| Autor | Missatge |
|---|
ze_dib
Antiguitat: 06 de gener 2003 Llocs: 82 Lloc: França
| 18 de febrer 2003 14:33 oscil loscopi digital del projecte | | | Etiquetes: pc oscil loscopi bord projecte oscil loscopi projecte FPGA oscil loscopi oscil loscopi oscil loscopi projecte FPGA pc usb oscil loscopi projecte oscil loscopi digital projecte |
|
| Hola
Estic estudiant les possibilitats de fer un oscil loscopi digital per a PC, amb a bord de memòria RAM per a les mostres.
Tinc diverses preguntes: => Quina autobús és el més fàcil d'usar (dur i controladors per a Linux / Windows): PCI USB o IEEE1394 => I sobre l'ús de molts, encara que a baixa velocitat ADC (cheapier) per assolir la freqüència de mostreig M'agrada utilitzar, és una bona manera de fer això.
FPGA que seria el més adequat per a aquest projecte SpartanII, o APEX20k
TOTO2001 |
|
| Tornar amunt | |
 |
ee_freak
Antiguitat: 28 de maig de 2001 Publicacions: 28 Ubicació: en algun lloc en el temps
| 18 de febrer 2003 15:48 | | |
|
| | Proveu www.bitscope.com. Que utilitzen PIC amb CPLD. |
|
| Tornar amunt | |
 |
MADURA
Antiguitat: 01 Gen 1970 Llocs: 65 Ajudat: 2 Ubicació: Romania
| 18 de febrer 2003 15:56 | | | Etiquetes: http://www.chocbar.demon.co.uk/ |
|
| | http://www.chocbar.demon.co.uk/ |
|
| Tornar amunt | |
 |
ze_dib
| 18 de febrer 2003 16:08 | | |
|
| Gràcies molt pels Enllaços útils
Crec que la segona està a prop del que m'agradaria disseny.
Prefereixo utilitzar memòria SDRAM PC per a permetre l'emmagatzematge de mostres, amb una solució econòmica FPGA.
Toto2001 |
|
| Tornar amunt | |
 |
dsp_
Antiguitat: 02 de març 2002 Llocs: 66 Ajudat: 3 Ubicació: aquí ... ara ...
| 18 de febrer 2003 16:38 | | | Etiquetes: "temps de mostreig intercalats" TP: / / www.google.com/ |
|
| hola la seva totalitat cerca "el temps de mostreig intercalats" o "intercalats aC mostreig" en google
theres una nota d'aplicació sobre aquest tema a la pàgina principal de màxima http://www.maxim-ic.com/appnotes.cfm/appnote_number/384
però potser aquest no és el millor enfocament per a fins afició | Maxim va escriure: | | Per desgràcia, aquest enfocament és complex i suposa costos addicionals, un llarg de calibratge, i anàlisi matemàtica. |
HTH dsp_ |
|
| Tornar amunt | |
 |
ze_dib
| 18 de febrer 2003 18:25 | | |
|
| Gràcies per la nota d'aplicació.
És gairebé el que estava pensant.
Podria assumir una FPGA per el rellotge de mostreig de l'ADC, vull dir, ¿Creus que la fluctuació del senyal de rellotge seria acceptable per a una cosa
Gràcies per la anwers |
|
| Tornar amunt | |
 |
hugo
Antiguitat: 01 Gen 1970 Llocs: 268 Ajudar: 25
| 19 febrer 2003 3:36 | | | Etiquetes: McCord fyp més baix cost oscil loscopi McCord fyp més baix cost final_report McCord oscil loscopi oscil loscopi pc de baix cost |
|
| Aquest vincle podria ser útil:
http://www.mccord.plus.com/FYP/final_report.htm
(Aplicació d'un PC de baix cost basats en quatre canals en temps real i emmagatzematge oscil loscopi). |
|
| Tornar amunt | |
 |
ze_dib
| 19 de febrer 2003 15:38 | | | Etiquetes: firewire oscil loscopi oscil loscopi FPGA FPGA oscil loscopi oscil loscopi basat en FPGA FPGA pc oscil loscopi oscil loscopi oscil loscopi digital amb FPGA |
|
| De fet, realment I'not buscant un oscil loscopi de baix cost,
És més aviat un oscil loscopi d'alta velocitat a un cost inferior, basat en FPGA per permet configurar la freqüència de mostreig i filtrat, configurable d'ample de mostra i el nombre de mostres. Estic particularment interessat en la possibilitat de realitzar el processament digital de maquinari abans del seu emmagatzematge.
