| Autor | Missatge |
|---|
hqqh
Antiguitat: 07 de febrer 2002 Llocs: 250 Ajudar a: 8 Ubicació: www
| 25 de gener 2004 14:38 Req: Esquema d'IBM disc dur | | |
|
| hola,
Algú sap on puc aconseguir l'esquema de la folloing hdd. IBM Deskstar sèrie: IC356120AVVA0-0 120GB 7200 rpm i no pot eccess meu hdd i hi ha dades importants en ell, així que vull comprovar whet hi ha un error a la part electical.
gràcies per endavant, hqqh |
|
| Tornar amunt | |
 |
Kripton2035
Antiguitat: 19 de juliol 2001 Llocs: 483 Ajudar: 15 Ubicació: Terra
| 25 de gener 2004 15:56 | | |
|
| bona sort, fins i tot si vostè troba un pla, fins i tot si es troba l'error, és probable que no pugui obtenir el circuit defectuós ... un bonic negre amb un quadre de referència OEM en ell ... més li val buscar la mateixa unitat i l'intercanvi dels controladors de les targetes ... ja que és recent pot ser menys difícil ... |
|
| Tornar amunt | |
 |
Marv
Antiguitat: 11 de desembre 2003 Llocs: 41
| 25 de gener 2004 15:58 | | |
|
| Utilitzeu les eines d'IBM per determinar l'estat de la unitat que es troba la seva més likley les parts mecàniques no han aconseguit que l'electrònica.
En funció del valor de les dades es podria intentar comprar el mateix model d'unitat, i la targeta controladora trasplantament.
La junta és un petit ordinador incorporats, el seu dubtós que podia aprendre alguna cosa útil a partir d'un esquema que isnt locigal de la traçats. Vull donar dubte IBM xip o detalls esquemàtics. |
|
| Tornar amunt | |
 |
jeremycamp
Antiguitat: 22 de febrer 2002 Posts: 1667 Ajudar: 25
| 25 de gener 2004 16:59 Re: Req: Esquema d'IBM disc dur | | |
|
| Hola .. Només vull compartir la meva opinió .. Vaig tenir un problema similar .. fa algun temps .. Com s'ha dit .. No hi ha unitats de disc dur esquemàtics per al públic ... Però vostè pot fer somthing .. Suposant que els motors estan bé .. tractar d'aconseguir un altre disc dur semblant. I és molt carfull, canviar la electronoc bord ... Vostè ha d'estar bé.! |
|
| Tornar amunt | |
 |