| Autor | Missatge |
|---|
Vicent Yang
Antiguitat: 01 Gen 1970 Llocs: 111 Ubicació: Taiwan
| 27 novembre 2003 14:22 Re: MOSTRA GRATIS LLISTA ... | | |
|
| Princeton Taiwan empresa també enviar les mostres.
http://www.princeton.com.tw/index-e.htm |
|
| Tornar amunt | |
 |
jhenxl
Antiguitat: 25 de novembre 2003 Publicacions: 6
| 10 de desembre 2003 1:36 Re: MOSTRA GRATIS LLISTA ... | | |
|
| | Cita: | Philips és absolutament horrible quan es tracta de mostres. Volia comprovar els seus nous xips per LPC21xx una aplicació exigent de CPU, però no he pogut obtenir una quantitat raonable de fitxes, fins i tot si estava més que feliç de pagar per ells, no els sol licitin de forma gratuïta. Una molt estranya manera d'introduir un nou producte, he de dir.
| No estic d'acord. He tractat de Philips per mostres només d'una sola vegada i que em va enviar un total de 10 unitats microcontroladors 210x |
|
| Tornar amunt | |
 |
Fant
Antiguitat: 27 de febrer 2002 Llocs: 360 Ajudar: 11
| 10 desembre 2003 13:49 Re: MOSTRA GRATIS LLISTA ... | | |
|
| Per jhenxl: Probablement vostè es va comprometre a comprar 1.000.000 peces!
BTW, AD em va enviar una oferta gratuïta de 30 mostres (diferents amplificadors) Un bon regal de Nadal!. Mandi |
|
| Tornar amunt | |
 |
CurtFire
Antiguitat: 12 de desembre 2003 Publicacions: 7
| 17 desembre 2003 22:10 Re: MOSTRA GRATIS LLISTA ... | | |
|
| Com puc obtenir mostres gratuïtes de VLSI (http://www.vlsi.fi/) que enllaci a un altre lloc on he de comprar el xip!
Absoluteli no és possible obtenir mostres de Philips?
Algú sap com obtenir mostres Xtal?
Gràcies. |
|
| Tornar amunt | |
 |
glenjoy
Antiguitat: 01 Gen 2004 Publicacions: 1021 Ajudar: 47 Ubicació: Filipines
| 03 de gener 2004 3:37 Re: MOSTRA GRATIS LLISTA ... | | |
|
| Podem especificar les llistes de la mostra?
Per exemple, els microcontroladors.
BTW, on puc obtenir una mostra de PLC, i PLDs Gals? |
|
| Tornar amunt | |
 |
crazyduck
Antiguitat: 03 Sep 2001 Llocs: 277 Ajudar a: 5 Lloc: França
| 03 de gener 2004 11:52 Re: MOSTRA GRATIS LLISTA ... | | |
|
| Hola, La mostra de sol licitud ONsemi lloc web no és lliure avui, vostè ha de pagar l'enviament.
CD: ( |
|
| Tornar amunt | |
 |
El Puma
Antiguitat: 04 d'abril 2002 Llocs: 314
| 03 de gener 2004 17:46 Re: MOSTRA GRATIS LLISTA ... | | |
|
| Calc ONSEMI enviament de client ara en $ 14,95
¿Algú ha ordenat encara mostres gratis? |
|
| Tornar amunt | |
 |
Kripton2035
Antiguitat: 19 de juliol 2001 Llocs: 530 Ajudar: 18 Ubicació: Terra
| 24 de gener 2004 22:07 Re: MOSTRA GRATIS LLISTA ... | | |
|
| | crazyduck va escriure: | Hola, La mostra de sol licitud ONsemi lloc web no és lliure avui, vostè ha de pagar l'enviament.
CD: ( |
nacional així també fer que vostè paga l'enviament ara ... excepte si teniu una. és l'adreça de correu electrònic que vostè pot aconseguir realment lliure trasllat ... la gent sembla haver abusat d'ella ...
|
|
| Tornar amunt | |
 |
Davorin
Antiguitat: 07 de juny de 2003 Posts: 1396 Ajudar a: 8
| 24 de gener 2004 23:24 Re: MOSTRA GRATIS LLISTA ... | | |
|
| Per Spartan 3 es veu molt malament en el moment ...