També planeja utilitzar la memòria de PC per reduir el cost d'emmagatzematge de dades.
No que uts alta velocitat de bus (PCI, USB i FireWire) és la més fàcil d'aplicar (amb un xip o FPGA) i el cheapier.
Aquí es
Toto2001 |
|
| Tornar amunt | |
 |
Armat
Antiguitat: 31 de desembre 2001 Llocs: 52 Ajudat: 3
| 21 de febrer 2003 19:57 | | | Etiquetes: firewire oscil loscopi oscil loscopi FPGA FPGA oscil loscopi oscil loscopi basat en FPGA FPGA pc oscil loscopi oscil loscopi oscil loscopi digital amb FPGA |
|
| | toto2001 va escriure: | De fet, realment I'not buscant un oscil loscopi de baix cost,
És més aviat un oscil loscopi d'alta velocitat a un cost inferior, basat en FPGA per permet configurar la freqüència de mostreig i filtrat, configurable d'ample de mostra i el nombre de mostres. Estic particularment interessat en la possibilitat de realitzar el processament digital de maquinari abans del seu emmagatzematge.
També planeja utilitzar la memòria de PC per reduir el cost d'emmagatzematge de dades.
No que uts alta velocitat de bus (PCI, USB i FireWire) és la més fàcil d'aplicar (amb un xip o FPGA) i el cheapier.
Aquí es
Toto2001 |
Per al bus PCI, generalment, comprar un xip per a la interfície o d'un nucli i posar a la FPGA. Que probablement li donarà la més ràpida transferència de dades entre l'abast de la FPGA i el PC. Però fent un bon d'alta velocitat PCI pot ser difícil. A més, el disseny no és portàtil. (Ha de moure tot l'equip voltant.)
USB és especialment bona amb USB 2.0. És molt bona velocitat. Vostè pot comprar un xip USB que pot venir amb tota l'eina de desenvolupament de controlador que necessiteu. El disseny també és portàtil. Si ha de moure en tot l'àmbit a un altre laboratori, aquesta és una millor opció.
No sé massa sobre Firewire excepte els que en unes poques ocasions. Principalment per a material de vídeo digital. Jo no es recomana l'abast d'aquesta interfície. No crec que mai s'utilitzen per a la instrumentació fi.
De tota manera, només els meus 2 centaus. Espero que ajuda.
Armat |
|
| Tornar amunt | |
 |
DrShoe
Antiguitat: 16 d'abril 2001 Llocs: 35 Ubicació: Països Baixos
| 24 de febrer 2003 23:36 | | |
|
| El AD9283BRS-100 és un convertidor AD en el rang dels $ 6, les mostres gratuïtes.
8-Bit, 50 MSPs ADC MSPS/80 MSPS/100 |
|
| Tornar amunt | |
 |
ze_dib
| 25 de febrer 2003 13:51 | | |
|
| Gràcies per tots els consells útils.
Vaig tenir ara una millor visió del que serà el projecte.
En les meves primeres ment, jo estava buscant PCI, però la mobilitat és un argument que no pensar.
USB 2/1.1 beter sembla una elecció en el sentit de permetre que es connecti a un PC, un Mac ... S'acaba de tenir una mica més de temps per configurar els filtres i els paràmetres per fer còpies de seguretat totes les dades a la computadora, però pot ser més fàcil de fer massa!
