Regles | Enviaments recents | tema RSS | Cerca | Registre | Iniciar sessió

Disc dur (ATA) Per convertidor Ethernet / emulador

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Índex Fòrum -> Circuits Hobby i Petits Projectes Problemes -> disc dur (ATA) Per convertidor Ethernet / emulador
Versió en àrab Búlgar versió Versió en català Versió txeca Versió danesa Versió alemanya Versió grega Versió Anglès Versió en espanyol Versió finlandesa Versió en francès Versió Hindi Versió croat Indonesi versió Versió italiana Versió hebrea Versió en japonès Versió coreana Versió lituana Versió letona Versió neerlandesa Noruec versió Versió polonesa Versió en portuguès Versió romanesa Versió en rus Versió eslovaca Versió eslovena Serbi versió Versió Sueca Tagàlog versió Ucraïnès versió Versió Vietnamita Versió en xinès
Autor Missatge
kyndal

Antiguitat: 16 de febrer 2003
Llocs: 61

Post 27 abril 2003 13:53 disc dur (ATA) Per convertidor Ethernet / emulador
Etiquetes:

Hola a tots ..

Acabo de tenir aquesta idea boja!
Tinc m3po aquest reproductor de mp3 .. i m'agradaria tenir reallt Juga mp3
del meu servidor, insted del disc dur intern ..
Com fer un emulador de IDE que es connecta, insted og el disc dur,
aquest emulador emula el disc dur després de la m3po. i recull les dades de la xarxa ..

és en absolut possible .. es fa?
Totes les idees!

/ Rune Kyndal
Tornar amunt
View user's profile
Dainis

Antiguitat: 15 de maig de 2001
Ajudar: 56

Post 27 abril 2003 14:28 Re: disc dur (ATA) Per convertidor Ethernet / emulador
Etiquetes:

Més simple i real és fer una nova xarxa (Ethernet i TCP / IP) BaseT reproductor MP3 .... Somriure
Tornar amunt
View user's profile
kyndal

Post 27 abril 2003 18:23
Etiquetes:

Sí ofcource .. Però no és només que ..
la idea, un disc dur og emulació a través de la xarxa, podria utilitzar-se en molts casos!

fins i tot podria ser una targeta CF! llavors puc fer fotos amb la meva Digicam,
directament a la meva servidor! Somriure ..

però la creació de xarxes de "vells" basada en unitats IDE, es Verry intel ligent.

hi ha molts projectes relacionats, per exemple, un pic16f877
on durs i CDROMs s'han connectat.
i també targetes de xarxa ..
pel que el coneixement és probally a fora!

/ Kyndal
Tornar amunt
View user's profile
Dainis

Post 27 abril 2003 19:52
Etiquetes:

La connexió de qualsevol dispositiu IDE de la CPU és fàcil, però fer dispositiu IDE amb emulació de xarxa i la pila de protocols de xarxa de dades IDE maping als sectors, no és fàcil ...
Tornar amunt
View user's profile
silvio

Antiguitat: 31 de desembre 2001
Llocs: 800
Ajudar: 90

Post 27 abril 2003 21:29
Etiquetes:

Hola kyndal,

Si es segueixen els llocs escriure Dainis general per aquest fòrum es troba el consells més pertinents en relació amb la xarxa. La idea actual no és excepció a la regla anterior.

Tanmateix, si està prou ansiosos i disposats a passar algun temps sobre l'assumpte (em refereixo a més d'una idea boja) es pot comprar un ready made de PCB com es veu en la imatge adjunta. És cert que la junta ha estat desenvolupada amb una altra finalitat en ment, però vostè pot invertir la direcció de ATA i connector adjuntar existeix el cable d'reproductor de mp3, i després utilitzeu 64K X 16 per a la memòria de les dades que provenen de la xarxa a través dels controladors i RTL8019 el reproductor de mp3 pensa que és una unitat de disc dur adjuntar.
Obvi, ha de reescriure tot el codi per Atmega 128 microempreses.
Vostè pot trobar més informació sobre aquí: http://www.edtp.com/ata.htm
És un gran chalenge. No dic que serà el successor del 100% a causa de la parada de l'autobús lattency memòria cau i l'eficiència. Potser hauràs de canviar de xip 100M ethernet.
No sé perquè jo no havia provat abans. Però és millor que res.

Tornar amunt
View user's profile
Dainis

Post 27 abril 2003 22:48
Etiquetes:

[quote = "Silvio"]
És cert que la junta ha estat desenvolupada amb una altra finalitat en ment, però vostè pot invertir la direcció de ATA i connector adjuntar existeix el cable d'reproductor de mp3

[quote]

Hola Silvio,

Vaig escriure disc IDE que es connecten a la CPU i la xarxa no problema, i
si pot trobar molts dissenys a Internet, sinó "invertir la direcció de ATA connector" no és fàcil, heu d'utilitzar IC dels controladors de disc dur ATA o PFGA per a l'emulació d'alta velocitat ....
Tornar amunt
View user's profile
silvio

Post 28 d'abril 2003 2:13
Etiquetes:

Hola Dainis,

Té vostè raó per l'alta velocitat d'emulació.
He buscat una mica i vaig trobar que la major part de reproductor de mp3 equipats amb mitjans d'emmagatzematge com a disc dur, no tenen ple ús dels IDE ATA i característiques. , you can still do "reverse direction of ATA conector" in one word, emulation. Per tant, segueixo creient que per aquest tipus d'aplicació, i només per això, encara pot fer "invertir la direcció de ATA connector" en una paraula, l'emulació.
Però, com vostè ha esmentat anteriorment, l'emulació real d'alta velocitat no és possible sense utilitzar especials controlador IC del HDD o FPGA. Per tant, la presumpció que kyndal l'emulació d'un disc dur a través de la xarxa, podria utilitzar-se en molts casos no és complet sostingut per l'emulació que em refereixo anteriorment com possible. Ell encara té els circuits esmentats per vostè i per un altre enfocament de disseny.

Estic d'acord amb vostè en que simple i més real és fer una nova xarxa (Ethernet i TCP / IP) basat reproductor de MP3, en lloc de IDE maping els sectors a través de la xarxa.
Realment una bogeria. Menys mal de cap si els expedients complets es presenten a la memòria cau local i alimentat a mp3 nucli.
L'única qüestió és l'accés a la xarxa i si els privilegis es concedeixen, per extreure el fitxer mp3.
Sí, aquest enfocament de disseny és molt més viable.

silvio
Tornar amunt
View user's profile
silvio

Post 28 abril 2003 10:50
Etiquetes:

Hola kyndal,

Saps com es mou dins d'HDD mp3po del seu reproductor de mp3?
D'això es desprèn una de FAT 16 o 32 sistemes de fitxers? Això significa que pot ser tret de la caixa, carregada en el PC i, a continuació fited nou.
O unitat de disc dur d'emmagatzematge de dades és res més que un continu flux de bytes repartits per sectors i visitada en format propietari mp3o dins del seu reproductor de mp3?
D'aquesta manera vostè no té amovible dispositiu d'emmagatzematge que podrien ser carregats des del PC només a través d'autobús ordinari externs: USB, Ethernet, paral lel, sèrie .... proporcionades pel fabricant.
Et dic aquestes coses perquè no ha trobat cap reproductor de mp3 d'TerraTec mp3po treballant amb un disc dur. Només el dispositiu de CD-ROM. I ja està parlant de la emulació de disc dur ATA ATAPI no específica.

Silvio
Tornar amunt
View user's profile
Dainis

Post 28 abril 2003 11:00
Etiquetes:

He trobat això:
http://www.m3po.net/_eng/index_eng.html
http://www.m3po.net/_eng/details.html

Tanmateix, s més: a més de la unitat de CD ja està instal lat, un disc dur IDE convencional poden ser instal lats fàcilment! * Vosté pot copiar arxius d'àudio comprimits i les seves llistes de reproducció en el disc dur. Tenint en compte que un disc dur de 30 GB conté més de 546 hores (o 3 setmanes!) De la música, TerraTec s m3po podria significar el sobtat fi a qualsevol necessitat d'espai en rack de la unitat de CD! Wink
Tornar amunt
View user's profile
silvio

Post 28 abril 2003 11:38
Etiquetes:

Sí,

Com era d'esperar a sentir, el format de fitxer és compatible amb ISO9660/Joliet i sistemes de fitxers FAT 16/32.
Té en l'emulació, ja no puc competir amb Hitachi SH703x; 32bit RISC motor. És un cavall fort i sóc petit ase un cavall per genet greix (em criden a això la unitat de disc dur)

Silvio
Tornar amunt
View user's profile
kyndal

Post 28 abril 2003 13:10
Etiquetes:

com s'ha dit, ja m'he proveït d'un disc dur del meu m3po ..
Fins i tot he instal lat en un disc dur extraïble "rack" de manera que només pren uns minuts per fer un canvi refil del disc ...

però jo no tinc el meu disc de 120GB al servidor per als arxius estan disponibles a tot!

i si la unitat està formatada amb FAT ..

m3po la placa també té un connector serialport a bord, per a la depuració de la fàbrica ..
maby i podrien reescriure el codi per tenir un flux de serialport possibilitat d'alguna ....

en temps real i d'acord amb l'emulació i la ATA .. Bo velocitat que no és realment important. ja que només necessiten jugar mp3 (mp3 d'aquest projecte de totes maneres).

i última!
per aquest projecte és només principi nessesary emular .. 10 MB de disc dur a dir ..
la m3po pot exercir playlist com així ..
per la qual cosa el microprocessador d'emulació només s'encarrega de copiar els arxius, d'un en un, d'acord amb la playliste d'alguna manera?
aquest ofcource fa dificoult per canviar la cançó en temps real ..
però després una targeta CF de 16 MB pot ser utilitzat com a "amortidor" og soms RAM?

/ Rune Kyndal
Tornar amunt
View user's profile
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Índex Fòrum -> Circuits Hobby i Petits Projectes Problemes -> disc dur (ATA) Per convertidor Ethernet / emulador
Pàgina 1 de 1 Totes les hores són GMT 2 Hores

Abús | | Administrador | | Moderadors | | Ajuda | | Mapa del lloc
RSS tema