| Autor | Missatge |
|---|
Mazi
Antiguitat: 06 de junio 2001 Posts: 257 Va ajudar a: 4 Ubicació: República Islàmica de l'Iran
| 27 juny 2004 14:05 Re: Què és millor Visual Basic, Visual C o Delphi? | | |
|
| | Jetset va escriure: | | Visual C és el millor!! |
alguns XXXXs usuari millor, millor .... però no qualsevol detall i Dont Speak per què és millor ....
aquest espectacle choise molts el seu amor sense pensar per què és millor Això significa que no tenen choise amb pensar
Les eines de comparar necessitat d'un punt a comparar .... algunes bones comparar:
De 32 bits 80.420 FFT en VB ~ 35sec De 32 bits 80.420 FFT a VC6 ~ 3.02sec De 32 bits 80.420 FFT a Basma Delphi (ús o fastmath) ~ 2.09sec!
Què et sembla? Delphi generar codi més ràpid amb la programació més ràpid ..... Si es compara vostè ha de parlar de numeical comparar ... o punt a punt comparar .... |
|
| Tornar al principi | |
 |
espatllar
Antiguitat: 06 de juliol 2004 Missatges: 21 Ubicació: Hanoi - Vietnam
| 06 de julio 2004 10:11 Què és millor Visual Basic, Visual C o Delphi? | | |
|
| | Crec que amb M $ Visual C és el millor. De programació d'aprenentatge no és difícil. Facilitar l'ús dels productes de Borland mandrós ... component només afegeix el mòdul ... hehe llenguatge de programació C, però fàcil com el llenguatge Visual Basic. I Borland C utilitzar de nou la col.lecció de l'EM inclouen ... |
|
| Tornar al principi | |
 |
Omid
Antiguitat: 28 juny 2004 Missatges: 12
| 07 de julio 2004 6:50 Re: Què és millor Visual Basic, Visual C o Delphi? | | |
|
| hola
no hi ha dubte que Microsoft Visual C és el millor dels dissenys relacionats amb el sistema que unedo RUB Windows .. però recentment vaig saber que Borland C Builder és més flexible i la programació és més convenient per tal d'intentar que .. i em diuen i al que pensa! |
|
| Tornar al principi | |
 |
Mazi
Antiguitat: 06 de junio 2001 Posts: 257 Va ajudar a: 4 Ubicació: República Islàmica de l'Iran
| 07 de julio 2004 15:10 Re: Què és millor Visual Basic, Visual C o Delphi? | | |
|
| | espatllar va escriure: | | Crec que amb M $ Visual C és el millor. De programació d'aprenentatge no és difícil. Facilitar l'ús dels productes de Borland mandrós ... component només afegeix el mòdul ... hehe llenguatge de programació C, però fàcil com el llenguatge Visual Basic. I Borland C utilitzar de nou la col.lecció de l'EM inclouen ... |
1. Crec que amb M $ Visual C és el millor A: jo no estan d'acord que vostè ha de fer un punt a comparar
Facilitar l'ús dels productes de Borland mandrós ... A: és gran fals: si vostè no necessita no es necessiten afegir una cosa qualsevol en el seu treball, però VCL obtenir fàcilment afegir PAQUET si ho necessita la VCL és més poder de Delphi el mateix codi font del OCX però natiu i és. ... si he Qustion pot ajudar a més ...
Llenguatge Visual Basic. I ... l'aplicació de VB tenen molt lentament a córrer (1 / 10 de velocitat!) i no qualsevol forma de fer-ho construït en expansió component natiu ... Delphi tenen la mateixa com C oop poeta fulll complet i potent compilador & ...
I Borland C utilitzar de nou la col.lecció de l'EM inclouen ... amb Borland que vostè pot fer en qualsevol Anyware! CLX Natie ús (executar en Win i Linux!) O> NET o l'API de Win32 o ...... |
|
| Tornar al principi | |
 |
Hill
Antiguitat: 17 juny 2004 Posts: 285 Ajudat: 9
| 07 de julio 2004 16:55 Què és millor Visual Basic, Visual C o Delphi? | | |
|
| | No sé per Delphi. Així, en entre VB i VC , triaria VC |
|
| Tornar al principi | |
 |
Mazi
| 07 de julio 2004 17:12 Re: Què és millor Visual Basic, Visual C o Delphi? | | |
|
| | Hill va escriure: | | No sé per Delphi. Així, en entre VB i VC , triaria VC |
i si vostè sap amb C i Delphi bulid, oblida la programació amb m $! |
|
| Tornar al principi | |
 |
Hill
| 07 de julio 2004 18:41 Què és millor Visual Basic, Visual C o Delphi? | | |
|
| Hola, Pregunta com a eina de A i B, que un és millor per començar és probable que fins i tot una flama que no té intenció en absolut. Seria particularment cert si A i B són de la companyia de diferència. I és quasi segur que si es tractava de l'EM.
Però no hem de descartar un fet. Quan un enginyer va començar en un camp, ell llavors triar una eina i, a continuació s'adhereixen a ella durant tota la seva vida / ella. Si algú es tracta de comparar l'eina de la seva elecció, que es destaquen "protegir" a ella.