Si les persones estan interessades a participar en ella, que són benvinguts
TOTO2001 |
|
| Tornar amunt | |
 |
mbyka
Antiguitat: 12 de maig de 2002 Llocs: 509 Ajudar a: 1
| 01 de març 2003 16:28 | | |
|
| http://alternatezone.com/electronics/dsoamk3.htm
EDICIÓ 97 D'agost de 1998 Tema: tècniques de depuració
Gairebé fet l'Administrador de tasques 100, Ken Davidson, 2. Lector d'E / S, 6. Notícies de productes nous, 8. Bitscope una societat mixta de captura de la senyal del motor, per Norman Jackson, 12. http://www.circuitcellar.com/library/toc.asp |
|
| Tornar amunt | |
 |
mbyka
Antiguitat: 12 de maig de 2002 Llocs: 509 Ajudar a: 1
| 01 de març 2003 23:43 | | | Etiquetes: circuit_cellar http://www.vitrum.cz/snail/bitscope.htm |
|
| http://www.vitrum.cz/snail/bitscope.htm http://www.vitrum.cz/snail/products.htm # BITSCOPE
o ftp.circuitcellar.com 21 Anonyymoue \ ftp.circuitcellar.com \ Circuit_Cellar \ 1988 \ Issue_5 ftp.circuitcellar.com \ Circuit_Cellar \ 1992 \ Issue_25 ftp.circuitcellar.com \ Circuit_Cellar \ 1998 \ Issue_97 |
|
| Tornar amunt | |
 |
Goliat
Antiguitat: 26 de març 2002 Llocs: 23 Ajudar a: 1
| 23 de març 2003 17:46 | | | Etiquetes: p: / / www.johann-glaser.at/projects/dso/ Johan Johann Glaser Glaser DSO DSO Glaser Glaser Johann DSO |
|
| També podeu fer una ullada al següent enllaç
http://www.johann-glaser.at/projects/DSO/
Goliat |
|
| Tornar amunt | |
 |
RF_Router
Antiguitat: 01 de febrer 2002 Llocs: 47
| 23 de març 2003 19:16 | | |
|
| Crec que l'autobús de la seva triat es deuen, principalment, va decidir per la seva freqüència de mostreig. Quin és el percentatge màxim que li agradaria a la mostra? I pot anar des d'allà? Només la barra en compte que la seva taxa de mostreig ha de ser superior a 2,5 vegades més i també ha d'assegurar-se que el seu mostreig no varien. Vostè no desitja participar en un sistema de mostreig de diferents perquè és massa complicat de manejar normalment si voleu assegurar-se que, llavors vostè pot ser que volen tenir algun tipus de mecanisme d'amortiment entre el teu PC i la teva taula.
Gaudir, RF_Router |
|
| Tornar amunt | |
 |
Sobakava
Antiguitat: 27 de març 2002 Llocs: 366
| 27 de març 2003 9:02 | | |
|
| Si no necessiteu la memòria profunda, només generen dos moltons de vídeo per emmagatzemar la imatge PAL o NTSC i omplir aquesta memòria amb la gràfica que voleu mostrar. (àmbit d'aplicació gràfica) i generar standart senyal de vídeo amb aquestes dades. És útil si no voleu utilitzar un ordinador amb la seva oscil loscopi .... |
|
| Tornar amunt | |
 |
qinqiuer
Antiguitat: 27 de març 2003 Publicacions: 3
| 31 de març 2003 17:05 | | | Etiquetes: usb DSO Glaser p: / / www.johann-glaser.at/projects/dso/ Johann Johann Glaser Glaser analògic Johan Johann Glaser Glaser DSO DSO |
|
| | Goliat va escriure: | També podeu fer una ullada al següent enllaç
Goliat |
aquest pla és millor!
perquè té una bona solució en analògic frontal!
