| Autor | Missatge |
|---|
yawijaya
Antiguitat: 18 agost 2009 Missatges: 16 Lloc: New Freedom, PA, EUA
| 24 agost 2009 17:00 MOS interruptor | | |
|
| Això ho vaig aprendre fa un temps quan estava a la universitat, i ara he de tornar a aprendre això de nou ... de totes maneres, per favor, doneu un cop d'ull a la foto de
 Pel que sé aquest circuit hauria de donar-me una sortida ni la meitat superior o inferior de l'ona d'entrada sinusoïdal. El full de dades del transistor diu que VGS és 2-4V. però la meva sortida no és només el que jo esperava. Crec que em falta un concepte important, però no la puc recordar .. suggeriment Any? Gràcies per l'ajuda! |
|
| Tornar al principi | |
 |
Audioguru
Antiguitat: 19 gener 2008 Posts: 932 Ajudat: 78 Ubicació: àrea de Toronto de Canadà
| 24 agost 2009 17:28 MOS interruptor | | |
|
| El valor de C4 1NF condensador és massa petit per passar de 50 Hz als 1k R6 resistència de càrrega per la qual cosa passa només la distorsió de molt alta freqüència. Utilitzeu 100UF.
El MOSFET té una tensió llindar de la porta de 2V a 4V, on gairebé no s'encén amb 250uA. Les resistències R2 i R5 biaix de la porta de 3V. Llavors, el MOSFET pot realitzar o no podria realitzar. |
|
| Tornar al principi | |
 |
yawijaya
| 24 agost 2009 17:39 Re: MOS interruptor | | |
|
| | Gràcies Gràcies per la resposta, però el que em preocupa és que vull que actuï com a interruptor de tenir la meitat superior de la out.How senyal d'entrada se suposa que he de fer? |
|
| Tornar al principi | |
 |
Audioguru
Antiguitat: 19 gener 2008 Posts: 932 Ajudat: 78 Ubicació: àrea de Toronto de Canadà
| 24 agost 2009 18:10 MOS interruptor | | |
|
| | La tensió de llindar de la porta del MOSFET d'una àmplia gamma de voltatges. Vostè ha d'ajustar la tensió de porta amb una olla per fer el que vulgui. Llavors, el MOSFET encén dur i es satura quan el senyal d'entrada és positiva i que amplia i passa el senyal quan l'entrada és negativa. |
|
| Tornar al principi | |
 |
yawijaya
| 24 agost 2009 18:28 Re: MOS interruptor | | |
|
| | gràcies! |
|
| Tornar al principi | |
 |
Millwood
Antiguitat: 02 de juliol 2009 Posts: 120 Ajudat: 11
| 24 agost 2009 18:42 MOS interruptor | | |
|
| alguns suggeriments:
1) Vostè ha de tenir major oferta de tren: un MOSFET necessita un mínim de 4-5v Vds a l'operació com un amplificador lineal. M'agradaria augmentar V2 a més com 9 - 12V, o més, depenent de la seva aplicació.
2) Vostè també ha de posar una petita resistència (com 11 - 47ohm) entre la font de la IC i el terreny per ajudar a definir el guany.
3) que necessita per viure la seva condensadors per al tipus de senyal que vulgueu ampliar.
4) que ha d'ajustar les resistències de polarització (R2/R5), de manera que la sortida obté la màxima oscil lació simètrica. Això significa que per a la topologia, el drenatge ha de seure a Vds (min) (V2-Vds (min)) / 2. suposant V2 = 9V, vostès (min) = 5V, això significa que el drenatge de la IC es deu a 7v, i l'amplificador pot oscil • lar / - 2 V màx - probablement menys.
A continuació, pot calcular els seus punts de treball al ralentí. |
|
| Tornar al principi | |
 |
yawijaya
| 24 agost 2009 19:06 Re: MOS interruptor | | |
|
| | Hola, moltes gràcies, l'última realment ajuda! De tota manera, què ha de fer si la fulla no diu la VDS mínim, es diu que típicament és de 10 o 12,5 V, però això és alta encara que ... |
|
| Tornar al principi | |
 |
Audioguru
| 24 agost 2009 19:16 MOS interruptor | | |
|
| | La VDS pot ser qualsevol cosa. El Vgate és la que controla quant MOSFET s'encén i cada MOSFET és diferent. |
|
| Tornar al principi | |
 |
Google AdSense

| 24 agost 2009 19:16 Anuncis de | | |
|
|
|
|
| Tornar al principi | |
 |
yawijaya
| 24 agost 2009 19:27 Re: MOS interruptor | | |
|
| | OK, així que si ho entenc bé, necessito saber com em Id molts volen i després comprovar la corba corrent-voltatge per veure que vostès que necessito i així puc calcular el Vgate .. és correcte? |
|
| Tornar al principi | |
 |
Millwood
| 24 agost 2009 20:32 Re: MOS interruptor | | |
|
| | yawijaya va escriure: | | Hola, moltes gràcies, l'última realment ajuda! De tota manera, què ha de fer si la fulla no diu la VDS mínim, es diu que típicament és de 10 o 12,5 V, però això és alta encara que ... |
la Vds mínima depèn de la quantitat de distorsió que va a tolerar. la majoria dels MOSFETs estan dissenyats per a aplicacions de commutació, i volen que els seus dispositius d'estar a la saturació.
