| Autor | Missatge |
|---|
technorachit
Antiguitat: 03 de septiembre 2009 Missatges: 13 Ubicació: Índia
| 05 de octubre 2009 16:09 Need Help! Carregador de bateria de 6V problema .... | | |
|
| Hola ... sóc Rachit .... Tinc un 6V/4.5 Ah Bateria i vull carregar .. he estat buscant a la xarxa des de fa molts mesos però no estic rebent cap dels circuits a prova de tontos que puc fer servir .. Algú em suggereixen un circuit carregador?
en espera de les seves respostes .. Gràcies per endavant
Rachit [/ b] |
|
| Tornar al principi | |
 |
pranam77
Antiguitat: 22 abril 2008 Missatges: 1071 Ajudat: 93 Ubicació: Mangalore (Índia)
| 05 de octubre 2009 16:14 Re: Need Help! Carregador de bateria de 6V problema .... | | |
|
| | technorachit va escriure: | Hola ... sóc Rachit .... tinc un 6V/4.5 Ah Bateria i vull carregar .. he estat buscant a la xarxa des de fa molts mesos però no estic rebent cap dels circuits a prova de tontos que puc utilitzar. . Algú em suggereixen un circuit carregador? en espera de les seves respostes .. Gràcies per endavant .. Rachit [/ b] | Utilitzeu un transformor 10 volts, rectificació, filtre i després utilitzar un paquet LM317 TO220 amb dissipador de calor, estableixi la va posar a la 7.5 a 8volts. Aquesta serà la seva constant carregador de bateries de 6 volts de tensió per 4.5AH bateria. Salut!. |
|
| Tornar al principi | |
 |
technorachit
| 05 de octubre 2009 16:17 Re: Need Help! Carregador de bateria de 6V problema .... | | |
|
| | Gràcies per la seva resposta, però vull un circuit amb una protecció de sobrecàrrega |
|
| Tornar al principi | |
 |
dick_freebird
Antiguitat: 04 de marzo 2008 Posts: 309 Ajudat: 45 Ubicació: EUA
| 05 de octubre 2009 19:42 Need Help! Carregador de bateria de 6V problema .... | | |
|
| Si voleu protecció de sobrecàrrega i tenen un munt de temps per carregar, que acabava de disseny per a una cosa així com una taxa de C/10 (450mA) i que és la seva font d'espai lliure a través d'una resistència de greix (com una paret de 9V-berruga i pot ser un 10ohm resistència de 300 mA-ish).
Vols una càrrega ràpida que cau al mínim, llavors han de ser més intel ligent. |
|
| Tornar al principi | |
 |
Google AdSense

| 05 de octubre 2009 19:42 Anuncis | | |
|
|
|
|
| Tornar al principi | |
 |
Audioguru
Antiguitat: 19 gener 2008 Missatges: 1144 Ajudat: 93 Ubicació: àrea de Toronto de Canadà
| 05 de octubre 2009 21:35 Need Help! Carregador de bateria de 6V problema .... | | |
|
| Aquest és un fòrum internacional. Hi ha molts diferents químics utilitzats en les bateries recarregables de tot el món. Potser en el seu país, només conduirà a un tipus d'àcid s'utilitza. De plom-àcid, Ni-Cad, Ni-MH i de liti.
Vostè ha de dir-nos quin tipus de bateria que està utilitzant de manera que no necessita endevinar. |
|
| Tornar al principi | |
 |
FlashTECH
Antiguitat: 04 de octubre 2009 Missatges: 3 Ubicació: Indonèsia
| 06 de octubre 2009 3:40 Need Help! Carregador de bateria de 6V problema .... | | |
|
| | Quin tipus de bateria si es tracta d'una bateria Lliure de manteniment? |
|
| Tornar al principi | |
 |
Audioguru
Antiguitat: 19 gener 2008 Missatges: 1144 Ajudat: 93 Ubicació: àrea de Toronto de Canadà
| 06 de octubre 2009 3:52 Re: Need Help! Carregador de bateria de 6V problema .... | | |
|
| | FlashTECH va escriure: | | Quin tipus de bateria si es tracta d'una bateria Lliure de manteniment? | A Ni-Cad, Ni-MH i bateries de liti són tots "de manteniment". També és una bateria de plom-àcid.
Crec que potser el seu bateria és de plom-àcid un. |
|
| Tornar al principi | |
 |
technorachit
| 06 de octubre 2009 8:33 Re: Need Help! Carregador de bateria de 6V problema .... | | |
|
| Tinc un 6V/4.5 Ah SMF bateria d'àcid de plom ... El circuit que he pujat és descarregar des http://www.electronicsforu.com/ Aquest és un circuit és d'una baixa d'emergència Llum. Els LEDs de brillantor en paral.lel amb l'ajuda de la bateria de plom-àcid ... Aquest circuit té una protecció de sobrecàrrega. Però no indiaction després d'acabar de càrrega ... Poden les persones o dir-me els canvis que han de fer per obtenir una indicataion visual ... Gràcies i salutacions.
Rachit ..
|
|
| Tornar al principi | |
 |