i crec que el USB és una bona opció, però és complex |
|
| Tornar amunt | |
 |
ME
Antiguitat: 14 de març 2002 Publicacions: 1775 Ajudar: 11
| 31 de març 2003 21:38 | | | Etiquetes: DSO esquemàtica p: / / www.johann-glaser.at/projects/dso/ Johan Johann Glaser Glaser DSO DSO Glaser Glaser Johann DSO |
|
| Hi ha un error en aquest esquema: http://www.johann-glaser.at/projects/DSO/schematic/MainSchematic.png
CII aixecar resistències en SDA i SCL ha d'estar connectat a 3.3V i 5V no com es mostra a la cantonada inferior esquerra de l'esquema. Ambdós AN2131 EEPROM i és 3.3V tipus. |
|
| Tornar amunt | |
 |
Make_Pic
Antiguitat: 13 d'abril 2002 Llocs: 79 Ajudar a: 1
| 13 juny 2003 21:25 2: Goliat Aquest enllaç no té fonts per FPGA | | | Etiquetes: FPGA FPGA DSO DSO DSO FPGA projecte DSO DSO FPGA FPGA projecte p: / / www.johann-glaser.at/projects/dso/ Johann Glaser |
|
| | Cita: | També podeu fer una ullada al següent enllaç
Goliat | Aquest enllaç no té fonts per FPGA? |
|
| Tornar amunt | |
 |
joilen
Antiguitat: 08 de juny de 2003 Publicacions: 6
| 15 juny 2003 15:14 | | | Etiquetes: FPGA FPGA DSO DSO DSO DSO FPGA verilog |
|
| també veure www.fpga4fun.com, aquest home ha fet un DSO utilitzant un FPGA, que està actualment fent un tutorial sobre com ho va fer al llarg de tota la verilog codi ...
Un |
|
| Tornar amunt | |
 |
Make_Pic
| 15 juny 2003 16:02 estroboscòpics mètode del mesurament DSO | | |
|
| joilen: És una bona informació per a mi, però Necessito tota la informació sobre un mètode estroboscòpics de la mesura DSO!
Última edició per Make_Pic el 15 de juny de 2003 17:54, editat 1 cop en total |
|
| Tornar amunt | |
 |
Make_Pic
| 15 juny 2003 16:06 Re: estroboscòpics mètode de la mesura DSO | | |
|
| Necessito tota la informació sobre un mètode estroboscòpics de la mesura DSO! El mètode permet estroboscòpics per mesurar freqüències de fins a 3 GHz aproximadament.
Última edició per Make_Pic el 15 de juny de 2003 17:52, editat 1 cop en total |
|
| Tornar amunt | |
 |
xgnetto
Antiguitat: 01 Gen 1970 Publicacions: 13
| |
| Tornar amunt | |
 |
Sobakava
Antiguitat: 27 de març 2002 Llocs: 366
| 13 octubre 2003 12:29 | | | Etiquetes: cy7c68013 circuit scenix |
|
| "Es necessita idees sobre la" activació "
El meu disseny es basa en una simple FPGA / CPLD o un ràpid Scenix SX FIFOs.
Si jo no necessitat d'aplicar "abans de l'activació", suposo que no ha d'emmagatzemar les mostres en tot moment. Només un senyal de xut de canal analògic o disparador extern canal es requereix per iniciar l'adquisició de "n" mostres amb taxa de mostreig de "m" MPSP.
Després d'omplir FIFO, vaig a iniciar una transferència amb USB 2.0 CY7C68013 (Cypress EZ-USB2 8051 CI)
Vull saber sobre activació del circuit. Com puc fer que en forma analògica?
He de generar un pols de nivell determinat i especificat vora (d'alta o ho-ho-hi-a) de la senyal analògic i, a continuació, vaig a establir un flip-flop, i Flip Flop a zero després del que m'omple FIFO wont obtenir repetidament polsos per a cada nivell combinat de punta durant la presa de mostres.
Per establir nivell d'activació, estic pensant en utilitzar un CAD / potenciòmetre digital. O si ho faig després de ADC, que pot utilitzar comparadors magnitud de 8 bits ...