Estic estudiant ara els dispositius de cicló ltera @ ...
Realment no crec que es reben les mostres de Xilinx si no pot dir exactament el seu projecte i quantitat anual (o;
Les mostres de Atmel? Tinc mostres de controlador USB i el controlador de mp3 directament (o; |
|
| Tornar amunt | |
 |
lzgq
Antiguitat: 25 d'abril 2003 Llocs: 5
| 26 febrer 2004 5:26 | | |
|
| | www.microchip.com |
|
| Tornar amunt | |
 |
sadat007
Antiguitat: 01 Gen 1970 Llocs: 419 Ajudat: 6 Ubicació: Pakistan
| 26 febrer 2004 6:27 Re: MOSTRA GRATIS LLISTA ... | | |
|
| Hola, Tinc mostres de http://www.vlsi.fi mp3 VS1001, VS1011 i VS1002 (Total 5Pcs) molt bo  I ara treballant en un prototip de tipus general. |
|
| Tornar amunt | |
 |
ITP
Antiguitat: 11 de juliol 2001 Llocs: 110
| 26 febrer 2004 7:20 Re: MOSTRA GRATIS LLISTA ... | | |
|
| Microxip no és l'enviament de mostres a l'Índia ITP
|
|
| Tornar amunt | |
 |
protons
Antiguitat: 31 de maig de 2001 Llocs: 79
| 28 de febrer 2004 11:20 Re: MOSTRA GRATIS LLISTA ... | | |
|
| Hola, què passa amb ST? ni tan sols tenen una adreça de correu electrònic en els seus lloc. Suggereixen que es refereixen al distribuïdor local, que és típica de no tan feliços d'enviar mostres. Què et sembla? thx protons |
|
| Tornar amunt | |
 |
Cluricaun
Antiguitat: 28 Sep 2001 Llocs: 704 Ajudar: 13
| 28 de febrer 2004 11:48 Re: MOSTRA GRATIS LLISTA ... | | |
|
| Hola
ST Regardingthe no vaig tenir sort, com vostè diu dels distribuïdors no estan tan interessats en l'enviament de mostres, una vegada em va dir que WAAS només enviar en el paquet de 1000 i que costa un xUSD pau.
Suposo que vostè pot obtenir una mostra de microxip, viu fora dels EUA i no tenia cap problema. Si no es llisten com a exemple que pot comprar a molts països directament d'ells.
Última edició per Cluricaun el 29 de març 2004 21:09, editat 1 cop en total |
|
| Tornar amunt | |
 |
Bagan
Antiguitat: 12 de març 2004 Publicacions: 7
| 15 de març 2004 16:41 | | |
|
| | vostè pot rebre mostres de la tecnologia lineal, LMC, cygnal i chipcon. Només preparar i col locar el correu electrònic per a ells. |
|
| Tornar amunt | |
 |
B_A_D
Antiguitat: 26 de març 2004 Publicacions: 7 Ubicació: Israel
| 28 de març 2004 10:04 MOSTRA GRATIS LLISTA ... | | |
|
| Tinc al voltant de 150 diferents fitxes de Microchip. Estic vivint a Israel. |
|
| Tornar amunt | |
 |
MGF
Antiguitat: 26 de febrer 2004 Llocs: 37
| 05 d'abril 2004 7:45 Re: MOSTRA GRATIS LLISTA ... | | |
|
| microxip i màxima wont vaixell a Romania a causa de regles personalitzades, Analog Devices, PERÒ QUE PODEN FER com he rebut gran quantitat d'IC. |
|
| Tornar amunt | |
 |
deejay2k1
Antiguitat: 26 d'abril 2004 Llocs: 8
| 26 d'abril 2004 10:41 Re: MOSTRA GRATIS LLISTA ... | | |
|
| | Prova també Intersil Eren molt agradable, em va enviar les mostres sol licitades en menys d'una setmana. Dallas / Maxim em va enviar un parell de paquets, però després em redirigir als locals distribuïdor a Romania, ECAS. Sense resposta des d'aleshores. |
|
| Tornar amunt | |
 |
documents
Antiguitat: 29 d'abril 2004 Llocs: 5
| 30 d'abril 2004 22:01 Re: MOSTRA GRATIS LLISTA ... | | |
|
| hola
Tinc mostres de pmcflash.com i ti.com també de l'analògica, i la màxima microxip (microxip va ser fa alguns anys) |
|
| Tornar amunt | |
 |
Davorin
Antiguitat: 07 de juny de 2003 Posts: 1396 Ajudar a: 8
| 30 d'abril 2004 22:52 Re: MOSTRA GRATIS LLISTA ... | | |
|
| Fa unes setmanes va ordenar mostres de pericom ... interruptors de nivell de presa d'autobusos com de IDT ... ho he rebut fa unes setmanes era només un missatge de confirmació .. això és tot 
Potser una mica fora de tema però sempre és necessari ...
