electrònica fòrum

Regles | Enviaments recents | RSS tema | Cercar | Registre | Entrar

No obstant això no hi va haver sort, alguna cosa per posar en el nou blanc Atmel 89C51

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Fòrums de discussió -> Microcontrollers -> No obstant això no hi va haver sort, alguna cosa per posar en el nou blanc Atmel 89C51
Autor Missatge
Alaa_eldien

Antiguitat: 28 abril 2009
Missatges: 2

Post Abril 28, 2009 6:47

No obstant això no hi va haver sort

No hi va haver sort al meu amic .... rajola ara .....
Tenia la meva unitat CDI en la meva moto està cremada i ara No puc trobar alguna cosa per posar en el nou blanc Atmel 89C51 vaig comprar .. així esperem sentir de sobte tot o
Tornar al principi
blueroomelectronics

Antiguitat: 17 setembre 2006
Missatges: 1681
Ajudat: 99
Ubicació: Toronto, Canadà

Post 28 abril 2009 12:44

Re: Encara no hi va haver sort

Què vols per posar dins de la 89C51?
Tornar al principi
Alaa_eldien

Antiguitat: 28 abril 2009
Missatges: 2

Post Novembre 15, 2009 2:33

Re: Encara no hi va haver sort, alguna cosa per posar en el nou blanc Atmel 8

Necessito el codi de l'Honda CBR 400 nc23, La meva CDI ha estat gravar i necessito l'arxiu binari del codi per programar el CDI de nou
salutacions cordials
Tornar al principi
Google
AdSense
Google Adsense

Post Novembre 15, 2009 2:33

Anuncis

Tornar al principi
pranam77

Antiguitat: 22 abril 2008
Missatges: 1071
Ajudat: 93
Ubicació: Mangalore (Índia)

Post Novembre 15, 2009 7:22

No obstant això no hi va haver sort, alguna cosa per posar en el nou blanc Atmel 89C51

És la unitat que conté la CDI 89C51? En lloc stugling per obtenir el codi que no és possible, intenteu substituir a E-Bay.
Tornar al principi
Versió en àrab Versió búlgara Versió en català Versió txeca Versió danesa Versió alemanya Versió grega Versió Anglès Versió en espanyol Versió finlandesa Versió francesa Versió hindi Versió croat Versió indonèsia Versió italiana Versió hebrea Versió en japonès Versió coreana Versió lituana Versió letona Versió neerlandesa Versió noruega Versió polonesa Versió en portuguès Versió romanesa Versió russa Versió eslovaca Versió eslovena Versió sèrbia Versió sueca Versió en tagal Versió d'Ucraïna Versió en vietnamita Versió en xinès
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Fòrums de discussió -> Microcontrollers -> No obstant això no hi va haver sort, alguna cosa per posar en el nou blanc Atmel 89C51
Pàgina 1 de 1

subj

text

Totes les hores són GMT 1 Hora
Temes similars:
req: conceptes bàsics de consentiment fonamentat previ i alguna cosa sobre AVR (5)
Atmel 89C51 programador (1)
Look Up Table a 89C51 atmel (3)
LCD en mode 89c51 atmel (8)
diferència en 89C51 atmel i 89C52 (9)
miniprojecte utilitzant microcontrolador Atmel 89C51 (1)
Interfície d'Nokia 3310 a 89C51 microcontrolador Atmel (2)
On comprar EVB sobre la base d'ATMEL 89C51/52 (2)
Necessita ac / c compilador per microcontrolador Atmel 89C51 (5)
DC SERVO MOTOR DE CONTROL D'UTILITZAR ATMEL 89C51 (3)

Abús | | Administrador | | Moderadors | | Suport a nosaltres | | Mapa del lloc
RSS tema