En qualsevol cas jo sóc neutral en tot això, especialment quan estic parlant de MS (o és M $). |
|
| Tornar al principi | |
 |
Mazi
| 08 de julio 2004 6:54 Re: Què és millor Visual Basic, Visual C o Delphi? | | |
|
| | Hill va escriure: | Hola, Pregunta com a eina de A i B, que un és millor per començar és probable que fins i tot una flama que no té intenció en absolut. Seria particularment cert si A i B són de la companyia de diferència. I és quasi segur que si es tractava de l'EM.
Però no hem de descartar un fet. Quan un enginyer va començar en un camp, ell llavors triar una eina i, a continuació s'adhereixen a ella durant tota la seva vida / ella. Si algú es tracta de comparar l'eina de la seva elecció, que es destaquen "protegir" a ella.
En qualsevol cas jo sóc neutral en tot això, especialment quan estic parlant de MS (o és M $). |
per a mi això no és cert
i molt comparar VC i Delphi i les eines Java i C Builder a cada any (això és parcial del meu treball!)
També sé amb VC & VB en temps real a l'última vegada que utilitza tant després que la meva companyia intenta millors eines d'usuari per a la programació més ràpid i millor llavors l'opció de Delphi (el 1997)
i llavors ha de comparar i neutral en l'informe cada any!
ara estic segur de Delphi o C Builder per a la millor opció de programació d'aplicacions en Windows o Linux ...
En el real, fem servir C per sistemes embeguts i només fem servir VC editor integrat, però no tenen cap avantatge per a la programació d'aplicacions!
Creiem en l'aplicació de PC de les eines molt important |
|
| Tornar al principi | |
 |
Hill
| 08 de julio 2004 8:01 Què és millor Visual Basic, Visual C o Delphi? | | |
|
| Si. Vostè és un cas especial.
Espero que se'm donarà un canvi en el futur per mirar en un altre compilador. |
|
| Tornar al principi | |
 |
Waterman
Antiguitat: 27 març 2002 Posts: 104 Va ajudar a: 1
| 08 de julio 2004 9:33 Re: Què és millor Visual Basic, Visual C o Delphi? | | |
|
| Jo ús VB i BCB
Opinió personal, VB és fàcil d'aprendre. Vostè podria començar a escriure el seu punt d'accés aquí a una setmana. Però el rendiment no és bo. |
|
| Tornar al principi | |
 |
flipper_md
Antiguitat: 17 juliol 2004 Missatges: 11
| 17 juliol 2004 16:45 Què és millor Visual Basic, Visual C o Delphi? | | |
|
| He fet servir Delphi, m'agrada molt per a un ràpid temps de compilació, un munt de poder amb els components de tota la web i ha estat un producte molt estable.
VBA, molt fàcil de depurar, agradable per controlar les aplicacions que tenen SDK per a això. No obstant això, menys estable i lent per comiple.
Per gràfic, material de taula, de programació VB en Excel és molt poderós i fàcil d'aprendre, amb gravadora de macros.
C, C ... massa complex per a mi, la major part del meu programa necessita una interfície gràfica d'usuari |
|
| Tornar al principi | |
 |
Alphi
Antiguitat: 23 desembre 2001 Posts: 440 Va ajudar a: 1
| 17 juliol 2004 16:48 Re: Què és millor Visual Basic, Visual C o Delphi? | | |
|
| | Delphi és fàcil d'estudiar, VC és més potent, però difficulté per iniciar l'estudi. |
|
| Tornar al principi | |
 |
rob13572468
Antiguitat: 12 febrer 2004 Publicacions: 18
| 23 juliol 2004 13:59 Re: Què és millor Visual Basic, Visual C o Delphi? | | |
|
| VB6 sucks! C sucks! Delphi sucks! ...
If I Cant escriure en QBasic, no val la pena fer la seva 
seriosament, però, no hi ha "millor" en llenguatges de programació. ells són simplement eines a la caixa d'eines. que utilitzeu la que us ajudarà a aconseguir la seva tasca particular fet pel processador de destinació en particular. a vegades, que consisteix a utilitzar diversos idiomes diferents.
Vostè trobareu que la majoria dels programadors de dalt tendeix a saber molt poques llengües, així com per al codi en tots ells, però només han dominat una o rarament dues. Dominar una llengua li permetrà treballar com un "expert" codificador en aquest idioma i, com a tal, rep un salari molt més alt per als projectes en aquest idioma.
Ara, triar l'idioma principal és una qüestió completament diferent i el tema d'un debat interminable, especialment al PC / Internet / mercats de comerç electrònic, ja que hi ha tantes aplicacions programades en molts idiomes diferents. La seva definitivament una bona idea per poder posar una mica de codi junts en Visual Basic i Visual C . per descomptat. NET és aquí per quedar per la qual cosa conèixer el marc defiantely ajudarà. triar un idioma per dominar en aquesta zona és una cosa que cal considerar ja que la gran demanda de programadors que dominen la llengua determina la quantitat que vostè treballa i el que li paguen. Jo treball en el món integrat i vaig acabar dominar en l'assemblea / codificació de la màquina i l'enginyeria inversa en el nivell de codi màquina. Tot i així, faig la major part de la meva codi en C i ja que estic molt bé, jo no sóc tan competent en C que estic a l'Assemblea, encara se'ls paga molt al codi dels controladors, ja que en el món integrat, la idea és per ajustar-se al codi en el processador més petit possible objectiu (i Therfore el més barat).