Kycon sender mi una caixa plena de mostres de connectors per a PC com DSUB, PS2, preses estèreo, etc .. no poder de les despeses d'enviament (o: |
|
| Tornar amunt | |
 |
feiutm9898
Antiguitat: 31 de maig de 2004 Llocs: 227 Ajudar a: 4 Ubicació: Singapur
| 02 juny 2004 20:06 Re: MOSTRA GRATIS LLISTA ... | | |
|
| Mai obtenir el Atmel MCU mostra. Crec impossible. M'ho ha fet diverses vegades al lloc web oficial Atmel però no va obtenir resposta. Així que decebut.
El meu país (M'sia) distribuïdora també cas omís de la meva petició de la mostra.
|
|
| Tornar amunt | |
 |
pvinbox@yahoo.com
Antiguitat: 28 de maig de 2004 Llocs: 122 Ajudat: 6 Lloc: Coimbatore, Índia
| 04 juny 2004 21:13 | | |
|
| Hai vegades pot passar.
Aquí està la llista d'alguns dels components lliures proveïdors
www.samtec.com tot tipus de connectors i preses de corrent i elements de la interfície a bord.
www.elestarelays.com estan donant mostra de repeticions
www.maxim-ic.com que tots els seus productes com nvram, rtc, controladors
www.ti.com donar tots els seus producs |
|
| Tornar amunt | |
 |
manu
Antiguitat: 14 de març 2004 Llocs: 178 Ajudat: 9 Lloc: França
| 05 juny 2004 22:02 Re: MOSTRA GRATIS LLISTA ... | | |
|
| tu no donar a tots els seus productes, com mostres, però la major part d'aquests, ja no no L293D, uln2803 (pdip paquet), etc ..  Quina pena! |
|
| Tornar amunt | |
 |
czpir
Antiguitat: 18 d'abril 2002 Llocs: 63 Ajudar a: 1
| 08 juny 2004 19:23 Re: MOSTRA GRATIS LLISTA ... | | |
|
| Amics
Organitzacions ofereixen mostres gratuïtes per als usuaris finals la possibilitat de realització de proves, prototips - en breu per raons comercials.
El que he vist personalment, és l'abús d'aquestes instal lacions per part de la comunitat en general esp. aficionats i estudiants, l'abús porta a sortir d'aquestes instal lacions per aquests organaizations. Hem d'entendre que l'organització necessita per passar a produir i enviar aquestes mostres.
Persones ordenar aquestes mostres a granel (al voltant de 150 fitxes esmentades) no poden contribuir a l'organització comercial.
De bona fe les organitzacions poden obtenir aquestes mostres per part dels fabricants o distribuïdors establerts en les cadenes de subministrament, només els petits usuaris i altres serien afectades.
Deixi que prengui una responsabilitat d'aquesta comunitat i posar fi als abusos - pot ser un primer pas seria la ferralla d'aquest tema.
-CZ |
|
| Tornar amunt | |
 |
Google AdSense

| 08 juny 2004 19:23 Anuncis | | |
|
|
|
|
| Tornar amunt | |
 |
ME
Antiguitat: 14 de març 2002 Publicacions: 1523 Ajudar: 13
| 08 juny 2004 19:55 MOSTRA GRATIS LLISTA ... | | |
|
| No crec oredring mostres com un estudiant o per a ús privat és l'abús, els venedors es beneficiaran d'això en el llarg termini. Quan t'acostumes a usar un CI d'un proveïdor específic, és més probable que utilitzi la mateixa fitxes del mateix venedor comercialment també.
El mostreig és només una bona i eficaç de comercialització oppurtunity per als venedors.