per a l'aplicació lineal (on hi ha ara), que no és el que vols fer. en canvi, vol tenir espai lliure suficient per al control de la tensió de sortida perquè no clip. el número de la 4-5v I, sempre que és bastant bo, fins i tot per a aplicacions d'alta potència i és conservador per a aplicacions de petita senyal (com la seva).
vostè pot dissenyar per a més vostès (min), però vostè no pot guanyar prou com per justificar el cost afegit (inefficiencyy, la dissipació de calor, components d'alt voltatge, etc)
| Cita: | | Necessito saber com em Id molts volen i després comprovar la corba corrent-voltatge per veure que vostès que necessito i així puc calcular el Vgate .. és correcte? |
Generalment no. per a una sola terminal amplificador de senyal petita com la seva, vol esbrinar què és el pitjor de càrrega serà de conducció. sembla que s'està dissenyant un amplificador d'àudio, i la seva càrrega és probable que un preamplificador. Tendeixen a tenir una impedància d'entrada mínim de 470ohm i en general molt més alt que (4.7k o superior).
pel que si el disseny d'una unitat de càrrega de 470ohm (pitjor dels casos), vol que la seva impedància de sortida (R1) a ser major que la càrrega. Em solen dissenyar de manera que R1 és de 50% - 10% de la càrrega. Això vol dir que R1 és 220ohm o inferior.
Un cop tinguem això, determinarà el guany del teu amplificador. És (R1 / / RLOAD) / RS, on R és la resistència entre la font de la IC i el sòl. dir que vostè vol aconseguir un augment de 2x, el que significa (220 / / 470) / 2x = 68ohm (matemàtiques en brut). que les matemàtiques suposa un MOSFET amb l'augment de l'infinit en el món real que tindrà probablement un menor augment del que pot requerir un menor rupies per compensar.
la impedància d'entrada és d'aproximadament R2 R5. si ha a la xarxa de ferrocarril de 9V i la seva vostè es troba a uns 7v. ja que la IC necessitats vgs = 3-4V per obrir així el divisor R2/R5 s'atenuarà vostè per un factor de 2x per R2 = R5. Això significa que la seva impedància d'entrada és 1 / 2 * R2.
En general el disseny de la meva amplificador per tenir una impedància d'entrada de no més de 47k i no inferior a 4.7k i, normalment, al voltant de 10k per a R2 = R5 = 22k.
R4 és que per a l'estabilitat i el mantinc en 1k. vostè pot escollir els condensadors per satisfer les seves necessitats - en la seva majoria relacionats amb la resposta de freqüència. Normalment jo faig servir 0.22u - 0.47u per a C2 i 4.7u - 47U per C4.
asique és el disseny final.
com es pot veure, que proporciona un rendiment raonablement bo. el guany és lleugerament inferior a 2x, a causa d'un MOSFET imperfectes, així com l'atenuació causada per R4 (en el seu esquema).
Després d'això, haurà d'esbrinar la seva resposta en freqüència (anàlisi AC) per assegurar-se que: a) no oscil i b) que s'ajusti a les seves necessitats.
|
|
| Tornar al principi | |
 |
Millwood
| 24 agost 2009 20:44 MOS interruptor | | |
|
| trobareu que la fugida de la IC no se senti a 7v - en el meu exemple, s'asseu a 8v - com el punt de treball depèn de la identificació de l'IC's vs relació vgs.
així que per a l'amplificació del senyal gran, la retallada no sigui tan simètric com havíem esperat.
Òbviament, això no és un gran problema per a l'amplificació de petit senyal. Però si realment vol tenir retallada simètrica, pot ajustar R3/R4 (en el meu esquema) perquè vostè se senti al seu nivell desitjat.
com R3 / / R4 determina la impedància d'entrada, que no desitja el seu ajust per baixar la impedància d'entrada. Com a tal, haurien d'augmentar la R3 o R4, segons procedeixi.
Vostè també ha de tractar de seleccionar un MOSFET que s'adapti a les seves necessitats en termes de Id i vostès (detall). Sinó també la seva capacitat d'entrada. tractar de disminuir la capacitat d'entrada (Ciss en la majoria de full de dades) a menys de 220PF.
MOSFETs de petita senyal de treball molt bé aquí, en particular els SUPERLINE de Zetex. IRF510 MOSFET d'energia és un mitjà, però Ciss sorprenentment molt baixos, i és molt barat i fàcilment disponible, així que usar-lo baix, ja sigui per preamplificador o amplificador d'auriculars.
Una cosa destacable d'aquesta topologia en particular és l'estabilitat de la polarització amb regarder a l'oferta ferroviària. |
|
| Tornar al principi | |
 |