Si també sabem de base i Java. Si tinc un projecte i el millor llenguatge a utilitzar és Java, llavors vaig a codi en Java. si es necessita un altre idioma, que fins i tot podria utilitzar aquest idioma si és la millor eina per al treball. Si el projecte requereix un nivell de codificació per sobre del meu nivell d'experiència o en una llengua que no estic prou familiaritzat amb ella, llavors vaig a utilitzar un codificador que és competent en l'idioma de destí i supervisar la traducció compilat o interpretat fins el processador de destinació codi de màquina, per assegurar-se que no hi ha errors o problemes a aquest nivell i que el codi s'executa amb prou eficàcia, que poden incloure perfils i seccions de la reescriptura del codi per fer-los més petits / més ràpid / etc.
i thats bàsicament .. utilitzar la millor eina per al treball ... codi en el seu nivell, l'ús de la seva experiència en les àrees on es coneixen millor i utilitzar l'experiència d'altres pobles en els que millor saben ... |
|
| Tornar al principi | |
 |
aegean.chou
Antiguitat: 16 juny 2002 Posts: 63 Va ajudar a: 1
| 23 juliol 2004 14:29 Què és millor Visual Basic, Visual C o Delphi? | | |
|
| | Jo ús VC , crec que hauria de ser el millor! |
|
| Tornar al principi | |
 |
namelesssix
Antiguitat: 07 de diciembre 2003 Missatges: 9
| 28 juliol 2004 16:33 Re: Què és millor Visual Basic, Visual C o Delphi? | | |
|
| Puc utilitzar Delphi que utilitzen menys temps per crear prototips ràpids i vaig pensar que VB no és molt fàcil quan es vol afegir o ofereixen molts |
|
| Tornar al principi | |
 |
stegr
Antiguitat: 26 juliol 2004 Missatges: 9
| 28 juliol 2004 23:46 Re: Què és millor Visual Basic, Visual C o Delphi? | | |
|
| Puc utilitzar Delphi i Borland C Builder, així com VC i he de dir que, si vull tenir una interfície d'usuari, trio els productes de Borland. Normalment si vostè utilitza VC , utilitza MFC i MFC no és molt còmode. Vostè podria utilitzar algunes libs altres GUI, però thats no el sentit que tot .. Però si vol compilar una aplicació de consola, o que vull integrar un compilador de C d'altres, jo prefereixo definitivly VC . Per dir una paraula a VB: No m'agrada molt, perquè és un llenguatge interpretat i, per tant, força lent. Però si vostè té només un petit projecte sense grans operacions matemàtiques, és possible que prefereixi vb. És molt fàcil d'aprendre. |
|
| Tornar al principi | |
 |
samkraju
Antiguitat: 20 juliol 2004 Missatges: 10
| Juliol 29, 2004 8:20 Què és millor Visual Basic, Visual C o Delphi? | | |
|
| Crec que VC és el millor perquè vostè pot fer qualsevol tipus de programació, des de la programació del maquinari a nivell de programació de programari. Vostè també pot fer la programació d'API de Windows. |
|
| Tornar al principi | |
 |
Google AdSense

| Juliol 29, 2004 8:20 Anuncis | | |
|
|
|
|
| Tornar al principi | |
 |
CM600
Antiguitat: 26 gener 2004 Posts: 68 Ajudat: 2 Ubicació: BG
| 29 juliol 2004 12:53 Re: Què és millor Visual Basic, Visual C o Delphi? | | |
|
| | El millor per Windows és Borland C Builder i per a Linux - Borland Kylix |
|
| Tornar al principi | |
 |
dani
Antiguitat: 08 de marzo 2004 Posts: 179 Va ajudar a: 1 Ubicació: Regne Unit
| 29 juliol 2004 14:46 Re: Què és millor Visual Basic, Visual C o Delphi? | | |
|
| Hola a tots, Crec que el que cada vegada que vulgui fer ho pot fer amb VB de la manera més simple i robust. Això és cert que ajuda als nouvinguts VB molt, però això no és perquè VB és només per begineers. Jo sóc un gran admirador de becuse java de la seva veritable objecte de la naturalesa orientada, i també he treballat en C, C , VC i VB. I després de Xàbia meu Voute és per VB. Delphi mai utilitzats per al desenvolupament ..
   |
|
| Tornar al principi | |
 |
somchoke
Antiguitat: 01 de gener de 2006 Missatges: 14
| 25 gener 2006 18:03 Re: Què és millor Visual Basic, Visual C o Delphi? | | |
|
| | Crec que depèn ur wht utilitzant per cuz tots ells són realment bons, però per al maquinari i l'electrònica que jo treball en C shud fer-ho |
|
| Tornar al principi | |
 |