Alguns venedors vaixell mostres només a les empreses, mentre que d'altres vaixells, com a màxima a tots. Crec Maxim i guanyar tots els diners que gasten en tornar mostres, perquè els estudiants s'han acostumat a utilitzar Maxim, quan els alumnes més tard obté un lloc de treball i ha de trobar un xip per a un projecte quan es pensa en primer lloc, per exemple perquè Maxim estan familiaritzats amb aquest venedor, les seves fitxes, fulls de dades, notes d'aplicació, pàgina web etc
Les empreses gasten milions en publicitat i crec que mostres és una forma molt eficaç de publicitat.
Els venedors sovint dóna grans descomptes en equips de valoració, els programes de EDA etc theyknow a les universitats, perquè és diners ben invertit. Algunes empreses fins i tot regalar un lot d'equips i software de forma gratuïta a les universitats i els estudiants.
Regalant mostres comprarà la mateixa bona voluntat i el seu nom serà col locat en la ment dels estudiants. |
|
| Tornar amunt | |
 |
Kripton2035
Antiguitat: 19 de juliol 2001 Llocs: 530 Ajudar: 18 Ubicació: Terra
| 13 juny 2004 11:02 MOSTRA GRATIS LLISTA ... | | |
|
| Jo totalment d'acord amb vostè "ME"! i crec que les empreses que 150 ex de "mostres" a la mateixa persona ha de revisar el que ells anomenen la mostra ... |
|
| Tornar amunt | |
 |
valajor
Antiguitat: 14 de juny 2004 Llocs: 14 Ubicació: Lima - Perú
| 15 juny 2004 18:20 Re: MOSTRA GRATIS LLISTA ... | | |
|
| Jo visc al Perú i he rebut mostres totalment lliure de Analog Devices i Texas Instruments.
He rebut mostres de Maxim massa, però només una vegada, ara Maxim no està enviant mostres a Perú. |
|
| Tornar amunt | |
 |
abionnnn
Antiguitat: 18 de juny 2004 Llocs: 38 Ajudat: 3
| 18 juny 2004 14:33 Re: MOSTRA GRATIS LLISTA ... | | |
|
| Sóc un estudiant d'enginyeria electrònica de Austràlia, tinc munts de mostres de nacionals i especialment difícil d'obtenir parts (bé, aquí de totes maneres). El seu principal distribuïdor (Flecha) no està massa interessat en donar mostres de distància.
Màxima també és bo per a les mostres, i tenen grans perifèrics que no pot trobar en altres empreses. (probablement perquè són molt patentada!) Xilinx no regalar mostres, però han de tones d'útil la literatura i alguns programes de demostració. Fairchild analògic i semi-conductors no donar mostres a Austràlia, però, que és una mica decebedor.
També he sentit Zilog i altres empreses que figuren en http://www.vegeneering.com/environment_control_system/index.html donar mostres de si se li pregunta llavors bé ... |
|
| Tornar amunt | |
 |
gulson
Antiguitat: 01 Gen 1970 Llocs: 157 Ajudar a: 1 Ubicació: Polònia
| 19 juny 2004 15:22 MOSTRA GRATIS LLISTA ... | | |
|
| Offtopic
Crec que els proveïdors han de comprovar tot sobre el membre que rebrà les mostres d'ells.
Es tracta de 15 mostres de comandes com l'OPA de TI i de venda lliure per a ell! No saben com utilitzar de CI, són comandes només perquè és gratis! situació de malaltia, és hora de començar a pensar i analitzar les comandes, els proveïdors! |
|
| Tornar amunt | |
 |
nhall
Antiguitat: 02 de juny 2004 Publicacions: 6
| 23 juny 2004 15:22 Re: MOSTRA GRATIS LLISTA ... | | |
|
| Esteu gulson Wright. El 1998 Maxim enviar mostres, però ara no. Aquesta és la resposta de Maxim: ############################################## Sir El que estic intentant dir és això, SUDAMÈRICA TOTS els comandes no s'enviaran a menys que vostè ens proporciona amb una FedEx UPS, DHL # seu compte, independentment si posa estàndard que no poden ni els enviem a vostè. Si no ens donen una d' # De compte aquests no podem enviar la vostra comanda. ############################################## Ens veiem |
|
| Tornar amunt | |
 |