé que he de comprovar parasitàries gorres.
Gràcies de nou! |
|
| Tornar amunt | |
 |
IICCEE
Antiguitat: 24 de desembre 2001 Llocs: 233 Ajudat: 2
| 11 d'abril 2004 9:24 àmplia gamma de sintonització VCO problema | | |
|
| Em refereixo no només permeten varactor entre creu juntament BJT-C per afinar, sinó també de copulas BJT-E.and utilitzant més de dos varactor. (com els circuits de mini-producte)
i també pots utilitzar ADS dissenyador guia per fer això, i fer algunes per modificar la seva sol licitud. |
|
| Tornar amunt | |
 |
VSWR
Antiguitat: 07 de febrer 2002 Llocs: 735 Ajudar: 69
| 11 d'abril 2004 22:20 Re: àmplia gamma de sintonització VCO problema | | | Etiquetes: VCO kvco gamma |
|
| La seva VCO està sintonitzat en aproximadament el 23% rang de freqüència (800 MHz/3.5 GHz). Un canvi de sensibilitat Kvco VCO de 1,7 no és inusual en una gran gamma de freqüència de sintonització. I el canvi de potència de sortida, com els canvis durant l'oscil lador Q afinació. Varacor díode que s'usa? Què tan gran el canvi de voltatge d'ajust és necessari per a la sintonització de 800 MHz? Què és el canvi en la potència de sortida? |
|
| Tornar amunt | |
 |
gggould
| 11 d'abril 2004 23:57 Re: àmplia gamma de sintonització VCO problema | | |
|
| Gràcies, IICCEE. Ara ho tinc.
Estic utilitzant NMOs a N_well varactor amb 0,3 ~ 2.5V Vtune. "VCO" (sense buffer) de sortida dels canvis de 4 a 7 VPP VPP.
Gee, Kvco el canvi és realment un gran mal de cap per a mi. Com puc dissenyar el circuit de filtre per compensar la variació Kvco. A més, el - 20% varactor procés de variació (que causa al voltant de 300MHz torn) també pixar fora de mi ... |
|
| Tornar amunt | |
 |
flatulència
Antiguitat: 19 de juliol 2002 Posts: 4989 Ajudat: 307 Ubicació: Terra Mitjana
| 12 d'abril 2004 0:37 Re: àmplia gamma de sintonització VCO problema | | |
|
| | Pel que fa a l'afinació de sensibilitat va vostè té dues opcions. Un és fer que el bucle de paràmetres prou àmplia com per ser estables amb tots els valors. L'altra és fer un circuit de compensació que redueix o augmenta el guany de bucle a la baixa o de gamma alta. Això es pot fer amb un divisor de tensió amb la sèrie de diodes i resistències en el camí de derivació. També pot fer-se amb el díode-resistència de les xarxes en la retroalimentació d'un amplificador op. |
|
| Tornar amunt | |
 |
lijulia
Antiguitat: 05 de gener 2003 Llocs: 78
| 13 de maig 2004 8:20 àmplia gamma de sintonització VCO problema | | |
|
| | sobre com utilitzar la sintonització gruixuda per compensar el procés Temp variació? |
|
| Tornar amunt | |
 |