Pot ser que estic en el camí equivocat. Què pensa vostè / recomanar? |
|
| Tornar amunt | |
 |
Aoxomox
Antiguitat: 18 de juliol 2001 Llocs: 90
| 15 octubre 2003 22:51 Re: Projecte oscil loscopi digital | | |
|
| Si vostè no desitja activar abans d'emmagatzemar les mostres en un buffer circular, per què no aplicar un digitals per comparar les mostres de AD valor. Si voleu detectar per exemple la transició de baix a alt primer has d'esperar que el valor d'entrada d'AD esdevé més petit que el nivell d'activació. a continuació, pot recuperar el seu pols d'activació. la propera vegada que l'anunci es converteix en valor igual o superior a aquest nivell es pot configurar el pols d'activació.
l'avantatge d'aquesta manera es pot implementar una unitat de xut analògic sense cap altre maquinari que poden desplaçar-se per la temperatura ans etc. un altre avantatge és que pot aplicar Schmitt xut en tenir un comportament independent de dos nivells superior i inferior de AD valor. Per aplicar aquesta analog amb els assumptes que hauran de construir dos DACSO o més.
Espero que ajuda, aOxOmOx |
|
| Tornar amunt | |
 |
phongwiroon
Antiguitat: 08 de desembre 2003 Llocs: 32
| 08 de desembre 2003 7:37 | | | Etiquetes: petit oscil loscopi |
|
| | tracti d'usar per a les petites Gameboy oscil loscopi |
|
| Tornar amunt | |
 |
Aoxomox
Antiguitat: 18 de juliol 2001 Llocs: 90
| 25 desembre 2003 22:21 Re: Projecte oscil loscopi digital | | | Tags: oscil loscopi d'entrada d'entrada esquemàtica oscilloscop esquemàtica esquemàtic oscil loscopi atenuat d'entrada |
|
| ¿Algú ha esquemàtica o principi d'una secció d'entrada de l'oscil loscopi?
principalment amb els següents requeirements:
- Alta BW - Alta impedància - Baixa distorsió - El soroll de baixa / alta sensibilitat
Algun suggeriment per a un bon atenuat d'entrada del circuit d'alta freqüència?
Qualsevol ajuda s'agraeix. |
|
| Tornar amunt | |
 |
martingn
Antiguitat: 31 de març 2004 Llocs: 40
| 13 d'abril 2004 15:11 oscil loscopi digital del projecte | | |
|
| Hola gent,
Ningú no podia avançar i construir alguna cosa? Qualsevol interessant per compartir?
Records,
Martin |
|
| Tornar amunt | |
 |
Cluricaun
Antiguitat: 28 Sep 2001 Llocs: 904 Ajudar: 13
| 08 de maig 2004 18:50 Re: Projecte oscil loscopi digital | | | Etiquetes: projecte usb usb abast abast abast del projecte uts projecte projecte usb abast de projecte pc pc pc abast abast abast del projecte usb projecte |
|
| Hola
Tinc un bitscope ja un parell d'anys, i ara m'agradaria fer una actualització de la comunicació entre PC i bitscope. Ells (Bitscope) vendre una ethernet-RS232 d'alta velocitat i un adaptador USB-RS232. Crec que són una mica per expencive a fi, hem d'afegir el costum d'impostos i l'IVA. Així que em pregunto si hi ha projectes que poden utilitzar per obtenir ja sigui un adaptador USB o Ethernet, o codi PIC SCH.
Més informació aquí:
www.bitscope.net/store/?p=view&i=item 0 www.bitscope.net/store/?p=view&i=item 1
Gràcies per endavant per qualsevol ajuda Cl |
|
| Tornar amunt | |
 |
joc_06
Antiguitat: 28 de novembre 2003 Llocs: 51 Ajudat: 2
| 25 de maig 2004 13:56 Re: Projecte oscil loscopi digital | | |
|
| | martingn va escriure: | Hola gent,
Ningú no podia avançar i construir alguna cosa? Qualsevol interessant per compartir?
Records,
Martin |
Estic començant la construcció d'un projecte similar a la ldso la propera setmana. Esperant a les parts en el moment, i et mantindrà actualitzat aquí |
|
| Tornar amunt | |
 |