Regles | Enviaments recents | tema RSS | Cerca | Registre | Iniciar sessió

Necessito un carregador intel ligent per la meva bateria NiCad Trepant etc

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Índex Fòrum -> Circuits Hobby i Petits Projectes Problemes -> Necessito un carregador intel ligent per la meva bateria NiCad Trepant etc
Versió en àrab Búlgar versió Versió en català Versió txeca Versió danesa Versió alemanya Versió grega Versió Anglès Versió en espanyol Versió finlandesa Versió en francès Versió Hindi Versió croat Indonesi versió Versió italiana Versió hebrea Versió en japonès Versió coreana Versió lituana Versió letona Versió neerlandesa Noruec versió Versió polonesa Versió en portuguès Versió romanesa Versió en rus Versió eslovaca Versió eslovena Serbi versió Versió Sueca Tagàlog versió Ucraïnès versió Versió Vietnamita Versió en xinès
Autor Missatge
thudpucker

Antiguitat: 07 de febrer 2007
Publicacions: 6
Ubicació: Nord d'Alabama

Post 11 d'abril 2009 19:37 necessito un carregador intel ligent per la meva bateria NiCad Trepant etc

És possible que han passat més d'això abans.
Tinc un trepant amb aquest tipus de bateria. Recàrrega dels ni-Sort iffy CADS és en el millor. Durant la càrrega i la subfacturación causes' química de memòria "per eventualment escurçar la vida útil de la bateria.

Em pregunto si puc "tornar a fer" la circutry en el meu carregador perquè sigui un "carregador intel ligent" o fins i tot un carregador que gest i agafar energia fins a la vida de cada un d'aquests petits CADS en Ni -- la gran bateria és tot el mateix?
Algú?

Tornar amunt
brumi

Antiguitat: 17 Sep 2006
Llocs: 76
Ajudar a: 4
Ubicació: Uruguai

Post 03 de maig 2009 22:42 Re: Necessito un carregador intel ligent per la meva Trepant bateria NiCad

Esquemes de 2 cèl lules de càrrega, amb poques modificacions pot modificació de la seva tensió necessitats.

Ho sentim, però necessita accés per veure aquest arxiu adjunt

Tornar amunt
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Índex Fòrum -> Circuits Hobby i Petits Projectes Problemes -> Necessito un carregador intel ligent per la meva bateria NiCad Trepant etc
Pàgina 1 de 1 Totes les hores són GMT 2 Hores

Abús | | Administrador | | Moderadors | | Ajuda | | Mapa del lloc
RSS tema