Regles | Enviaments recents | tema RSS | Cerca | Registre | Iniciar sessió

Frustrat per la partició de baix a dalt en el disseny SOC trobada

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Índex Fòrum -> Disseny ASIC Metodologies i Eines (digital) -> frustrats per ascendent partició en disseny SOC trobada
Versió en àrab Búlgar versió Versió en català Versió txeca Versió danesa Versió alemanya Versió grega Versió Anglès Versió en espanyol Versió finlandesa Versió en francès Versió Hindi Versió croat Indonesi versió Versió italiana Versió hebrea Versió en japonès Versió coreana Versió lituana Versió letona Versió neerlandesa Noruec versió Versió polonesa Versió en portuguès Versió romanesa Versió en rus Versió eslovaca Versió eslovena Serbi versió Versió Sueca Tagàlog versió Ucraïnès versió Versió Vietnamita Versió en xinès
Autor Missatge
anwei7208

Antiguitat: 23 de novembre 2006
Publicacions: 12

Post 18 de juliol de 2009 21:21 frustrat ascendent partició en el disseny SOC trobada

Hola, sóc un principiant. I estic realment frustrat per Cadència trobada la guia de l'usuari.

Estic fent un disseny de particionat en l'enfocament ascendent. Els sub-blocs s'han col locat i enrutador. Ara he de posar junts. La cadència guia d'usuari diu:

<<<<Després de bloquejar l'aplicació, un resum ha de ser desenvolupat per a cada bloc a nivell de disseny que s'utilitzaran en l'aplicació de nivell superior.

Per l'enfocament de baix cap a dalt, crear un pla de nivell superior que a nivell de bloc dels resums es fa referència en el nivell més alt del disseny. >>>>>

Què significa? Com puc crear resum i com es refereixen a ells en el disseny de nivell superior? La guia de l'usuari la majoria parla d'enfocament de dalt cap a baix. El meu principi és molt senzill disseny, però jo simplement no pot posar junts.

Pot qualsevol que m'ajudi? Estic molt desparated.

Moltes gràcies
Tornar amunt
View user's profile
Google
AdSense

Post 18 juliol 2009 21:21 Anuncis

Tornar amunt
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Índex Fòrum -> Disseny ASIC Metodologies i Eines (digital) -> frustrats per ascendent partició en disseny SOC trobada
Pàgina 1 de 1 Totes les hores són GMT 2 Hores

Abús | | Administrador | | Moderadors | | Ajuda | | Mapa del lloc
RSS tema