Regles | Enviaments recents | tema RSS | Cerca | Registre | Iniciar sessió

Dell M1330 Model: PP25L - placa base esquemàtica

dell m1330 placa base o diagrama esquemàtic

dell m1330 placa base esquemàtica

pp25l

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Índex Fòrum -> Manuals de Servei, Demana, reparació Suggeriments -> Dell M1330 Model: PP25L - placa base esquemàtica
Versió en àrab Búlgar versió Versió en català Versió txeca Versió danesa Versió alemanya Versió grega Versió Anglès Versió en espanyol Versió finlandesa Versió en francès Versió Hindi Versió croat Indonesi versió Versió italiana Versió hebrea Versió en japonès Versió coreana Versió lituana Versió letona Versió neerlandesa Noruec versió Versió polonesa Versió en portuguès Versió romanesa Versió en rus Versió eslovaca Versió eslovena Serbi versió Versió Sueca Tagàlog versió Ucraïnès versió Versió Vietnamita Versió en xinès
Autor Missatge
jhernacki

Antiguitat: 11 de juny 2009

Post 02 d'agost 2009 18:30 Dell M1330 Model: PP25L - placa base esquemàtica

Hola jo buscant Dell M1330 Model: PP25L esquema de la meva placa mare, perquè és mort i vull reparar.

Si algú sap quins són els paràmetres de R010 per favor m'informen perquè vull comprar i canviar-lo.

Una altra cosa que el que busquen són els fusibles d'aquesta juntes, com puc cercar és en aquesta placa mare.
Tornar amunt
View user's profile
Google
AdSense

Post 02 d'agost 2009 18:30 Anuncis

Tornar amunt
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Índex Fòrum -> Manuals de Servei, Demana, reparació Suggeriments -> Dell M1330 Model: PP25L - placa base esquemàtica
Pàgina 1 de 1 Totes les hores són GMT 2 Hores

Abús | | Administrador | | Moderadors | | Ajuda | | Mapa del lloc
RSS tema