| Autor | Missatge |
|---|
bean123
Antiguitat: 18 agost 2009 Missatges: 5 Ubicació: Xina
| Agost 18, 2009 11:04 un problema de Li-ió de càrrega | | |
|
| Hola, El meu circuit de càrrega de la bateria només té corrent constant, cap mètode de tensió constant, i la constant actual és 1A. Quan el voltatge de la bateria arriba el voltatge de tall de 4,2 V, el circuit de tall, però el descens de voltatge de la bateria de 4.2V a 4.11V en aproximadament 4 minuts. Així que la bateria no es pot arribar a la tensió (4.2V) que voleu obtenir. I quan la constant actual és menor, el voltatge de la bateria és més gran. Per exemple, quan el corrent constant és 400 mA, el V rep al voltant de 4.16V. Com puc fer arribar la tensió 4.2V? Que algú em digui que la bateria de Li-ió té un llarg temps de reacció química. i aquesta és la raó. És això cert? I per favor em donen la solució. Necessito el disseny de la tensió de càrrega constant??? Gràcies |
|
| Tornar al principi | |
 |
Audioguru
Antiguitat: 19 gener 2008 Missatges: 931 Ajudat: 78 Ubicació: àrea de Toronto de Canadà
| Agost 19, 2009 4:51 un problema de Li-ió de càrrega | | |
|
| No has mirat la gràfica de la tensió d'una pila de liti de càrrega? La Universitat de la bateria a la web té un. Arriba a 4.2V en una hora, però potser un ha de seguir sent la càrrega en 4.2V per dues hores més.
És potser el 65% - 70% de la càrrega quan la tensió arriba 4.2V. És completament carregada quan el corrent de càrrega es redueix a 3% de la seva intensitat nominal. |
|
| Tornar al principi | |
 |
bean123
| 19 agost 2009 13:29 Re: un problema de Li-ió de càrrega | | |
|
| | gràcies! |
|
| Tornar al principi | |
 |
Doraemon
Antiguitat: 21 juny 2009 Posts: 122 Ajudat: 15 Ubicació: Japó
| 19 agost 2009 14:41 Re: un problema de Li-ió de càrrega | | |
|
| Hola!
Només per curiositat sobre la física darrere del mètode de la "tensió actual". Pots explicar com es carrega una bateria (o condensador) a tensió de corrent? No es pot. Al principi de la càrrega serà 2,8 (o era 2/9?) i al final vostè ha de parar a 4,2 V. No es pot tenir a l'instant 4.2V o qualsevol altra tensió.
Dora.
| bean123 va escriure: | Hola, El meu circuit de càrrega de la bateria només té corrent constant, cap mètode de tensió constant, [...] Necessito el disseny de la tensió de càrrega constant??? Gràcies |
|
|
| Tornar al principi | |
 |
Google AdSense

| 19 agost 2009 14:41 Anuncis de | | |
|
|
|
|
| Tornar al principi | |
 |
bean123
| Agost 20, 2009 3:29 Re: un problema de Li-ió de càrrega | | |
|
| Hola! Carregador de bateria de Li-ió gairebé té una càrrega més lenta / constant de càrrega de corrent / tensió constant de càrrega. I estic d'acord amb les paraules que "No es pot tenir a l'instant 4.2V o qualsevol altra tensió" que vostè va esmentar. La meva pregunta és que el meu carregador sense tensió constant no pot arribar a 4.2V que vull aconseguir. Quan el carregador curta, la tensió baixa ràpidament de 4.2V a 4.14V i 4.13V potser en deu o vint segons, i el voltatge de 4.11V finalment arriba potser en uns cinc minuts. Algú em va dir que la raó és la bateria de Li-ió té un llarg temps de reacció química. Així que no puc tallar el corrent quan el voltatge arriba 4.12V. I potser per això les necessitats de la constant tensió de càrrega. En primer lloc, vull assegurar-me la resposta, i vagar una altra solució, excepte l'addició constant de tensió de càrrega. I Audioguru també esmenta aquests.
| Doraemon va escriure: | Hola!
Només per curiositat sobre la física darrere del mètode de la "tensió actual". Pots explicar com es carrega una bateria (o condensador) a tensió de corrent? No es pot. Al principi de la càrrega serà 2,8 (o era 2/9?) i al final vostè ha de parar a 4,2 V. No es pot tenir a l'instant 4.2V o qualsevol altra tensió.
Dora.
| bean123 va escriure: | Hola, El meu circuit de càrrega de la bateria només té corrent constant, cap mètode de tensió constant, [...] Necessito el disseny de la tensió de càrrega constant??? Gràcies |
|
|
|
| Tornar al principi | |
 |